Lähihoitaja, paljonko tienaat kuukaudessa bruttona/nettona?
Kommentit (8)
Koulunkäyntiavustaja. 2074€/kk brutto.
Lisien kanssa brutto noin 2500€/kk. Lisiä siis muutama satanen kuukaudessa...
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäyntiavustaja. 2074€/kk brutto.
Mulla on yksityisellä päiväkodissa sama. Kaikilla kokemuslisillä. N.1500 netto.
Vierailija kirjoitti:
Vanhustenhuolto brutto n. 3100€.
Sama. Peruspalkka alle 2200. Paljon vuorolisiä ja ylitöitä. Käytännössä olen koko ajan töissä.
Vanhustenhuolto kolmivuorotyö. Peruspalkka 2090e. Lisiä tulee vaihtelevasti riippuen onko paljon pyhiä/öitä. Alimmillaan 100e/kk ylimmillään 600e/ esim joulu/pääsiäisen yövuorot joista korvaus,tosin sekin onneton verraten muihin aloihin esim tehdastyö .Meillä yötyölisä 40% jolloin arkiöistä käteen jää muutama kymppi verojen jälkeen eli ei kannata.
Tällä palstalla lähäritkin tienaa aina sen 40-50k vuodessa , kuten aiemmassa ketjussa näkyy.
Minä tienaan n 1600 kouraan, teen öitä ja sunnuntaita usein.
Vanhustenhoito, kokoaikainen työ, yksityinen hoivakoti, kolmivuoro, kuukausipalkka 1800e. Lisiä tulee joskus 60e joskus 700e. Riippuen lähinnä onko yö/sunnuntaivuoroja kuinka paljon ja jaksaako olla kaikki vklp töissä, iltalisät on niin huonot, ettei niistä oikein väliä. Sanoisin että keskimäärin kuussa 5 yövuoroa = lisinä 200-300e ja pari sunnuntaita 100e. Eli lisiä se n 300-400 kuussa keskimäärin. Meillä siis sunnuntaisin tehtiin vain 6h vuoroja säästösyistä.