Asuttiin Laitilassa joskus 90-luvun lopussa kun mikroaaltouuni hajosi
Valot syttyivät kyllä sisällä ja alustakin pyöri, mutta mitään ei lämmittänyt.
Kommentit (18)
Onneks me oltiin Mikkelissä vastaavassa tilanteessa. En voi edes käsittää järkyttävää kokemustasi.
Laitila on ihan kiva paikka. Varsinaissuomalaiset ovat muutenkin ihan mukavaa porukkaa poislukien turkulaiset, joilla on kaikilla joku krooninen narsistinen persoonallisuushäiriö.
Me käytiin joskus nuorisoseuran kanssa Laitilassa, enkä muista siitä muuta kun, että se on munapitäjä. Tai siiis, oli sillon 70-luvulla. Sillon ei tainnut vielä mikroja olla mutta oli sentään munia, kai.
Vierailija kirjoitti:
Me käytiin joskus nuorisoseuran kanssa Laitilassa, enkä muista siitä muuta kun, että se on munapitäjä. Tai siiis, oli sillon 70-luvulla. Sillon ei tainnut vielä mikroja olla mutta oli sentään munia, kai.
Saitko edes munaa reissullasi?
Laitilassa oli se ihana auringonkukkapelto, enää ei ole ja Heli Laaksonenkin muuttanut pois. Mitä siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Laitilassa oli se ihana auringonkukkapelto, enää ei ole ja Heli Laaksonenkin muuttanut pois. Mitä siellä on?
Virvoitusjuomatehdas. Se iso kukko.
Teille sentään tuli sähkö jo silloin . Vai agrikaatillako sitä toimittiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko edes munaa reissullasi?
No kuule ei saatu. Ihmettelenkin mikä ihmeen idea oli viedä Tamperelaisia lapsia kulttuurimatkalle Laitilaan. Ehkä se oli varhaiskasvatusta siitä, että vois ne asiat huonomminkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Onneks me oltiin Mikkelissä vastaavassa tilanteessa. En voi edes käsittää järkyttävää kokemustasi.
Näinkin Sinut tänään Mikkelin Alkossa. Hymyilin Sinulle, mutta et ollut huomaavinasikaan minua, koska Sinua hävetti kyykkyviinisi ja minulla oli sentään single matia useampi pullollinen ostoskorissani.
Siinä meni. Kylän ainoa mikro.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkin Sinut tänään Mikkelin Alkossa. Hymyilin Sinulle, mutta et ollut huomaavinasikaan minua, koska Sinua hävetti kyykkyviinisi ja minulla oli sentään single matia useampi pullollinen ostoskorissani.
Mattoja korissa?
Sinccis
Jätä ne alkon matot sinne lattioille. Ei ne ole myynnissä.
Sinccis
Ei olis pitänyt sitä munaa laittaa kuorineen sinne mikroon.
Vierailija kirjoitti:
Elämänmakuinen tarina, ap.
:D repesin ääneen ja ois oikeati kiva tietää että millanen tyyppi tän kirjoitti. Ootko mies, nainen?ikä?työ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitilassa ei kannata käydä Alkossa. Pullot voi hakea Mynämäen Alkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidettiin olla eri Alkoissa siellä Mikkelissä.
Kamalaa! Joko olette päässeet pois Laitilasta?