Minkä tietokirjan luit viimeksi?
Kommentit (28)
Mä luin Jan Hulstin kirjoittamaa kirjaa lehmien sorkkaterveydestä.
Lukutoukka kirjoitti:
Kissojen maailmanhistoria
Oliko tämä lukemisen arvoinen? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joita ajattelen öisin.
Kertoo fiksuista ja ennakkoluulottomista naisista, jotka matkustivat ja seikkailivat aikana, jolloin naisille se ei ollut ollenkaan tavallista.
Ai minä olen koko ajan luullut että tämä on romaani! :-D Selvisikö sinulle luettuasi, miksi tämä on supersuosittu? Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, taidan pistää varausjonoon jos vaikka kesälukemiseksi ehtisi. ;D
En ole tuo edellinen vastaaja, mutta kerron oman mielipiteeni. Se kirja kertoo ihan oikeista ihmisistä, mutta on kirjoitettu niin, ettei edes ajattele lukevansa tietokirjaa. Kuten edellinen kirja, Asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin, tämäkin kirja tempaisee mukaansa. Mia Kankimäki on hirmu hyvä kirjailija.
Jarmo Österman: Vahva & valpas - naisen käsikirja itsensä puolustamiseen.
Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Sisällissodan pikkujättiläinen ja Kiinan kulttuurihistoria. Luin niitä vuorotellen ,Kiina- juttu oli keittiössä kahvipöytälukemisena.
Kenen kirjoittama tuo Kiinan kulttuurihistoria?
Vierailija kirjoitti:
Jarmo Österman: Vahva & valpas - naisen käsikirja itsensä puolustamiseen.
Suosittelen!
Miettikää kun joku nainen olisi kirjoittanut vastaavan käsikirjan miehille... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joita ajattelen öisin.
Kertoo fiksuista ja ennakkoluulottomista naisista, jotka matkustivat ja seikkailivat aikana, jolloin naisille se ei ollut ollenkaan tavallista.
Ai minä olen koko ajan luullut että tämä on romaani! :-D Selvisikö sinulle luettuasi, miksi tämä on supersuosittu? Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, taidan pistää varausjonoon jos vaikka kesälukemiseksi ehtisi. ;D
En ole tuo edellinen vastaaja, mutta kerron oman mielipiteeni. Se kirja kertoo ihan oikeista ihmisistä, mutta on kirjoitettu niin, ettei edes ajattele lukevansa tietokirjaa. Kuten edellinen kirja, Asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin, tämäkin kirja tempaisee mukaansa. Mia Kankimäki on hirmu hyvä kirjailija.
Kiitos vastauksesta! Taitava kirjailija saa tosiaan aiheesta kuin aiheesta kirjoitettua vetävästi. :)
No joo ihan totta, kirjakaupat luokittelee tietokirjoihin, mutta niinhän ne luokittelee kaiken muunkin jotka eivät ole kaunokirjallisuutta, kuten värityskirjat.... :P