Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei päässyt lennolle

Vierailija
02.04.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e9ac3b30-d071-4bd5-b9f4-8d23733cd6f6…

Ja heti itkemässä lehdessä, ja vielä ihmettelee ettei finski korvaa mitään. Voi tsiisus :-D

Kommentit (242)

Vierailija
1/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, Miro! Oikeesti. :D

Vierailija
2/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Dubaissa taitaa olla alkoholi kiellettyä ainakin paperilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan pari kaljaa taida riittää siihen että evätää pääsy lennolle

Vierailija
4/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa sepittää oma stoorinsa, kun lentoyhtiö ei kommentoi mitään. Neljä kaljaa pari tuntia ennen lennon lähtöä on tuskin ollut ainoa syy.

Vierailija
5/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan nuo naamatatuoinnitkaan ole kuuminta muotia arabimaissa. Mies olisi luultavasti heitetty heti putkaan Dubaissa.

Vierailija
6/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vika.

Vierailija
7/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on hyvätapa hoitaa homma jos kone on ylibuukattu. Henkilöstö vaan päättää onko joku kännissä. Siis periaatteessa ihan selvinpäinkin voi henkilökunta lähettää pois ilman mitään todistustaakkaa, jos sattuu näyttämään jotenkin syntymähumalaiselta. Kyllähän se nyt oikeasti pitäisi voida puhalluttamalla todistaa. En itse ainakaan osta finnairin lippuja enää koskaan, jos asiakkaalla ei ole mitään oikeuksia ja rahat voidaan viedä virkailijan mielivallan perusteella.

Vierailija
8/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen häämatkaa Kouvolaan.

Vierailija
9/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finski ei noudata kuluttajavalituslautakunnan suosituksia.

Ylibuukkaustilanteessa voi puhalluttaa koko porukan ja eniten nauttinut jää pois lennolta. Mikäli alkoholi olisi erityisen vaarallinen aine lentomatkustamiselle, sitä ei tarjoiltaisi lainkaan lennoilla.

Olen valitettavasti saanut hyvin tylyä kohtelua Finnairin matkustamohenkilökunnalta. 95% on ok, mutta sitten on näitä, jotka haluavat näyttää kaapin paikkaa ihan periaatteesta.

Vierailija
10/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaat naurut! :D

Ite mokaa, ja korvauksia pitäisi saada. Ihan oikea päätös! 

Ehkäpä tottunut juomari ei koe olevansa humalassa 4 kaljan jälkeen, mutta ulkopuolinen havaitsee humalatilan helposti.

Vierailija
11/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajariitalautakunta: Finnair polkee asiakkaiden oikeuksia, 600 euron korvaus jäi maksamatta, ja yhtiö päätyi viranomaisen "mustalle listalle" 

https://yle.fi/uutiset/3-10223163

Illaksi kotiin, mutta minkä päivän illaksi?

Vierailija
12/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muuten sattuu säännöllisesti, että tulen määritellyksi humalaiseksi, vaikken ole ottanut mitään.  Se johtuu siitä kun leikkautin silmäni, ne kuivuvat ja punertuvat  ja jotenkin näytän lisäksi ilman  rillejä ihan kestohämmästyneeltä - siis humalaiselta.

Vierailija
13/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ottaa alkoholia ennen matkaa? En ota edes koneessa.

Vierailija
14/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin asiakkaana mennyt poliisilaitokselle ja pyytänyt puhallutuksen ja verikokeet ja vaatinut niiden perusteella rahoja takaisin.

Vierailija
15/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tottunut juomari ei koe olevansa humalassa 4 kaljan jälkeen, mutta ulkopuolinen havaitsee humalatilan helposti.

Miksei sitten puhallutettu vaikka mies pyysi sitä? Arvatenkin siksi että FINNAIRIN kone TAAS ylibuukattu ja näin saatiin taas henkilö ylos lennolta!

Minut on kerran meinattu käännyttää lennolta ”humalatilan” vuoksi. Paha vain kun en ollut juonut alkoholia ja minulla sattui vielä olemaan lääkärin todistus siitä että en saa juoda alkoholia.

No sitten tuli ilmoitus että kone on täynnä ja jonkun pitää jäädä pois, saivat suostuteltua jonkun miehen jäämään pois mutta joutuivat maksamaan korvaukset.

Tämän jälkeen en ole ikinä Finnairilla lentänyt ja en suosittele kenellekkään!

Vierailija
16/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin asiakkaana mennyt poliisilaitokselle ja pyytänyt puhallutuksen ja verikokeet ja vaatinut niiden perusteella rahoja takaisin.

No niinhän jokainen, joka on selvä, teksti, mutta joka on jonut, tietää miten siinä käy, joten...

Vierailija
17/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa lentokentälläkin on poliisiasema, sinne vaan puhaltamaan.

Olen muuten monta kertaa ottanut loungessa 4-5 drinkkiä ennen lentoa eikä koskaan ollut mitään sanomista. Onkohan tuossa ollut muutakin häiriökäyttäytymistä mukana...

Vierailija
18/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kiloinen naamatatuoitu mies pienessä hiprakassa...

Vierailija
19/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 110 kiloinen äijä olisi siis niin kännissä, että saisi kuitenkin ajaa autoa. Ei kuitenkaan voi istua lentokoneessa. Promillet olisi lisäksi jo nollassa, kun olisi perillä siellä dubaissa.

Vierailija
20/242 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 100-kiloinen tottunut alkonkäyttäjä on juonut 4 kaljaa tunteja sitten, ei se mittarin viisari välttämättä nouse kuin siihen puoleen promilleen. Riippuu toki, mitä kaljoja ne oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä