Eduskuntaalit 2019: Pienpuolueet OFFICIAL
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sipilä Jr puistattaa, yksikin on liikaa.
Siis täh, onko tuolla oikeesti pääministeri Sippilän poika?
No. Näkeehän sen. Koittaa vaan tehdä pesäeroa isukkiin.
On vissiin valinnu puolisonsa nimen, vai onko vaihtanu nimensä naamioituakseen, tai silkasta häpeästä ;)
Se on Sipilän salattu, avioton poika.
Mitä, onko lessu-juha tehnyt syntiä?
Feministipuolue ja EOP ovat hyviä, PS:n folioversio ei niinkään
Liberaali on kyllä fiksuin noista (Tea Törmänen?), Pennanen sitten toisena. Feministi jaarittele, de Wit ihan kahjo ja muut mitäänsanomattomia. Aika mielenkiintoista kuunnella noiden ajatuksia, Liberaalipuolue oli itselle ihan uusi tuttavuus mutta niillähän on tosi fiksuja kantoja. Saattavat saada oman ääneni.
Ei toi de watipää edes tajua kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi on kaksi kommunistipuoluetta, eikö niitten kannattas yhdistyä.
Toi vaaleatukkainen haudan vakava mies on varmaan puolueensa ainoa jäsen. Se toinen on taas iloisen Ilonen.
Niitähän oli parhaimmillaan kolme. Eivät ikinä pysty yhdistymään. Kumpikin pitää itseään ainoana puhdasoppisena kommunistipuolueena. Toinen on ikäänkuin vääräoppinen. Todennaköisempää olisi melkein, että persut ja vassarit yhdistyvät.
Tää Väisänen on mun suosikki näistä. Ihkuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi on kaksi kommunistipuoluetta, eikö niitten kannattas yhdistyä.
Toi vaaleatukkainen haudan vakava mies on varmaan puolueensa ainoa jäsen. Se toinen on taas iloisen Ilonen.
Niitähän oli parhaimmillaan kolme. Eivät ikinä pysty yhdistymään. Kumpikin pitää itseään ainoana puhdasoppisena kommunistipuolueena. Toinen on ikäänkuin vääräoppinen. Todennaköisempää olisi melkein, että persut ja vassarit yhdistyvät.
Niin vähän aattelin kun, noi miehetkin on toistensa vastakohdat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallitseva teoria on se, että tilanne kehittyy aina siihen suuntaan että jokaisella kommunistilla on lopulta oma puolueensa.
SKE vie keskustelua kuin litran mittaa
Wit on kaukaa kuin Jan Andersson.
Sipilä JR, iloinen kommari ja surullinen kommari, Heinrich Himmler... Törmänen ja piraatti synkässä seurassa, vaikka hyvin vetävätkin.
Ääni vihreiltä feministeille. Haavisto kuullosti samalta kuin muutkin äijät kolmosella.
Vierailija kirjoitti:
SKE vie keskustelua kuin litran mittaa
Juu, tai ainakin yrittää nimittäin aivan sekopäisille raiteille.
Liberaalipuolueen nainen aloittaa joka virkkeen sanalla "elikkä" ja pyörii ärsyttävästi tuolillaan.
Minä en tajua lainkaan miksi noita pienpuolueita on? Mitä ovat saaneet aikaan tai voisivat saada aikaan? Muutenkin on valinnanvaraa yllinkyllin. Suomessa riittäis kun olis kolme puoluetta. Olis selkeämpää. Korkeintaan viisi.
Kyllä Väyrynen olis nykyisellään joukkoon sopinut kuin kuuma veitsi voihin.
Mun mielestä tolla iloisella kommunistilla ihan tervepäisiäkin kannanottoja, sen sijaan vanhempi kommari sen näköinen, että joko nukahtaa, tai kuukahtaa millä hetkellä hyvänsä.
Missäs Hjalliksen lössi on, vai kieltäytyikö sekin?
Eiku poika on ovelasti tehnyt nimestään anagrammin.
Esiintyy piilonimellä: Sami Kilpeläinen
Oikea nimi on: Lenni Maik Sipilä