Kyllä on ihmisillä pokkaa
Ehdottaa 10 euron PÄIVÄpalkkaa lemmikin hoidosta. Vttu miten törkeää.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN SANONUT MONTA KERTAA ETTÄ EI OLE KYSEESSÄ KAVERI VAAN TÄYSIN VENTOVIERAS. JA IHMETTELETTE KUN SUUTUN SIITÄ, ETTÄ JOLLAIN ON OIKEASTI POKKAA TARJOTA 10 EUROA VUOROKAUDELTA. Pelkkää vttuilua toista kohtaan.
MIKÄ ELÄIN ON KYSEESSÄ??????'
Voitko kaivaa sen pääsi pois hanuristasi ja kertoa asiat kunnolla. Tietysti porvoolaisteen tapaan kuluu jättää faktat kertomatta ja raivota kaikille vastaajille muutaman sivun verran. Tässä hyvästä 3/5
VTTU KISSA ON KYSEESSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No niin, jo neljännellä sivulla sait tämän kerrottua. Kiitos.
Sitten seuraavat kysymykset:
- teetkö homman verokortilla vai pimeästi?
- kuinka paljon arvioit, että oikeasti teet töitä tämän hoitokissan eteen päivässä?
- antaako kissan omistaja sinulle ruoat yms.?
Keskustelua on turha jatkaa, koska en ole ottamassa kyseisen pellen kissaa hoitoon. Ja onneksi minulla on jatkossakin täysi oikeus ottaa ihan normaali korvaus hoidosta :) siinä ei teidän sananne vaikuta pätkän vertaa. Ja minulla on vankka kokemus kissoista, vaikka en olisi hoitanut sataa kissaa elämäni aikana. Jos pystyin lääkitsemään ja hoitamaan oman kissani lähes 20 vuotta, niin siinä on kokemusta aivan tarpeeksi. Sanoitte te mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun minä otan lemmikin hoitoon 8 vuorokaudeksi, haluan siitä vähintään 100 €. Hoitolassa samat 8 vuorokautta maksaa noin 328 €. Siitä vain valintaa tekemään. En kuvitellut, että kenelläkään on OIKEASTI pokkaa tarjota 10 euroa vuorokaudelta. Täyttä vttuilua hoitajaa kohtaan. Ap
Aikamoisen kilarin sä vedän 20€ takia...
Öööö????
AP:lle kelpaisi 100€/8vrk mutta kun tarjotaan 10€/vrk = 80€ niin hirveä meuhkaaminen.
En ottaisi vierasta eläintä vastuulleni muutamaa tuntia pidemmäksi ajaksi, vaikka omistaja maksaisi satasen päivältä.
Ap saisi paljon empaattisempi kommentteja, jos olisi heti avauksessa kertonut asiallisesti, että eläin tulee hänelle hoitoon useammanksi päiväksi. Sen sijaan alat raivota kun ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita. Yhtä hyvin olisit voinut tarkoittaa, että käyt kurkkaamassa jonkun hamsteria pari kertaa päivässä.
Se on ihan eri asia kuin että otat jonkun koiran käytännössä 24/7 velvollisuudeksi ja kyllä, siinä tapauksessa kymppi päivältä on törkeän pieni tarjous.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua on turha jatkaa, koska en ole ottamassa kyseisen pellen kissaa hoitoon. Ja onneksi minulla on jatkossakin täysi oikeus ottaa ihan normaali korvaus hoidosta :) siinä ei teidän sananne vaikuta pätkän vertaa. Ja minulla on vankka kokemus kissoista, vaikka en olisi hoitanut sataa kissaa elämäni aikana. Jos pystyin lääkitsemään ja hoitamaan oman kissani lähes 20 vuotta, niin siinä on kokemusta aivan tarpeeksi. Sanoitte te mitä tahansa.
😂😂😂😂😂😂😂😂 Ainoa pelle täällä olet kyllä sinä. Se on kuule se kysynnän ja tarjonnan laki, joka pätee kun pimeää duunia ruvetaan tekemään.. 😉
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minkä takia kaikki jankkaavat kavereista, kun en ole sanonut sanaakaan kavereista. Otan hoitoon ventovieraiden eläimiä ja odotan saavani ihan normaalin korvauksen siitä. Ei millään eläinrakkaudella ja Pyhällä Hengellä makseta laskuja. En ole rahapulassa, mutta yritän hankkia lisätienestiä ja välttää rahapulan jatkossakin. Joten voitte mennä muualle jankkaamaan, kuinka te hoidatte ilmaiseksi kavereidenne elukoita. Aika harva ottaa kaverilta rahaa ja tähän ei liity kaverit mitenkään. Ap
Esimerkin kertominenko on sinun mielestä jankkaamista? Vai niin... Jos sinulla on taloudellisesti tiukkaa niin miksi et hae ihan täysipäiväistä ja täysipalkkaista työtä? Minun mielestä tuo kymppikin per kerta on jo melko hyvä palkka jos esim pitää vaan eläimelle seuraa, ja käyttää sitä ulkona ja esim antaa ruuan omistajan antamien ohjeiden mukaan. Tietenkin eriasia sitten, jos pitää yön yli vahtia tai useamman yön ja päivän. Tai jos joudut käyttää eläintä eläinlääkärissä josta joissakin paikoissa ei saa edes laskulle vaan pitää maksaa saman tien. Silloin on ok pyytää vähän enemmän. Omistajan päätös sitten antaako.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottamassa ensimmäistä kertaa lemmikkiä hoitoon ja minulla on oikeus ottaa ihan normaali palkka työstä, kun ventovieras eläin tulee minun kotiini.
Ai minä olisin voinut avata asiaa? Entä TE? TE olisitte voineet lukea aloituksen ja havaita, että en sano sanaakaan mistään kaverista tai tutusta ja päätellä, että ehkä ei kannata alkaa jankkaamaan kavereista kun aloittaja ei ole maininnut sanaakaan että ottaisi tutun eläimen hoitoon.
Jos otan useammaksi vuorokaudeksi ventovieraan eläimen kotiini, odotan saavani siitä vähintään 100 €. Tai sitten lemmikin omistaja on täysin vapaa viemään lemmikkinsä hoitolaan, jossa saa pulittaa 40 € yöltä.
Mutta minä en tee hyväntekeväisyyttä vaan lisätienestiä. Siinä ei merkitse tippaakaan se että olen eläinrakas. Sillä ei makseta laskuja. Ymmärrättekö???
Ap
Noin poskettomalla hinnalla sulle ei ihan taida asiakkaita riittää. Jolleivät ole upporikkaita. Satun olemaan jäsenenä eräässä palvelussa, jossa yksityishenkilöt saavat tarjota esim just eläimenhoitopalvelua, eikä edes siellä ole tuollaisia hintoja. Kukaan ei maksa ensikertalaiselle noin paljon ellei oikeesti ole näyttöä että osaat ja tiedät just prikulleen miten vaikka jotain tietyn rodun koiraa tai vaik sen turkkia tulee hoitaa.
hieroko sitä eläintä 24h vuorokaudessa vai tarvitseeko se jatkuvaa valvontaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä susta olisi asiallinen korvaus?
24 tunnilta ihan vähintään 30 euroa, ja sekin on todella minimaalinen korvaus. Eri asia hoitolassa, jossa on kerralla kymmeniä kissoja. Heillä bisnes toimii halvemmilla hinnoilla, mutta kyllä minä haluan ihan normaalin korvauksen tekemästäni työstä. Suututtaa että ihmisillä on edes pokkaa ehdottaa noin naurettavaa korvausta toisen työstä. Ap
Miten sinä teet sitä kovvoo hommoo sen kissan kanssa?
Niinku niitä palkkaperusteita tässä mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottamassa ensimmäistä kertaa lemmikkiä hoitoon ja minulla on oikeus ottaa ihan normaali palkka työstä, kun ventovieras eläin tulee minun kotiini.
Ai minä olisin voinut avata asiaa? Entä TE? TE olisitte voineet lukea aloituksen ja havaita, että en sano sanaakaan mistään kaverista tai tutusta ja päätellä, että ehkä ei kannata alkaa jankkaamaan kavereista kun aloittaja ei ole maininnut sanaakaan että ottaisi tutun eläimen hoitoon.
Jos otan useammaksi vuorokaudeksi ventovieraan eläimen kotiini, odotan saavani siitä vähintään 100 €. Tai sitten lemmikin omistaja on täysin vapaa viemään lemmikkinsä hoitolaan, jossa saa pulittaa 40 € yöltä.
Mutta minä en tee hyväntekeväisyyttä vaan lisätienestiä. Siinä ei merkitse tippaakaan se että olen eläinrakas. Sillä ei makseta laskuja. Ymmärrättekö???
Ap
Noin poskettomalla hinnalla sulle ei ihan taida asiakkaita riittää. Jolleivät ole upporikkaita. Satun olemaan jäsenenä eräässä palvelussa, jossa yksityishenkilöt saavat tarjota esim just eläimenhoitopalvelua, eikä edes siellä ole tuollaisia hintoja. Kukaan ei maksa ensikertalaiselle noin paljon ellei oikeesti ole näyttöä että osaat ja tiedät just prikulleen miten vaikka jotain tietyn rodun koiraa tai vaik sen turkkia tulee hoitaa.
Voitko vinkata, mikä on tällainen yksityishenkilöiden eläintenhoitopalvelu. Minulla saattaisi olla tarvetta ensi kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus PYYTÄÄ mitä ikinä korvausta haluat. Löytyykö halukkaita maksajia onkin sitten ihan eri asia, siinä ei ottamiset ja vaatimiset auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voitko vinkata, mikä on tällainen yksityishenkilöiden eläintenhoitopalvelu. Minulla saattaisi olla tarvetta ensi kesänä.
https://www.care.com/fi-fi/?rx=Online|CareUSSplash|General|General Tuolla voi tarjota apuaan myös esim lastenhoitoon tai vanhukselle seuraa pitämään.
Kissa? Siis yksikössä? En kyllä ikinä jättäisi lemmikkiä hoitoon ihmiselle, jolla ei ole vankkaa kokemusta eläimistä. Ja se ei tarkoita yhtä tai kahta omaa lemmikkikissaa...