Minkä tietokirjan luit viimeksi?
Kommentit (28)
Viri ja valkee - vanhan rakennuksen lämpö- ja energiatalous.
Naiset joita ajattelen öisin.
Kertoo fiksuista ja ennakkoluulottomista naisista, jotka matkustivat ja seikkailivat aikana, jolloin naisille se ei ollut ollenkaan tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Raamattua luen joka jumalanpäivä. Suosittelen lämpimästi luettavaksi.
Raamattu EI ole tietokirja!
Sisällissodan pikkujättiläinen ja Kiinan kulttuurihistoria. Luin niitä vuorotellen ,Kiina- juttu oli keittiössä kahvipöytälukemisena.
Maria Boreliuksen Hyvinvoinnin vallankumous. Ohjeita elintavasta, jolla nitistetään elimistön hiljainen tulehdus. Paljon hyvää asiaa, suosittelen.
Mä en mitään tietokirjoja jaksa lukea.
Viimeiseksi luin Carlo Rovellin kirjat Seitsemän lyhyttä luentoa fysiikasta ja Ajan luonne. Hans Rosling Faktojen maailma ja Matthew Walkerin Miksi nukumme: unen voima. Lapselle ostin Mauri Kunnaksen Pienen avaruuskirjan, sitä jossain vaiheessa luetaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Michelle Obaman omaelämäkerta
Onko se tietokirja? - Subjektiiviset muistelmiin suhtautisin tietokirjana "vähän" kriittisesti. - Mutta joo. Varmasti mielenkiintoinen teos ja olen aikeissa lukea tuon kirjan heti kun ehdin.
Katriina Huttusen Surun istukka. Kertoo oman tyttären itsemurhasta ja suruvuodesta/-vuosista sen jälkeen. Hienosti kirjoitettu. Toivottavasti Huttuselta on tulossa muutakin, kenties fiktiota.
Kirjassa on myös paljon ajateltavaa, sillä se on raadollisen rehellinen kuvaus myös sellaisista omista tunteista, joita eivät ole niin kauniita. Katkeruudesta, anteeksiantamattomuudesta, syyllisyydestä, yksinäisyydestä.
Sirpa Selänteen "Ystävyydellä Sirpa"
Vierailija kirjoitti:
Naiset joita ajattelen öisin.
Kertoo fiksuista ja ennakkoluulottomista naisista, jotka matkustivat ja seikkailivat aikana, jolloin naisille se ei ollut ollenkaan tavallista.
Ai minä olen koko ajan luullut että tämä on romaani! :-D Selvisikö sinulle luettuasi, miksi tämä on supersuosittu? Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, taidan pistää varausjonoon jos vaikka kesälukemiseksi ehtisi. ;D
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Selänteen "Ystävyydellä Sirpa"
Taitaapi olla kyllä tietokirjailija Merja Asikaisen kirjoittama.
Raamattua luen joka jumalanpäivä. Suosittelen lämpimästi luettavaksi.