Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisesta ketjusta luettua: Perheelliset ehdottivat lapsettomalle lähteä mukaansa heidän puuhamaareissulle

Vierailija
03.04.2019 |

Luin toisesta ketjusta muutama päivä sitten, kuinka joku perheellinen oli toisten perheellisten kanssa ehdottanut jollekkin lapsettomalle ystävälle lähteä mukaan perheellisten "puuhamaareissulle", mutta ei ollut tätä lapsetonta puuhamaat kiinnostaneet. No huhheijaa, onpa ihme, ettei kiinnostanut!

Yrittääkö perheelliset kenties ihan tarkoituksella loukata sitä vapaaehtoisesti lapsetonta ehdottamalla jotain yhteistä perhereissua johonkin lastenkohteisiin?

Perheellisille: Jos sinulla ei ole tiedossa mitään aikuisten oikeasti reissua ja reissukohdetta, jonne suunnttelet reissua ja johon ehdotat lapsetonta lähteä mukaan, niin silloin on parempi, ettet ehdottele mitään. Minä ainakin kokisin sen loukkaavana, jos perheelliset ehdottelisivat jotain puuhamaareissuja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas olen mielelläni kummilapseni perheen mukana reissuissa. He ovat minulle hyvin tärkeitä, vaikka me emme lapsia haluakaan.

Vierailija
2/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vois kutsua yksinäistä ystävää reissuun mukaan? Voihan siinä samalla jutella ja käydä vaikka Hämeenlinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vela, ja tykkään huvipuistoista.

Vierailija
4/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me käytiin pari kesää sitten Puuhamaassa aikuisten kesken. Meitä oli kaksi kolmekymppistä lapsetonta pariskuntaa. Ja oli muuten helvetin kivaa. Minigolffia, grillausta, uintia ja ralliautoilua. 

Vierailija
5/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, jos kaveriporukasta lapseton jätetään kutsumatta, hän kiskoo kasvimaan nenäänsä. 

Vierailija
6/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: mikä tarkalleen ottaen on loukkaavaa, jos lapsetonta ystävää pyytää päiväksi lapsiperheen kanssa lapsiperhekohteeseen?

Vierailija
7/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaiset paikathan ovat erinomainen pakka viettää aikaa aikuisten kesken, kun lapsilla on koko ajan puuhaa. 

Aloittaja tuntuu kuvittelevan, että kaikki omasta halustaan lapsettomat kuuluvat samanlaiseen ryhmään, joka on allerginen kaikelle, joka viittaakaan lapsiin.

Vierailija
8/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusivat ilmaisen lastenhoitajan mukaan.

Vierailija
9/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua vapaaehtoisesti lapsettomana loukkaa kutsu perhereissulle Puuhamaahan taI vastaavaan. Oikeastaan, lähden riemusta kiljuen. Pidän lapsista ja rakastan huvipuistoreissuja tuttujen lasten kanssa.

Olen aina se kiva isän ja äidin kaveri, josta lapset pitävät ja saan samalla lapsiarjesta rusinat pullasta.

Vierailija
10/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusivat ilmaisen lastenhoitajan mukaan.

No just tuollaisissa paikoissa ei lastenhoitajaa tarvita.

Vierailija
11/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu. Joskus lähdenkin mukaan jos ei ole muuta tekemistä. Ihan suht kivoja reissuja ovat. Tosin välillä tympii, kun juttelu pyörii koko ajan lasten asioiden ympärillä. En jaksa kiinnostua esim. uusien kumisaappaiden valinnasta.

Vierailija
12/12 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta tuskin lähtisin silti mukaan. Voisin kyllä lähteä kaksin kummilapsen kanssa, tai yhden kaverin ja hänen lastensa kanssa, mutta monen perheen reissu ei kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme