Kysy mitä vaan mieheltä, joka ei koskaan tule kokemaan rakkautta
Siis sellaista rakkautta johon ei liity mitkään sukulaissiteet.
Kommentit (45)
Kuinka pahasti olet halveksinut naisia? Millä eri tavoin laitoit heidät kärsinään? Millaisia ikävyyksiä järjestit heille?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vinkkejä mitä katsoa Areenasta seuraavaksi?
Ei valitettavasti ole. Katson tai seuraan hyvin vähän mitään sarjoja. Ap
Jos mies ei naista saa, silloin on luonteessa jotain pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pahasti olet halveksinut naisia? Millä eri tavoin laitoit heidät kärsinään? Millaisia ikävyyksiä järjestit heille?
Uskallatko vastata tähän?
Vierailija kirjoitti:
Siis ilmeisesti tarkoitat vastarakkautta? Rakkauttahan voi mielestäni aina tuntea vaikka koiranpoikasiin ja pahimmassa tapauksessa omaan peilikuvaansa-
Ilmeisestikin näin. En ole ketään päässyt rakastamaan, jos sukulaisia ei lasketa. Ap
Ai eli "kysy mitä vaan", mutta oikeasti haluat vain puhua itsestäsi? Sillä saattaa olla jotain tekemistä sun sinkkuuden kanssa. Oikeasti, oon katsonut kaikki Avara luonto-jaksot, samoin Ms Romanticin, Silicone Valleyn, Tom of Finlandin, Erämaan armoilla, Eränkävijät, Eläinsairaalan... Vinkkejä anyone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vinkkejä mitä katsoa Areenasta seuraavaksi?
Ei valitettavasti ole. Katson tai seuraan hyvin vähän mitään sarjoja. Ap
Ai, no ok. Kukaan muu?
Tarkoitat varmaan, ettet tule koskaan kokemaan parisuhderakkautta oman seksuaalisen suuntautumisesti mukaisen sukupuolen edustajan kanssa?
Nimittäin rakkautta voi kokea ihan ilman mitään parisuhteita tai rakastavia ystäviä. Rakkautta voi kokea rakastamalla, vaikkei koskaan saisi vastarakkautta! Itse rakastan luontoa, eläimiä (niin villejä kuin omia lemmikkejäni), hyvyyttä maailmassa, pieniä välittäviä eleitä joita näen arjessa ihmisten välillä, monenlaista! Ja aina kun rakastan, koen ensin rakkauden itsessäni ja se ravitsee minua.
Vierailija kirjoitti:
Joskus halveksin kun lapsellisesti syyllistin naisia siitä, että en kelvannut heille. Oma vikahan se on. En laittanut kärsimään, enkä järjestänyt ikävyyksiä. Pääni sisällä pyörittelin asioita, ehkäpä joku nainen saattoi halveksuntani sitten aistiakin, tai ehkä ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi uskalsin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
26. Ap
Rakkaus on noloa. Teet asioita joita et kehtaisi tehdä muuten ja koet myöhemmin kovempaa morkkista kuin mistään kännimokista ikinä.
Ne jää muistoihin ja koet ne morkkikset uudestaan ja uudestaan, jos ne pinnahtaa mieleen!
Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ai eli "kysy mitä vaan", mutta oikeasti haluat vain puhua itsestäsi? Sillä saattaa olla jotain tekemistä sun sinkkuuden kanssa. Oikeasti, oon katsonut kaikki Avara luonto-jaksot, samoin Ms Romanticin, Silicone Valleyn, Tom of Finlandin, Erämaan armoilla, Eränkävijät, Eläinsairaalan... Vinkkejä anyone?
No minusta ja tilanteestani täällä on kyselty näköjään eniten. Noista mainitsemistasi sarjoista tuttuja ovat oikeastaan vain Avara luonto ja Eränkävijät. Eränkävijöiden uusia jaksoja tässä jo innolla odottelenkin. Odottavan aika on pitkä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta ja tilanteestani täällä on kyselty näköjään eniten. Noista mainitsemistasi sarjoista tuttuja ovat oikeastaan vain Avara luonto ja Eränkävijät. Eränkävijöiden uusia jaksoja tässä jo innolla odottelenkin. Odottavan aika on pitkä. Ap
Ihan paras sarja! Sähän saatatkin olla ihan hyvä tyyppi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
26. Ap
Voi ap, sä olet vasta 26! Mun mieheni oli tuossa tilanteessa 29vuotiaaksi asti. Nyt et luovuta! Ja muista olla siisti ja hymyillä ihmisten ilmoilla, niin mahdollisuudet tuhatkertaistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
26. Ap
Voi ap, sä olet vasta 26! Mun mieheni oli tuossa tilanteessa 29vuotiaaksi asti. Nyt et luovuta! Ja muista olla siisti ja hymyillä ihmisten ilmoilla, niin mahdollisuudet tuhatkertaistuvat.
Vau! Oikein 29-vuotiaaksi asti! On siinä varmaan ollut kestämistä. Ja että suihkussa käymällä, siistillä pukeutumisella ja hymyilyllä löytää rakkauden! Miksen ole tätä aiemmin tajunnut? Miksi olenkaan tuntenut epätoivoa neljän vuosikymmenen yksinäisyydestä ja rakkaudettomuudesta, kun noin helpolla olisin voinut tilanteeni muuttaa?
Minäkin olen niitä miehiä jotka ei tule koskaan saamaan romanttista tai seksuaalista rakkautta. On mulla yksi seksisuhde ollut mua itseä paljon vanhemman naisen kanssa mutta se taisi olla mun elämäni ensimmäinen ja viimeinen suhde. Mulla on syyni katkeruuteen ja todella hyvät syyt onkin vaikka en niitä nyt täällä ala sen enempää avaamaan. En kuitenkaan saisi mitään sympatiaa tai myötätuntoa tämän Vauva-palstan femakoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi uskalsin. Ap
Kiitos kun uskalsit.
Jaa-a. Varmaan siksi, että olisi ihan kiva olla normaali ja päästä kokemaan se rakkaus edes kerran elämässään. Ap