Poliisi tutkii kahta lapseen kohdistunutta seksuaalitekoa Tampereella
Teot kohdistuivat alakouluikäisiin tyttöihin.
Ensimmäisen teon epäillään tapahtuneen aamulla ennen kahdeksaa Kalkussa ja toisen teon iltapäivällä Tesomalla. Molemmissa tapauksissa kohteena on ollut alakouluikäinen tyttö. Nämä kaupunginosat sijaitsevat lähellä toisiaan Länsi-Tampereella.
Tapausten tutkinnassa selvitetään tapahtumien kulkua sekä myös sitä, onko tapahtumilla yhteyttä toisiinsa, poliisi kertoo tiedotteessaan.
POLIISI ei kerro tapauksen yksityiskohtia, kuten tekotapaa, tekopaikkaa, tai sitä, ovatko henkilöt tunteet toisensa entuudestaan.
Kommentit (40)
Ei yllätä. Ihan älyttömän surullista kyllä. Tätä tämä nykyään on...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tapahtunut koulumatkalla? Aivan kammottavaa.
Vois kuvitella...
Näitä tapahtuu enemmänki kuin uutisoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois kuvitella...
Näitä tapahtuu enemmänki kuin uutisoidaan.
Todennäköisesti.
"Ensimmäinen teon epäillään tapahtuneen aamulla noin kello 7.40 Kalkussa ja toisen teon noin kello 15.30 Tesomalla."
Eli nyt on siirrytty 14-vuotiaista koulumatkalla oleviin pikkulapsiin. Tämä on aivan kauheaa.
En olisi uskonut järkyttyväni enää, mutta tämä on kyllä taas uusi rajanylitys.
Vierailija kirjoitti:
Missä vanhemmat?
No mitä helvettiä? Mitä luulisit?? Kuinka moni vanhempi on alakouluikäisen lapsen seurassa 24/7?!
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Puskaradiossa tietoja. Tuntomerkit mitä poliisi etsii.
On ne arvattavat.
Onkohan tässäkin tekijänä laitaoikeistolainen skinhead? Ottikohan videolle?
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Puskaradiossa tietoja. Tuntomerkit mitä poliisi etsii.
Voitko antaa jotain vinkkiä, en ole ko ryhmässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee yli. En olisi uskonut äänestäväni perussuomalaisia entisenä vasemmistolaisena. Näin mieli muuttuu. Olen sentään suomalaisilla arvoilla varustettu.
Sama. Jos voin ääneni johonkin käyttää, niin se on ääni sen puolesta että tällaista ei saa tapahtua!
Mitäpä ajattelit pers ujen voivan tälle tehdä? Ihan asiallisesti kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee yli. En olisi uskonut äänestäväni perussuomalaisia entisenä vasemmistolaisena. Näin mieli muuttuu. Olen sentään suomalaisilla arvoilla varustettu.
Sama. Jos voin ääneni johonkin käyttää, niin se on ääni sen puolesta että tällaista ei saa tapahtua!
Mieti ihan itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en äänestä ps, mutta vois kuvitella et tiukempi ma a h ...... politiikka vois auttaa. Toisin kuin kaikki avoimesti tervetulleiksi toivottava politiikka. Tosin tästä tapauksesta en tiedä ketkä asialla, kun ei tarkempaa tietoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti ihan itse
Minä mietin enkä keksi. Pursut eivät yksin voi hallitusta muodostaa ja jotta joku heidän kanssaan samaan hallitukseen lähtisi niin pursujen pitäisi tinkiä eräästä tärkeimmästä periaatteestaan. Vain keskustaoikeisto on edes potentiaalinen hallituskumppani, joten oltaisiin täsmälleen samassa tilanteessa kuin 2015. Lisää aktiivimalleja ja työperäisen m.a.ahanmuuton edistämistä.
Miten te öyhöttäjät ette tuota tajua?
eri
Järkttävää on se että täällä leimataan taas ma mut vaikka mitään viitettä asiaan ei ole. Ja jos on, niin tuollainen hysteriallinen leimaaminen on edelleen täys naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Järkttävää on se että täällä leimataan taas ma mut vaikka mitään viitettä asiaan ei ole. Ja jos on, niin tuollainen hysteriallinen leimaaminen on edelleen täys naurettavaa.
Olepa nyt rehellinen.. ei sinisilmäisyys korjaa asioita.