Voiko yo-juhlissa alkumaljan tarjoilla kertakäyttöisistä kuohuviinilaseista vai pitääkö olla
"oikeat" lasit? Kertislasitkin pestäisiin käytön jälkeen ja tultaisiin käyttämään uudestaan.
Kommentit (16)
Astioita saa vuokrattua niin edullisesti, että en kyllä tarjoaisi kertakäyttöisistä
Miksei voisi, jos se päivän juhlakalulle sopii, niin tarjoile vaan. Varmaan muutenkin rennommat juhlat tulossa, eikä niinkään ns. pönötysjuhlat.
Riippuu juhlan puitteista. Rennosti mökkioloissa, kertakäyttöiset käy. Kotona tai juhlatilassa, ehdottomasti oikeat.
Ihan voi juhlia omannäköisästi, ei ole sääntöjä.
Kyllä minä voisin. Tais jos vieraita on satoja.
Säästäisin tiskeissä ja jos tilaa on vähän. Ei tarvi hankkia kymmeniä turhia laseja.
No kyllä mun mielestä voi ihan hyvin tarjota.
Totta kai voi tarjota kertakäyttölaseista, Meillä oli kotona iso häävastaanotto ja käytimme kertislaseja kun pihalla skoolasimme.
Halpa-Hallista tai vastaavasta löytyy kuohuviinilaseja, jotka eivät ole paljoa kertiksiä kalliimpia.
Ikeasta löytyy 50 senttiä kappale laseja
Minä jättäisin näin tärkeässä juhlassa ennemmin kuohuviinin tarjoamatta kuin tarjoaisin sitä kertakäyttölaseissa.
Muovilasi muuttaa kuohuvan makua. Ei ikinä kertakäyttöisiä. Myös luonnon kannalta oikeat lasit on parempi.
voisi kieltää nuo muoviset kertakäyttökipotkin. Luontokin kiittäisi.
Meillä on perheessä skuppalasit ostettu aikoinaan isoveljeni rippijuhliin. Samoja laseja on sitten käytetty monta krt ja lainattu naapureillekin heidän juhliin.
Hae Ikeasta lasit. Tee joku säilytyssysteemi, niitä voi säilyttää vaikka parvekkeen kulmassa . Oikea lasi voittaa kertakäyttöisen 100 - 0 ja jos haet Ikeasta, on hintakin halvempi kuin kertakäyttö.
Riippuu arvosanoista.alle C niin muovimukit.
En tarjoaisi missään juhlissa kertakäyttöastioista mitään.