Miksi miehet tekevät tätä?
Olimme eilen miesystävän kanssa kaverimiehellä kylässä ja jossain vaiheessa kaveri heitti mauttoman kommentin, mitä en sanatarkasti enää muista, mutta liittyen jotenkin siihen että mieheni katselee vieraiden naisten tissejä. Mieheni ei kieltänyt asiaa mitenkään ja siitä minulle tuli epämukava olo.
Jos olemme kaksin, sanoo mies aina ettei ikipäivänä tekisi mitään tuollaista ja tuntui pahalta, että heti kun läsnä on toinen mies tai ylipäätään joku muu, on hänen asenteensa eri. Olisin toivonut tuossa tilanteessa hänen omaavan selkärankaa ja todistavan sen, että todella seisoo sanojensa takana tilanteesta huolimatta. Isompi ongelma kuin itse kommentin sisältö onkin se, että minulle tuli olo, etten voi täysin luottaa miehen sanaan. Olisin toivonut hänen sanovan kaverille suoraan, että kommentti oli mauton ja ainakin hänen naisensa kuullen sellaisia ei tarvitse heittää. Oli jopa hieman nöyryyttävää olla ainoana naisena paikalla, kun miehet tuolla tavalla esineellistävät ja seksualisoivat naista.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ei koskaan tee mitään tuollaista, eihän?
ps. mitä sinä ajattelet, kun masturboit? Et ainakaan esineellistä miestä vaan ajattelet kukkaketoa?
Miksi kukaan nainen ajattelisi mitään miestä masturboidessaan? Naisen keho on paljon kiihottavampi.
No onhan se hyvä että tissit kiinnostaa.... vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ei koskaan tee mitään tuollaista, eihän?
ps. mitä sinä ajattelet, kun masturboit? Et ainakaan esineellistä miestä vaan ajattelet kukkaketoa?
Miksi kukaan nainen ajattelisi mitään miestä masturboidessaan? Naisen keho on paljon kiihottavampi.
Heteromiehen tai lesbon mielestä varmaankin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen isorintainen nainen, ja lähes kaikki miehet tuijottavat isoja rintoja. Se on varmaan joku refleksi, eikä sitä kannata ajatella sen enempää.
Sen sijaan miehen kaveri on huonotapainen juntti, kun tuollaisia puhuu, ja vielä sinun kuultesi.
Älä pakota miestä sanomaan, ettei ikinä katso muita, koska eihän se ole totta meistä kenenkään kohdalla.
Vähän off topic, mutta niin vaikeaa kuin se voikin olla joidenkin uskoa, ei kaikkia kiinnosta katsella muita ihmisiä etenkään parisuhteessa. Jokainen tietysti väkisin katsoo ympärillään olevia ihmisiä, mutta kaikki eivät tee sitä siinä mielessä.
Sitten kun olet ollut 25 v naimisissa etkä kertaakaan ihaillut tai ehkä jopa ihastunut vastakkaisen sukupuolen (tai mikä nyt sinua kiinnostaakaan) edustajaan, niin palataan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
salaista tietoa kirjoitti:
Onneksi et tiedä mitä miehet puhuvat oikeasti naisista keskenään. :D
Tarkoitat kai keskenkasvuiset pojat? Onneksi kaikki miehet eivät kuitenkaan ole sikamiehiä, vaikea sun sitä varmasti uskoa. Eivät kaikki miehet käytä yhteistä aikaansa puhuen pervoja naisista, joillakin on parempaakin tekemistä ja jotkut ovat kasvaneet ohi teini-iän ja aikuistuneet.
Ehkä sulla vaan ei ole niitä mieskavereita joiden kanssa pervojutella pikku kaljoissa saunanlauteilla.
Juuri tuollaista äijämeinkinkiä en voi yhtään ymmärtää, ihan kuin miehuuteen ei kuuluisi mikään muu kuin seksi, kalja ja naiset. Kun minä käyn kavereiden kanssa jossakin, osaamme käyttää aikamme ihan muuhun kuin puhua pervoja naisista saunassa kaljaa kitaten. Juttelemme vaikkapa harrastuksista, työstä, elämästä noin ylipäätään. Suosittelen kokeilemaan!
Moukka on moukka. Näin se paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevät mitä? Heittävät läppää kavereiden kesken muista naisista? :D
On hieman eri asia heittää sitä läppää naisista ihan äijien kesken kuin silloin kun jonkun naisystävä on paikalla. Käytöstapoihin voisi tutustua!
Uskon, että tuossa oli käytöstavat hallussa ja niitä juttuja vähän sensuroitiin. :D
Käytöstavat eivät ole hallussa, vaikka todella typerää puhetta siistittäisiin vain tavallisen typeräksi puheeksi.
Luojan kiitos etten joudu viettämään aikaani tälläisten ihmisen kanssa jotka koka ajan miettii meneekö kaikki tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan vaan sitä voi oikeasti joskus olla hauskaakin.
Miehesi sopisi kyrvåstä puhuvan naisen kanssa paremmin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai keskenkasvuiset pojat? Onneksi kaikki miehet eivät kuitenkaan ole sikamiehiä, vaikea sun sitä varmasti uskoa. Eivät kaikki miehet käytä yhteistä aikaansa puhuen pervoja naisista, joillakin on parempaakin tekemistä ja jotkut ovat kasvaneet ohi teini-iän ja aikuistuneet.
Ehkä sulla vaan ei ole niitä mieskavereita joiden kanssa pervojutella pikku kaljoissa saunanlauteilla.
Juuri tuollaista äijämeinkinkiä en voi yhtään ymmärtää, ihan kuin miehuuteen ei kuuluisi mikään muu kuin seksi, kalja ja naiset. Kun minä käyn kavereiden kanssa jossakin, osaamme käyttää aikamme ihan muuhun kuin puhua pervoja naisista saunassa kaljaa kitaten. Juttelemme vaikkapa harrastuksista, työstä, elämästä noin ylipäätään. Suosittelen kokeilemaan!
Marimekon esiliina päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työstä! Voi vttu oikeesti miten tylsää puhua vapaa aikanaan töistä. Puhutte varmaan kirjakieltäkin ja pidätte kalvosulkeisia keskenänne. :D
Riippunee porukasta, mutta omassa kaveripiirissä puhutaan erittäin vähän mitään naisista. Sinkulta voi kysyä miten deittailut edistyy, mutta muuten puhumme kaikesta muusta. Mielestäni varsin tylsää satunnaiset kommentit jonkun random naisen ulkonäöstä. Kaupungilla jos liikkuu niin kauniita naisia on pilvin pimein. Kuka jaksaa reagoida heihin erityisemmin?
Säälittävintä näissä tällaisissa miehissä on se, että he kokevat itsensä jotenkin etuoikeutetuiksi koska ovat miehiä. Mutta autapa armias jos nainen toimii samoin, nousee siitä kamala meteli. Naisella ei ole samoja oikeuksia, hän ei saa puhua muista miehistä seksistiseen sävyyn.
Seurustelin kerran miehen kanssa joka kommentoi kuulleni naisten takamuksia ja rintavarustusta, kehui muita naisia minkä kerkesi ja flirttaili muille. Kerran sitten päätin kokeilla, päteekö sama oikeus minuun ja kehuin vierasta miestä, miesystävä suuttui aivan silmittömästi ja raivosi minulle, että miten kehtaan tehdä niin. :D
Vierailija kirjoitti:
Riippunee porukasta, mutta omassa kaveripiirissä puhutaan erittäin vähän mitään naisista. Sinkulta voi kysyä miten deittailut edistyy, mutta muuten puhumme kaikesta muusta. Mielestäni varsin tylsää satunnaiset kommentit jonkun random naisen ulkonäöstä. Kaupungilla jos liikkuu niin kauniita naisia on pilvin pimein. Kuka jaksaa reagoida heihin erityisemmin?
Totta se tuokin.
Extra hohhoijaat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työstä! Voi vttu oikeesti miten tylsää puhua vapaa aikanaan töistä. Puhutte varmaan kirjakieltäkin ja pidätte kalvosulkeisia keskenänne. :D
Hehehe. Ihan oikeasti on se mielenkiintoisempaa, kuin jauhaa tisseistä tai pepuista kun ei aiheessa ole mitään uutta ja mielenkiintoista. Toki puhumme parisuhteista jonkin verran, itse ainakin usein kehun omaa naistani kavereille ja kerron miten suhteessa menee, mutta siihen se sitten aikalailla jääkin.
Tuollaista toimintaa harrastavat miehet usein vetoavat siihen, että kun kaikki muutkin miehet ja miehet nyt vain ovat tällaisia, eivätkä voi luonnolleen mitään. Ne ovat niitä miehiä, jotka itse toimivat sikamaisesti ja yrittävät sitten oikeuttaa oman toimintansa väittämällä, että kyllä kaikki muutkin miehet. Uskottelevat raukat itselleen, että tämä on oikein mitä teen. Mutta kun niin ei ole, eivät kaikki miehet käyttäydy sikamaisesti ja esineellistä naisia. Eiväthän kaikki naisetkaan ole keskenään samanlaisia; eivät kaikki naiset esimerkiksi meikkaa tai halua lapsia, vaikka usein naiset nähdään tekemässä noita asioita. Eivät myöskään kaikki miehet ole keskenään samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevät mitä? Heittävät läppää kavereiden kesken muista naisista? :D
Aloituksen on pakko olla provo, tai sitten sen on kirjoittanut joku epäkypsä kakara joka ei vielä tiedä elämästä mitään.
Haluaisitko perustella minulle, miksi olen epäkypsä kakara joka ei tiedä vielä elämästä mitään? Koska en hyväksy, että mieheni puhuu alentavasti naisista minun - hänen naisystävänsä - läsnäollessa? Koska väitän, että kaikki miehet eivät käyttäydy yhtä sikamaisesti ja että on ok odottaa kumppaniltaan fiksumpaa käytöstä? Ap
Tämän ketjun vastaukset todistavat sen, että valtaosa miehistä todella on sikoja ja iso osa naisista on aivopesty uskomaan, ettei mieheltä voi odottaa muuta ja he alistuvat ja hyväksyvät moisen kohtelun. Onneksi aina voi valita itse, haluaako olla suhteessa ihmisen kanssa joka kohtelee huonosti. Ja onneksi todellisia herrasmiehiäkin löytyy, jotka eivät käyttäydy AP:n kertomalla tavalla, vaikka sikamiehet niin kovasti yrittävätkin muuta uskotella.
Käytöstavat eivät ole hallussa, vaikka todella typerää puhetta siistittäisiin vain tavallisen typeräksi puheeksi.