Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei päässyt lennolle

Vierailija
02.04.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e9ac3b30-d071-4bd5-b9f4-8d23733cd6f6…

Ja heti itkemässä lehdessä, ja vielä ihmettelee ettei finski korvaa mitään. Voi tsiisus :-D

Kommentit (242)

Vierailija
161/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lennoille ei ole nollatoleranssi, tultiin omalla autolla kentälle ja bagdropis mis mul oli viel blehat päässä niin tuumasi että olen sekaisin pyysin kahdelta taholta kahdesti puhallutusta ei suostuneet, kysyin virkailijalta että oootko rasisti siitä veti herneet nokkaan (peukkukuva) hienoa analyysiä".

Missä välissä hän ehti kumota ne n. 4 olutta? Eikö bag drop ole heti siinä terminaalin sisäänkäynnin lähellä, ensimmäinen piste mihin mennään lähtöselvityksen jälkeen. Anniskeluravintolat (Oak Barrel ym) tulee vasta turvatarkastuksen jälkeen vai muistanko väärin? Eli oliko Miro juonut 4 olutta jo kotonaan?

No eikös siinä jutussa ollut, että muutamia tunteja aiemmin oli juonut? Mä veikkaan että kaveri on kurlannut koko yön ja tullut krapulahöyryissään kentälle. Se vanhan viinan haju...

Omalla autolla on varmaankin tultu, mutta tämä kaveri on tuskin ajanut. Eiköhän edellinen ilta ollut kostea ja nuo 4 olutta aamun tasoittavia. Todellisuudessa promille tai parikin veressä ja selkeästi humalassa ja väsymys tehnyt käytöksestä horjuvaa. Ja kuvien perusteella ei poika 110 kiloinen ole, parikyt kiloa liioittelua. Ihme jannu kyllä.

Vierailija
162/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, MicoJereNico on oikein tj! Tämä on lisätty facebook-profiiliin tänään😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku päällä oon päässyt ihan kaatokännissä koneeseen monet kerrat.Kait suht hyvällä käytöksellä osuutta asiaan ja muistan vain että sanoivat kerran että juo vain vettä ja limsaa sitten, ei me alkoholia nyt sinulle enempää tarjoilla.

Vierailija
164/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin käytöksellä on osuutta asiaan. Uhmakkaasti käyttäytyvä henkilö josta oikein huokuu, että kohta alkaa riehua, ei pääse lennolle, oli ottanut alkoholia tai ei. Selvästi alkoholia nauttinut, mutta rauhallinen ja asiallinen taas yleensä pääsee.

Vierailija
165/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miroa jänskättänyt eka ulkomaanreissu niin paljon, että oli ollut pakko kumota vähän jo hyvissä ajoin ennen kentälle tuloa?

Vierailija
166/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän parhaat naurut! :D

Ite mokaa, ja korvauksia pitäisi saada. Ihan oikea päätös! 

Ehkäpä tottunut juomari ei koe olevansa humalassa 4 kaljan jälkeen, mutta ulkopuolinen havaitsee humalatilan helposti.

Miksei sitten puhallutettu vaikka mies pyysi sitä? Arvatenkin siksi että FINNAIRIN kone TAAS ylibuukattu ja näin saatiin taas henkilö ylos lennolta!

Minut on kerran meinattu käännyttää lennolta ”humalatilan” vuoksi. Paha vain kun en ollut juonut alkoholia ja minulla sattui vielä olemaan lääkärin todistus siitä että en saa juoda alkoholia.

No sitten tuli ilmoitus että kone on täynnä ja jonkun pitää jäädä pois, saivat suostuteltua jonkun miehen jäämään pois mutta joutuivat maksamaan korvaukset.

Tämän jälkeen en ole ikinä Finnairilla lentänyt ja en suosittele kenellekkään!

Onpas huonoa käytöstä Finnairilta. Uskomatonta.

Vierailija
167/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän parhaat naurut! :D

Ite mokaa, ja korvauksia pitäisi saada. Ihan oikea päätös! 

Ehkäpä tottunut juomari ei koe olevansa humalassa 4 kaljan jälkeen, mutta ulkopuolinen havaitsee humalatilan helposti.

Jos 100-kiloinen tottunut alkonkäyttäjä on juonut 4 kaljaa tunteja sitten, ei se mittarin viisari välttämättä nouse kuin siihen puoleen promilleen. Riippuu toki, mitä kaljoja ne oli.

Ne kaljat olivat sitä ykkösolutta, jolla porukat saavat 2,6 promillen humalan, kun päivystyksessä puhallutetaan. ”Ihan vain kaksi ykkösolutta join saunan jälkeen”

Vierailija
168/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on hyvätapa hoitaa homma jos kone on ylibuukattu. Henkilöstö vaan päättää onko joku kännissä. Siis periaatteessa ihan selvinpäinkin voi henkilökunta lähettää pois ilman mitään todistustaakkaa, jos sattuu näyttämään jotenkin syntymähumalaiselta. Kyllähän se nyt oikeasti pitäisi voida puhalluttamalla todistaa. En itse ainakaan osta finnairin lippuja enää koskaan, jos asiakkaalla ei ole mitään oikeuksia ja rahat voidaan viedä virkailijan mielivallan perusteella.

Ylibuukkauksia tapahtuu jatkuvasti mutta tällaisia lennolta poistamisia juopumuksen takia harvemmin tulee ilmi, miksi lentohenkilökunta vaivautuisi juuri näiden kohdalla keksimään omiaan kun kaikki muutkin ylibuukkaukset on hoidettu ilman perättömiä syytöksiä?

Vierailija
169/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh, kävin katsomassa hänen fb-sivut.. Jos aamulennolla ottaa 4 olutta parin tunnin sisällä ja muutenkin napsii jotain anabolisia steroideja, niin varmasti aika sekavassa olotilassa on. Hieman ihmettelen häämatkakohdetta, mies on ihan täynnä tatuointeja, niitä on kasvoissa, kämmenissä ja päästä alaspäin ei taida löytää yhtään tatuoimatonta kohtaa, mitä ihmettä hän Dubaissa kuvitteli tekevänsä? Ei sinne mennä ryyppäämään.

Vierailija
170/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finski ei noudata kuluttajavalituslautakunnan suosituksia.

Ylibuukkaustilanteessa voi puhalluttaa koko porukan ja eniten nauttinut jää pois lennolta. Mikäli alkoholi olisi erityisen vaarallinen aine lentomatkustamiselle, sitä ei tarjoiltaisi lainkaan lennoilla.

Olen valitettavasti saanut hyvin tylyä kohtelua Finnairin matkustamohenkilökunnalta. 95% on ok, mutta sitten on näitä, jotka haluavat näyttää kaapin paikkaa ihan periaatteesta.

Henkilökunta ei voi tietää kuinka paljon matkustaja on juonut lennolla taas ovat hallinnassa juomamäärän suhteen.

Vierailija
171/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on hyvätapa hoitaa homma jos kone on ylibuukattu. Henkilöstö vaan päättää onko joku kännissä. Siis periaatteessa ihan selvinpäinkin voi henkilökunta lähettää pois ilman mitään todistustaakkaa, jos sattuu näyttämään jotenkin syntymähumalaiselta. Kyllähän se nyt oikeasti pitäisi voida puhalluttamalla todistaa. En itse ainakaan osta finnairin lippuja enää koskaan, jos asiakkaalla ei ole mitään oikeuksia ja rahat voidaan viedä virkailijan mielivallan perusteella.

Ylibuukkauksia tapahtuu jatkuvasti mutta tällaisia lennolta poistamisia juopumuksen takia harvemmin tulee ilmi, miksi lentohenkilökunta vaivautuisi juuri näiden kohdalla keksimään omiaan kun kaikki muutkin ylibuukkaukset on hoidettu ilman perättömiä syytöksiä?

Epäilen vahvasti tötä tarinaa. En voi uskoaettä kukaan lääkäri kirjoittaa todistusta, jossa kielletään joltakin alkoholin juonti. Siis voi kyllä suosittaa vahvasti, mutta ei voi kirjoittaa "neiti x ei saa juoda alkoholia". Eihän sitä väkisin työnnetä kellekään, miksi olisi todistus!

Vierailija
172/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lennoille ei ole nollatoleranssi, tultiin omalla autolla kentälle ja bagdropis mis mul oli viel blehat päässä niin tuumasi että olen sekaisin pyysin kahdelta taholta kahdesti puhallutusta ei suostuneet, kysyin virkailijalta että oootko rasisti siitä veti herneet nokkaan (peukkukuva) hienoa analyysiä".

Missä välissä hän ehti kumota ne n. 4 olutta? Eikö bag drop ole heti siinä terminaalin sisäänkäynnin lähellä, ensimmäinen piste mihin mennään lähtöselvityksen jälkeen. Anniskeluravintolat (Oak Barrel ym) tulee vasta turvatarkastuksen jälkeen vai muistanko väärin? Eli oliko Miro juonut 4 olutta jo kotonaan?

Onko rattijuoppokin vielä?

Vierailija
173/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni on täällä kovaan ääneen kailottamassa ja puolustelemassa virkailijoita, mutta eikö kenellekään tule mieleen kyseenalaistaa, että lentoyhtiö saattoi syyllistyä syrjintään? Tatuoinnit kasvoissa ja yleinen olemus taitaa olla suurin syyllinen tuohon lennolta pois sulkemiseen eikä niinkään humalatila. eikä se dubai ole mikään taivas ilman viinaa ja missä vangitaan heti porteilla jos astut humalassa sen maankamaralle. Koittakaas nyt. 

Vierailija
174/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille kävi n. vuosi sitten niin, että se passimasiina (mikälie?) ei lukenut mun passia ja jouduttiin menemään siihen Finnairin tiskille. Siinä kun se virkailija naputti mun tietoja koneelle, sanoin miehelle, että tultiin hyvissä ajoin, ehditään hyvin käymään vaikka pubissa. Virkailija sanoi, että "en suosittele, olen laittanut teidät miehistön tarkkailuun." Sanatarkasti en muista, olin niin hölmistynyt, mutta ymmärsin, että lennolle pääsy voidaan evätä. Mutisin vain okei ja käveltiin pois ihan ihmeissämme. Ei oltu todellakaan humalassa, mä oli juonut kaksi lasia viiniä ja mies kolme keskiolutta ja mun mies myös painaa n. 115kg, eli ei todellakaan humallu kolmesta oluesta. 

Kävimme kuitenkin pubissa ja ihan hienosti pääsimme lennolle, kukaan ei kiinnittänyt meihin mitään huomiota. Keski-Eurooppa oli kohteena. Olen usein miettinyt tuota, että mistä oikein oli kyse. Tilanne tuli niin yllättäen, etten osannut avata suutani ja kysyä, että mitä?? Virkailijalla huono päivä? 

En ole koskaan kuullutkaan mistään Finnairin nollatoleranssista. Myydäänhän siellä koneessakin alkoholia. 

Tiesitkö että Shengenalueen sisällä lennellessä ei tarvi käydä missään passinatarkastuksessa?

En mä mistään passintarkastuksesta ole puhunutkaan. Okei, se check-in kone, siinä tehdään lähtöselvitys ja se ei lukenut mun passia. Unohdin, että täällä hullujen keskellä ei voi käyttää tuollaisia helppoja ilmaisuja, kuin "passimasiina". Sori siitä.

Ei myöskään Check-in koneessa lueta passia? Missä olet matkustanut? Olet kyllä ollut juovuksissa jos olet passia yrittänyt Check-in koneeseen.....

Ai ei vai? Mulla on sitten varmaan taikapassi, kun on onnistunut monta kertaa.

Vierailija
175/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöibvat humaltuneina ja humaltuneisuus myönnettiin jutussa. Asia selvä.

Mokasivat juttunsa täysin.

Vierailija
176/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille kävi n. vuosi sitten niin, että se passimasiina (mikälie?) ei lukenut mun passia ja jouduttiin menemään siihen Finnairin tiskille. Siinä kun se virkailija naputti mun tietoja koneelle, sanoin miehelle, että tultiin hyvissä ajoin, ehditään hyvin käymään vaikka pubissa. Virkailija sanoi, että "en suosittele, olen laittanut teidät miehistön tarkkailuun." Sanatarkasti en muista, olin niin hölmistynyt, mutta ymmärsin, että lennolle pääsy voidaan evätä. Mutisin vain okei ja käveltiin pois ihan ihmeissämme. Ei oltu todellakaan humalassa, mä oli juonut kaksi lasia viiniä ja mies kolme keskiolutta ja mun mies myös painaa n. 115kg, eli ei todellakaan humallu kolmesta oluesta. 

Kävimme kuitenkin pubissa ja ihan hienosti pääsimme lennolle, kukaan ei kiinnittänyt meihin mitään huomiota. Keski-Eurooppa oli kohteena. Olen usein miettinyt tuota, että mistä oikein oli kyse. Tilanne tuli niin yllättäen, etten osannut avata suutani ja kysyä, että mitä?? Virkailijalla huono päivä? 

En ole koskaan kuullutkaan mistään Finnairin nollatoleranssista. Myydäänhän siellä koneessakin alkoholia. 

Tiesitkö että Shengenalueen sisällä lennellessä ei tarvi käydä missään passinatarkastuksessa?

En mä mistään passintarkastuksesta ole puhunutkaan. Okei, se check-in kone, siinä tehdään lähtöselvitys ja se ei lukenut mun passia. Unohdin, että täällä hullujen keskellä ei voi käyttää tuollaisia helppoja ilmaisuja, kuin "passimasiina". Sori siitä.

Ei myöskään Check-in koneessa lueta passia? Missä olet matkustanut? Olet kyllä ollut juovuksissa jos olet passia yrittänyt Check-in koneeseen.....

Mä en tiedä mikä sen laitteen nimi on. Ihan sama, mutta lähtöselvitys siinä tehdään, vai meinaatko, että kävellään suoraan turvatarkastukseen ilman lähtöselvitystä? Toki, jos on tehnyt sen jo kotona, mutta me ei tehty. Miksi sä juutut tuohon masiinaan, kun piti keskustella jonkun häämatkasta ja Finnairin nollatoleranssista? En jaksa idioottien kanssa enempää keskustella. 

Edelleen lähtöselvitys pömpelissä ei näytetä passia. Passin näytät passintarkastuksessa jos matkustat semmoiseen maahan johon tarvitaan passia tai boarding yhteydessä. Boardingpassi tulostuu automaatista ja se laitetaan ennen turvatarkustasta boarding pömpelin joka avaa sinulle ovet. En edelleenkään ymmärrä missä olisit vilauttanut passia. Joten haukut ihmisiä hulluiksi joka siis ei ymmärrä missä sinun olisi pitänyt näyttää passia. Passin luku automaatti on turvatarkastuksen jälkeen.

Etkö ole nähnyt sellaisia check-in automaatteja, jotka lukevat automaattisesti passin tai henkilötodistuksen? Kyllä niitä on. On myös monia ihmisiä, joilla ei ole edes olemassa muuta henkkaria kuin passi.

Vierailija
177/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoyhtiö tässä varmaan suojeli kyseistä miestä. Humalainen, helposti ärtyvä, aggressiivinen, runsaasti tatuoitu mies olisi heti vaikeuksissa Dubaissa. Siellä on tarkat siveyslait, jotka koskee käytöksen lisäksi myös pukeutumista ja olemusta. Esim nuo kaulan alueen naishahmot, ja kasvotatuoinnit ovat jo sinällään kiellettyjä Dubaissa.

Vierailija
178/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai? Mulla on sitten varmaan taikapassi, kun on onnistunut monta kertaa.

Mulla on taikapassi, saan jenkeissä VIP kohtelun. Henkilökunta kantaa laukkuja ja joku homeland securityn pomo vie mut kaikkien tarkastusten ohi. Eikä harmainta aavistusta mistä syystä.. tosin ehkä yksi.. tää on semmoinen vähän erikoinen nimi joka on jaettu useammalle suvun merkkihenkilölle vuosisatojen ajan.... etten hirveästi ihmettelisi jos on olemassa joku saman niminen samalla synttäri päivällä ja suomen kansalaisuus viis siitä missä asuvat ja mitä duunaavat. Suvun äokin harvemmin alle 160.. niin joo.. varmaan joku ylipomo jossain :D 

Vierailija
179/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaljaa, naamatatuointi + mahdollista "entisyyttä" Finskin lennolla. Eli mahd. aiheuttanut aikaisemmin jotain hämminkiä.

Henk.koht. vi..ttaa kun tästä maasta on tullu tämmönen mielensäpahoittajien valtakunta. Aina heti itkemään lehteen ja näitä vielä julkaistaan stna.

Vierailija
180/242 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, MicoJereNico on oikein tj! Tämä on lisätty facebook-profiiliin tänään😂

Jep, ja Kirkonkylän ala-asteen korkeakoulu poistettu 😏 elämäm kolusta valmistutaan sitten vissiin tj:ksi

Terkkuja vaan sinne Mäntsälään, kiva että seuraat tätä ketjua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän