Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intian ihmeet

Vierailija
03.04.2019 |

Miksi Suomessa on niin paljon skeptikkoja ja ateisteja? Sellaiseen ei ole syytä jos asuu Intiassa. Itse näin vuonna 1998 Delhissä Vishnun ilmentymän, vuonna 2004 Ganeshan patsaan ottavan elävän hahmon, vuonna 2006 spitaalisen parantuvan mantralla ja vuonna 2008 jonkun miehen lähtevän lentelemään kuin lintu Jaipurin yllä, kun hän ensin oli aivan tavallisesti kävellyt edessäni kadulla.

Maailmassa on paljon selittämättömiä asioita, mutta Suomessa näitä ei hyvin tunneta, koska ihmeet saa ilmenemään vain oikeilla rituaaleilla, jotka ovat vaishnaviiteilla lähimpänä tosi jumaluutta. Voi kuinka haluaisin asua pysyvästi Intiassa, mutta se on mahdotonta, koska kaikki terveyspalvelut ovat Suomessa. Uskoisin voivani parantua helpommin Intiassa, mutta epäilen, että maailmanhenki ei suostu minua auttamaan, koska en ole riittävän puhdas vaan osin kasvatukseni ja kaiken hyväksikäytön ja muun saastuttama. :/ Pyrin kuitenkin elämään oikein hyvin ja saamaan seuraavalla kierroksella paremman elämän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aineita käytit intiassa? Pelkällä ruoholla ei tuollaisia näkyjä vielä nähdä.

Vierailija
2/4 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaan kuule parantumaan sinne Intiaan. Tervemenoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen reincarnaatioon kuuluu myös oleellisena osana turistiripuli.

Vierailija
4/4 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiseen reincarnaatioon kuuluu myös oleellisena osana turistiripuli.

Salmonellan olen kahdesti sieltä työkeikoilla saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi