Miksi miehet tekevät tätä?
Olimme eilen miesystävän kanssa kaverimiehellä kylässä ja jossain vaiheessa kaveri heitti mauttoman kommentin, mitä en sanatarkasti enää muista, mutta liittyen jotenkin siihen että mieheni katselee vieraiden naisten tissejä. Mieheni ei kieltänyt asiaa mitenkään ja siitä minulle tuli epämukava olo.
Jos olemme kaksin, sanoo mies aina ettei ikipäivänä tekisi mitään tuollaista ja tuntui pahalta, että heti kun läsnä on toinen mies tai ylipäätään joku muu, on hänen asenteensa eri. Olisin toivonut tuossa tilanteessa hänen omaavan selkärankaa ja todistavan sen, että todella seisoo sanojensa takana tilanteesta huolimatta. Isompi ongelma kuin itse kommentin sisältö onkin se, että minulle tuli olo, etten voi täysin luottaa miehen sanaan. Olisin toivonut hänen sanovan kaverille suoraan, että kommentti oli mauton ja ainakin hänen naisensa kuullen sellaisia ei tarvitse heittää. Oli jopa hieman nöyryyttävää olla ainoana naisena paikalla, kun miehet tuolla tavalla esineellistävät ja seksualisoivat naista.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tekevät mitä? Heittävät läppää kavereiden kesken muista naisista? :D
Aloituksen on pakko olla provo, tai sitten sen on kirjoittanut joku epäkypsä kakara joka ei vielä tiedä elämästä mitään.
Ja naiset ei koskaan tee mitään tuollaista, eihän?
ps. mitä sinä ajattelet, kun masturboit? Et ainakaan esineellistä miestä vaan ajattelet kukkaketoa?
Id ioottimiehelläsi on taipumus olla ameba. Hän myötäilee porukan törkeintä tyyppiä, koska on jämäkkyyden puutetta poteva pelkuri. Hänellä on typerä ystävä. Miksi, mitä tarvetta tuo tollo hänessä tyydyttää? Kysypä sitä.
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia heittää sitä läppää naisista ihan äijien kesken kuin silloin kun jonkun naisystävä on paikalla. Käytöstapoihin voisi tutustua!
Olen isorintainen nainen, ja lähes kaikki miehet tuijottavat isoja rintoja. Se on varmaan joku refleksi, eikä sitä kannata ajatella sen enempää.
Sen sijaan miehen kaveri on huonotapainen juntti, kun tuollaisia puhuu, ja vielä sinun kuultesi.
Älä pakota miestä sanomaan, ettei ikinä katso muita, koska eihän se ole totta meistä kenenkään kohdalla.
Osta sille miehellesi esiliina ja laita hellan viereen kotiarestiin.
Vierailija kirjoitti:
ps. mitä sinä ajattelet, kun masturboit? Et ainakaan esineellistä miestä vaan ajattelet kukkaketoa?
Ei me minun kavereideni kanssa ainakaan käytetä yhteistä aikaamme siihen, että kommentoimme vieraiden miesten ulkonäköä, meillä on parempaakin puhuttavaa. Ja vaikka tekisimmekin niin, niin emme varmasti silloin jos jonkun mies on paikalla, jotenkin todella mautonta sellainen. Ap
Onneksi et tiedä mitä miehet puhuvat oikeasti naisista keskenään. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen isorintainen nainen, ja lähes kaikki miehet tuijottavat isoja rintoja. Se on varmaan joku refleksi, eikä sitä kannata ajatella sen enempää.
Sen sijaan miehen kaveri on huonotapainen juntti, kun tuollaisia puhuu, ja vielä sinun kuultesi.
Älä pakota miestä sanomaan, ettei ikinä katso muita, koska eihän se ole totta meistä kenenkään kohdalla.
Vähän off topic, mutta niin vaikeaa kuin se voikin olla joidenkin uskoa, ei kaikkia kiinnosta katsella muita ihmisiä etenkään parisuhteessa. Jokainen tietysti väkisin katsoo ympärillään olevia ihmisiä, mutta kaikki eivät tee sitä siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia heittää sitä läppää naisista ihan äijien kesken kuin silloin kun jonkun naisystävä on paikalla. Käytöstapoihin voisi tutustua!
Samaa mieltä, eikä tämä ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia. Naisetkin voisi jättää sen rohkean itsenäisen nykynaisen roolin sinne tyttöjen iltaan, eikä miesten läsnäollessa kehu kuinka kuumia nuoret leijonat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me minun kavereideni kanssa ainakaan käytetä yhteistä aikaamme siihen, että kommentoimme vieraiden miesten ulkonäköä, meillä on parempaakin puhuttavaa. Ja vaikka tekisimmekin niin, niin emme varmasti silloin jos jonkun mies on paikalla, jotenkin todella mautonta sellainen. Ap
Hohhoijaa
salaista tietoa kirjoitti:
Tarkoitat kai keskenkasvuiset pojat? Onneksi kaikki miehet eivät kuitenkaan ole sikamiehiä, vaikea sun sitä varmasti uskoa. Eivät kaikki miehet käytä yhteistä aikaansa puhuen pervoja naisista, joillakin on parempaakin tekemistä ja jotkut ovat kasvaneet ohi teini-iän ja aikuistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tuossa oli käytöstavat hallussa ja niitä juttuja vähän sensuroitiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet eivät pidä isoista rinnoista, eli kaikki eivät tuijota rintavarustustasi siinä mielessä. Naisetkin, lapset ja vanhukset varmasti katsovat isoja rintoja koska ovat huomiota kiinnittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa
Osaatko kirjoittaa muuta kuin hohhoijaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai keskenkasvuiset pojat? Onneksi kaikki miehet eivät kuitenkaan ole sikamiehiä, vaikea sun sitä varmasti uskoa. Eivät kaikki miehet käytä yhteistä aikaansa puhuen pervoja naisista, joillakin on parempaakin tekemistä ja jotkut ovat kasvaneet ohi teini-iän ja aikuistuneet.
Ehkä sulla vaan ei ole niitä mieskavereita joiden kanssa pervojutella pikku kaljoissa saunanlauteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa
Osaatko kirjoittaa muuta kuin hohhoijaa?
Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen samaa mieltä sillä pahimmat jutut kuulee yleensä keski-ikäisen naisen suusta. Kevät varskin on saanut nämä rouvat aktivoitumaan ja meidän muiden silmän iloksi jaetaan lihaksikkaiden miesten kuvia, saate sanoilla, jotka kotikasvatukseni estää sanomasta.