Kyllä on ihmisillä pokkaa
Ehdottaa 10 euron PÄIVÄpalkkaa lemmikin hoidosta. Vttu miten törkeää.
Kommentit (75)
Työkokeilijan (nykyinen tapa työllistyä) palkka on 9 euroa, joten älä piipitä...
Mikä susta olisi asiallinen korvaus?
https://yle.fi/uutiset/3-9429485
Tulisipa tuo Ruotsin 6 tunnin sääntö Suomeenkin, niin koirapäiväkoteja alkaisi olla joka kadunkulmassa.
Mikä lemmikki? Käärme terraariossa vai Kilpahevonen
Vierailija kirjoitti:
Mikä susta olisi asiallinen korvaus?
24 tunnilta ihan vähintään 30 euroa, ja sekin on todella minimaalinen korvaus. Eri asia hoitolassa, jossa on kerralla kymmeniä kissoja. Heillä bisnes toimii halvemmilla hinnoilla, mutta kyllä minä haluan ihan normaalin korvauksen tekemästäni työstä. Suututtaa että ihmisillä on edes pokkaa ehdottaa noin naurettavaa korvausta toisen työstä. Ap
Kymmeniä kissoja, tai ihan mitä tahansa elukoita*
Onpa ap:llä nyt puurot ja velli sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ap:llä nyt puurot ja velli sekaisin.
??? Ap
Vierailija kirjoitti:
Päivä tarkoittaa siis vuorokautta. Mikäs siinä, alle 50 sentin tuntipalkka on ihan ok!!!!
Tuntipalkkahan pitäisi laskea työajan mukaan. Lemmikistä ja olosuhteista riippuen päivittäinen työaika vaihtelee noin kymmenestä minuutista pariin tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä tarkoittaa siis vuorokautta. Mikäs siinä, alle 50 sentin tuntipalkka on ihan ok!!!!
Tuntipalkkahan pitäisi laskea työajan mukaan. Lemmikistä ja olosuhteista riippuen päivittäinen työaika vaihtelee noin kymmenestä minuutista pariin tuntiin.
Tässä oli kyseessä useampi vuorokausi ja tämä pelle ehdottaa 10 €/vuorokausi. Ap
Oletan että kieltäydyit. Piditkö ehdottajalle saman saarnan kuin palstalle? Miten ehdottaja reagoi?
Mites Iltasanomat? Joko olet soittanut toimitukseen?
Kuka sulle sellasta on ehdottanut? Mä vahdin kavereiden elukoita ihan maksutta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle sellasta on ehdottanut? Mä vahdin kavereiden elukoita ihan maksutta.
No minä en sanonut sanaakaan kaverista. Ap
Meinaatko pimeää työtä tehdä? Sinä senkin pahis!
Lemmikin hoitaminen harvoin on mitään 24/7 hommaa. Lemmikistä riippuen menee 15min-2h päivässä hoitamiseen.