Päiväkodin työntekijä oli humalassa. Miten toimin?
Näin siis viikonloppuna päiväkodin opettajan ihan umpitunnelissa kaupungilla. Pitäisikö tämä ottaa johtajan kanssa keskusteluun? Itse olin ollut ravintolassa syömässä ystäväni kanssa, kun hänet näin. Onneksi ei nähnyt minua, mutta on ollut vaikea kohdata tämä työntekijä sen jälkeen.
Kommentit (42)
Ehkä nollasi kunnolla, kun hoidossa on vuodesta toiseen kaiken maailman idioottien jälkikasvua. Lapsia joiden vanhemmat kuvittelevat, että lasta ei tarvitse enää kasvattaa kotona lainkaan.
Ai kamala! Soita ihmeessä poliisit paikalle! Täällä on työtä tekevä ihminen joka on ottanut alkoholia! Tulkaa nopeasti!
Itse en siis juo alkoholia ollenkaan, mutta onhan se aika yleistä täällä Suomessa. Etta ihan relax vaan, kyllä ne siellä töissä puuttuu jos vaikuttaa jotenkin töiden tekoon.
Anna sille lisää viinaa että kertoo lisää hauskoja juttuja?
Eli tolla logiikalla kaikki lasten kanssa työskentelevät tai toimivat sitoutuu raittiuteen 24/7? Jopa sinä äitinä, lasun paikka jos sut näkee ravintolassa!
Tuttuni, joka on hoitaja, oli käynyt ostamassa viiniä vapaapäivänään ja eräs iäkäs mies oli ollut samaan aikaan alkossa. Tämän miehen vaimo on hoidettavana hoitokodissa, jossa tuttavani työskentelee. Mies oli valittanut hoitokodin johtajalle, että heidän hoitajansa ostaa viinaa alkosta . Muistakaa sitoutua iänikuiseen raittiuteen, jos työskentelette hoitoalalla. Vapaa-ajalla ei saa käydä alkossa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä oikeasti sopivaa, että tuollaisella alalla toimiva näyttäytyy umpihumalassa julkisella paikalla? Entä jos hoitamansa lapset näkevät? Ap
Te ylemmyydentuntoiset moralistit sitten jaksatte käyttää lapsia tekosyynä.
Apua... tietisipä ap millaisia bileitä työntekijöillä joskus perjantaisin päiväkodeissa after hours...
Muistan omasta lapsuudesta kun mm. ala-asteen opettajan ja paikkakunnan uuden papin alkoholinkäyttöä ruodittiin useassakin taloudessa. Murrosikäisenä luulin tuollaisten huuhailujen jääneen jo taakse, ja kotikyläni siirtyneen valaistuneempaan aikaan, kunnes yläasteen uusi atk-opettaja erehtyi ensimmäisenä viikonloppunaan viihteelle paikalliseen baariin, ja sai miltei potkut työstään. Nyt oon kyllä jo muutaman vuosikymmenen ehtinyt harhaisesti kuvitella että aikuisilla ihmisillä on oikeus yksityiselämään, mutta näköjään ei vieläkään...
Hoitajathan ne parhaiten bilettääkin:D kai sitä vapaa-ajallaan saa olla kuinka päissään vaan jos työnsä hoitaa?
Voi teitä, pääsisittepä joskus kärpäsenä kattoon meidän opettajien illanviettoihin.
Mä vedän nunnankaavun päälleni kun lähden töistä.
T. Varhaiskasvatuksen opettaja
Vierailija kirjoitti:
Mä vedän nunnankaavun päälleni kun lähden töistä.
T. Varhaiskasvatuksen opettaja
Samoin. T. vanhuspuolen hoitaja.😉
Provohan tämä on, mutta kyllä ihan oikeasti on ihmisiä jotka ajattelevat tähän tyyliin :D Itsekin vähän vastaavalla alalla työskentelevänä totean, että teen kyllä vapaa-ajallani tasan tarkkaan mitä lystään niin kauan kun hoidan työni moitteetta, konttaan vaikka hame korvissa torilla ja huudan hoosiannaa.
Jos näen sinut kännissä viikonloppuna, minne ilmoitan?
Hetkinen nyt ap. Sinun lapsesi on viikot hoidossa siellä päiväkodissa. Ja sitten olet itse illat kaupungilla syömässä? Milloin olet lapsiesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen nyt ap. Sinun lapsesi on viikot hoidossa siellä päiväkodissa. Ja sitten olet itse illat kaupungilla syömässä? Milloin olet lapsiesi kanssa?
Minulla oli vapaa viikonloppu lapsista. Myös minulla on siihen oikeus, kuten monilla isilläkin. Ei liity aiheeseen mitenkään. En sentään kontannut pitkin kaupunkia. Ei ollut kaukana tällä opella. :(
Ei missään nimessä ole ok! Lto ei todellakaan ole ammatti jossa voi viikonloppuisin vetää kännit. Sairasta, paheksun per.s.ettäni myöten!
Sallittuja viikonloppuaktiviteetteja lto:lle:
-Avantouinti (Ei saunaan! Joku voi juoda siellä kaljaa)
-Lenkkeily (legginssit kielletty)
-Maammelaulun laulaminen ilman säestystä
-Villasukkien neulominen (harmaat ja muut maanläheiset sävyt)
-TV1-ohjelmien katseleminen
-Valitut palat-kirjasarjaan uppoutuminen
-Paastoaminen
-Teatterissa käynti (Ei komediaa).
Tottapuhuen jos olisin lto, vetäisin kunnon kännin varmaan aina päiväkodin portin suljettuani.
Joo ne viettää muutenkin tosi siveetöntä elämää. Epäilen, että jotkut niistä käy jopa alasti suihkussa! Siis luitte ihan oikein, ne käy suihkussa alasti ilman uimapukua! 😨
Tee lasu ja samalla jätät sen sian!