Kysy mitä vaan mieheltä, joka ei koskaan tule kokemaan rakkautta
Siis sellaista rakkautta johon ei liity mitkään sukulaissiteet.
Kommentit (45)
Et voi mitenkään tietää. Tulevaisuus ei ole ennalta määrätty, vaikka nyt sitä romanttista rakkautta ei olisikaan.a
Yritätkö saada huomiota? Typerää kieriä itsesäälissä ja lakata yrittämästä. Sillä varmistaa itse sen ettei varmasti saa ketään.
En ole koskaan tajunnut tätä logiikkaa. Oletetaan jotenkin että vain ne kauniit, komeat, rikkaat ja suositut vain pariutuvat ja saavat kokea rakkautta. Olen monta kertaa nähnyt kuinka myös nämä ei niin suositut, tavalliset, pyöreät, yleisistä kauneus-/komeusihanteista poikkevat yms. pariutuvat, saavat rakkautta ja onnea elämäänsä.
Valitettavaa on se etteivät kaikki sitä koe, mutta se ei ole riippuvainen siitä miltä näyttää ja mikä on sosiaalinen status. On myös niitä jotka ”luulisi” pariutuvan ja löytävän rakkauden ja sitten eivät löydäkään.
Täällä saman kohtalon nainen. Kuulostaa ehkä kauhealta sekin, että rakkaudettomaan elämään tottuu, eikä sitä enää kaipaa. Olen jopa ylpeä siitä, että olen selvinnyt ilman oman rakkaan välittämistä ja tukea.
Merkillistä! Tähän ketjuun on tullut jo useita vastauksia, mutta yksikään niistä ei ole ilkeintä mahdollista solvausta. Yleensä tällaisiin aloituksiin tulee vastaukseksi pelkkää vihanpurkausta.
Olisiko vinkkejä mitä katsoa Areenasta seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ketä äänestät?
Vaalisalaisuus. Erästä pienen puolueen ehdokasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin pessimistinen?
Pessimisti ei pety. Ja miksi olla optimistinen kun kaikki menee kuitenkin ihan päin persettä? Ap
Siis ilmeisesti tarkoitat vastarakkautta? Rakkauttahan voi mielestäni aina tuntea vaikka koiranpoikasiin ja pahimmassa tapauksessa omaan peilikuvaansa-
Vierailija kirjoitti:
Koska meinaat kyssata?
Tuskin koskaan. Ap
Mä enn tarvii rakkkautta. Riiittää että näen ympärillläni rakkkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mä enn tarvii rakkkautta. Riiittää että näen ympärillläni rakkkautta.
Mä rakaaastan viskiä.
Ei toisen ihmisen kanssa hynttyiden yhteen paneminen mitään takeita rakkaudesta anna. Voin kertoa ettei monella parisuhteellisellakaan ole mitään hajua siitä, mitä tämä myyttinen rakkaus oikeastaan on. Minulla ei ainakaan. Jotkut sekoittavat rakkauden suhteen alkuhuuman hirmuiseen serotoniinihyökyyn, joka saa koukuttumaan toiseen ihmiseen. Mutta luulempa että rakkaus on jotain syvempää, kaiken ylittävää, eikä sitä tunneta ainoastaan sitä puolisoaan kohtaan, vaan myös lapsiaan, lemmikkiään, isovanhempiaan, Suomen luontoa kohtaan, muistoja kohtaan jne. Kaikki riippuu lopulta omasta asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Identifioitko kiltt imie heksi?
En varmaankaan. En kyllä ole mikään jännittävä mieskään. Ap
En kysy mutta toivon että sinulle käy kuten mulle: eli että ajan oloon lakkaat kaipaamasta rakkautta ja opit nauttimaan arjesta ilman sitä.
t. 44 v nainen ilman rakkautta tai ihmissuhteita yleensäkään