Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tekevät tätä?

Vierailija
03.04.2019 |

Olimme eilen miesystävän kanssa kaverimiehellä kylässä ja jossain vaiheessa kaveri heitti mauttoman kommentin, mitä en sanatarkasti enää muista, mutta liittyen jotenkin siihen että mieheni katselee vieraiden naisten tissejä. Mieheni ei kieltänyt asiaa mitenkään ja siitä minulle tuli epämukava olo.

Jos olemme kaksin, sanoo mies aina ettei ikipäivänä tekisi mitään tuollaista ja tuntui pahalta, että heti kun läsnä on toinen mies tai ylipäätään joku muu, on hänen asenteensa eri. Olisin toivonut tuossa tilanteessa hänen omaavan selkärankaa ja todistavan sen, että todella seisoo sanojensa takana tilanteesta huolimatta. Isompi ongelma kuin itse kommentin sisältö onkin se, että minulle tuli olo, etten voi täysin luottaa miehen sanaan. Olisin toivonut hänen sanovan kaverille suoraan, että kommentti oli mauton ja ainakin hänen naisensa kuullen sellaisia ei tarvitse heittää. Oli jopa hieman nöyryyttävää olla ainoana naisena paikalla, kun miehet tuolla tavalla esineellistävät ja seksualisoivat naista.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kumma tapa etsiä ne pahimmat törkyläjät elämäänsä kun se "osas puhua niin ihanasti"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi