Päiväkodin työntekijä oli humalassa. Miten toimin?
Näin siis viikonloppuna päiväkodin opettajan ihan umpitunnelissa kaupungilla. Pitäisikö tämä ottaa johtajan kanssa keskusteluun? Itse olin ollut ravintolassa syömässä ystäväni kanssa, kun hänet näin. Onneksi ei nähnyt minua, mutta on ollut vaikea kohdata tämä työntekijä sen jälkeen.
Kommentit (42)
Mikä päiväkoti on viikonloppuisin auki?
Haittaako viikonloppukännäys viikolla työntekoa? Ymmärtääkseni ilmenee muillakin aloilla.
Ajatella! Heilläkin on oma vapaa-aika. Pöyristyttävää, että päiväkodin työntekijä voi bilettää kuten muutkin ihmiset.
Hänellä on ilmeisen rankkaa. Kasvata lastasi paremmin jatkossa.
Voi että.
Olen ollut tuhannen kännissä monet kerrat, joskus ihan julkisellakin paikalla.
Miten se (muka) vaikuttaa työntekooni?
T. lto
Viet lapsesi yksityiseen päiväkotiin. Ilmoitat uuden päiväkodin johtajalle että sopii rekrytoida hoitajat jotka sitoutuvat päihteettömään elämään 24/7. Tämä tietenkin kompensoidaan heidän palkkatasossaan.
Julkisella puolella palkka maksetaan työpäivän ajalta. Kun kellokortti leimataan, voi hoitaja vaikka tempaista pullon kossua siltä seisomalta.
Valintoja, valintoja.
Onko teistä oikeasti sopivaa, että tuollaisella alalla toimiva näyttäytyy umpihumalassa julkisella paikalla? Entä jos hoitamansa lapset näkevät? Ap
Itsekin hoitajana juon viiniä parvekkeellani. Huomenna vapaapäivä. Voi kauhistus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella! Heilläkin on oma vapaa-aika. Pöyristyttävää, että päiväkodin työntekijä voi bilettää kuten muutkin ihmiset.
Ympäripäissään oleminen ei ole ”bilettämistä kuten muutkin ihmiset”.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä oikeasti sopivaa, että tuollaisella alalla toimiva näyttäytyy umpihumalassa julkisella paikalla? Entä jos hoitamansa lapset näkevät? Ap
On sopivaa.
Jos lapset näkevät niin saavat traumoja ja äänestävät aikuisina persuja.
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä bilettäminen on sitä joillekin. Jos esimerkiksi käy muutaman kerran vuodessa baarissa, niin joku voi haluta juoda paljonkin.
Hoida lapsesi kotona, jos se on jotenkin sinulta pois, että kasvattaja voi vapaa-ajallansa juoda. Hohhoijaa!
Entä sitte? Vapaa-ajalla saa tehä mitä huvittaa.
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää! Mitä se sinulle kuuluu, kuka tekee omalla vapaa-ajalla mitäkin. Hän ei ole vapaa-ajalla töissä käsittääkseni.
Pienehköllä paikkakunnalla se oli alkuun kyllä kiusallista kohdata ravintoloissa hoitolasten vanhempia mutta aika nopeasti siitä päästiin yli puolin ja toisin, joidenkin kanssa moikattiin ja joidenkin kanssa vietettiin ihan iltaa yhdessä.
No hohhoijaa, täytyy olla provo, ei kukaan oo noin tyhmä.
Johtajalle on aina syytä kertoa alaistensa huumeidenkäytöstä.