Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jacko-puolustelijat, miksi teidän lapsenne nukkuvat teillä eivätkä esimerkiksi naapurinsedän luona

Vierailija
03.04.2019 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis mutta kasarilla naspurinsedän kanssa ajan viettäminen oli ”normaalia” eikä vanhemmat tajunneet yhtään mitä olis voinut tapahtua.

Minä olin iältäni 7-11 kun naapurinsedän kanssa retkeiltiin kahdestaan, kerättiin sieniä ja marjoja, paistettiin makkaraa. Kerran olin yötä naspurinsedän mökillä. Vanhemmat oli vaan tyytyväisiä että joku hoiti lasta ja he saivat olla kaksin.

Mun tapauksessa naapurinsetä oli lapseton lapsirakas, mitään pahaa ei koskasn tapahtunut eikä setä puhunut pervoja, mutta JOTAINHAN se siitä sai että retkeili tuntikausia mun janssa metsissä.

Itse en tietrnkään tajunnut mistään mitään enkä pelännyt. Mutta siis tuolka kuviolla olis voinut käydä huonostikin...

Pointti on se että ainakin 70-80 luvuila vanhemmat antoi lapsensa ihan kelle randominle vaan hoitoon ja jopa yöksi kahdestasn naspurinsedän mökille.

Se oli sitä aikaa se.

Vierailija
22/31 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ja veljeni nukuttiin välillä naapurin mummon luona. Välillä veli nukkui siellä yksinään. Aikuisen ja lapsen välillä voi olla ystävyyttä, mutta sen suhde on vanhempien selvitettävä. Onko teillä lasten yökyläilyissä aina kyse seksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis mutta kasarilla naspurinsedän kanssa ajan viettäminen oli ”normaalia” eikä vanhemmat tajunneet yhtään mitä olis voinut tapahtua.

Minä olin iältäni 7-11 kun naapurinsedän kanssa retkeiltiin kahdestaan, kerättiin sieniä ja marjoja, paistettiin makkaraa. Kerran olin yötä naspurinsedän mökillä. Vanhemmat oli vaan tyytyväisiä että joku hoiti lasta ja he saivat olla kaksin.

Mun tapauksessa naapurinsetä oli lapseton lapsirakas, mitään pahaa ei koskasn tapahtunut eikä setä puhunut pervoja, mutta JOTAINHAN se siitä sai että retkeili tuntikausia mun janssa metsissä.

Itse en tietrnkään tajunnut mistään mitään enkä pelännyt. Mutta siis tuolka kuviolla olis voinut käydä huonostikin...

Pointti on se että ainakin 70-80 luvuila vanhemmat antoi lapsensa ihan kelle randominle vaan hoitoon ja jopa yöksi kahdestasn naspurinsedän mökille.

Se oli sitä aikaa se.

Onpa ihme, että lapsirakas lapsettomaksi jäänyt saa "jotain" lapsen seurasta. Minullakin on tuttavaperhe, jossa parhaiten tulen toimeen lasten kanssa. Vanhemmat ovat jopa tylsiä, mutta lapset sitä vastoin hauskoja.

Vierailija
24/31 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kartano ympäristöineen hämmentävän lapsenomainen mitä tuolloin ihmeteltiin ja oli kallista mieslapsen krääsää täynnä ja lapsista haettu lähinnä sielunkumppania noin ensiksi.

Vierailija
25/31 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se naapurin setä.

Vierailija
26/31 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ja veljeni nukuttiin välillä naapurin mummon luona. Välillä veli nukkui siellä yksinään. Aikuisen ja lapsen välillä voi olla ystävyyttä, mutta sen suhde on vanhempien selvitettävä. Onko teillä lasten yökyläilyissä aina kyse seksistä?

Mummon?!!

Jacko on ollut kolmekymppinen kundi, eikä ehkä ihan tavallisin sellainen.

Vierailija
27/31 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole fani enkä puolistelija, mutta pointti tässä kohussa ei ole siinä, missä kukakin nukkui, vaan että siellä tapahtui seksiä lasten kanssa. Minäkin uskoin ennen tätä dokumenttia, että Michael-setä on puhdas sen suhteen ja viaton pulmunen. Ja siis en ole fani, enkä ole hetkeäkään dokumentin näkemisen jälkeen enää ajatellut niin. Se ei silti poista sitä, etteikö MJ on iso lapsi -skenaariokin olisi ollut mahdollinen.

Jaa,a. Osaisiko lapsen tasolle jäänyt noin taitavasti manipuloida useita ihmisiä, kuten dokumentissa kuvailtiin? Tuota vastaan puhuu myös se, että on ollut erityisen taitava luomaan brandiaan ja tehnyt loistavia bisnespäätöksiä. 

Niin, ihminen voi olla tunne-elämältään ja henkiseltä tasoltaan ikäistään nuorempi mutta älyllisesti normaali. Voi johtua monesta syystä, kehitys häiriintynyt tms. Tunnen itse tällaisen ihmisen: diagnosoitu narsistinen persoonallisuushäiriö, testattu tunne-elämältään 14-18-vuotiaan tasolla olevaksi mutta yliopistotutkinto ja päivittäin ihmisten kanssa tekemisissä työssään.

Vierailija
28/31 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedareista vain muutama prosentti on naisia, tästä löytyy tieto esim. KRP:n pedofiilirinkien tutkijan haastattelusta. Lähtökohtaisesti tuntematta mummoa on ollut alun perinkin epätodennäköistä, että hän olisi tehnyt teille mitään.

Vierailija
29/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
30/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole fani enkä puolistelija, mutta pointti tässä kohussa ei ole siinä, missä kukakin nukkui, vaan että siellä tapahtui seksiä lasten kanssa. Minäkin uskoin ennen tätä dokumenttia, että Michael-setä on puhdas sen suhteen ja viaton pulmunen. Ja siis en ole fani, enkä ole hetkeäkään dokumentin näkemisen jälkeen enää ajatellut niin. Se ei silti poista sitä, etteikö MJ on iso lapsi -skenaariokin olisi ollut mahdollinen.

Onko tällaisia "isoja lapsia" oikeasti olemassa?

Kaikkea löytyy auringon alta. Ainakin oma kiinnostukseni seksiin oli alle 41-vuotiasta aivan olematonta, olen tosin nainen.

Niin no, Jacksonhan oli naimisissa, ja hänellä on omiakin lapsia, joten tuskin oli tuosta kyse.

Oletko nähnyt hänen "lapsensa"? Varsinkin Paris Jacksonin. Täysin valkoihoinen tyttö sinisillä silmillä. Ei todellakaan ole Michaelin geenien tuotos.

Lisäksi Michaelin entinen lääkäri on todistanut, että Michaelin isä teetätti hänelle kemiallisen kastraation tämän ollessa nuori, jotta äänenmurros ei pilaisi Jackson 5:n uraa ja isän rahakkaita bisneksiä.

Siis tekeekö se kemiallinen kastraatio kohteesta täysin aseksuaalin vai homon peräaukon nuolijan vai pedofiilin?

Vierailija
31/31 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne naapurin sedän valokuvausta ja videoita harrastavat kaveritkin käyvät yökylässä.

Maikkelin kivat kaverisedät jopa opettivat pikkupojille kuvaajan ja ohjaajan uria dokumentin mukaan. Hmmm...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän