Miten syöt mämmiä?
Pääsiäinen tulossa ja lehdet pursuilevat reseptejä, joissa mämmi sotketaan milloin mihinkin aineksiin. Miten syöt mämmisi? Itse laitan mämmin kulhoon ja kaadan päälle kermaa ja sokeria. Mitä enemmän kermaa ja sokeria ja mitä vähemmän mämmiä, sitä paremmalle maistuu. :->
Kommentit (58)
Vaniljakastikkeen kanssa 😋 Isolla lusikalla.
Lusikalla laitan suuhun.Mites muilla?
Otan sitä pieneen kulhoon ja laitan päälle Oatlyn vaniljakastiketta.
Hyvää myös vaniljajäätelön kanssa!
Ääntä kohden lusikalla syön. Mämmi on todella hyvää, nam.
Mämmi, päälle kermaa ja sokeria! Niin hyvää!
Juuri näin eli kerman ja sokerin kera, nam!
Vaahdoksi vatkatun kaurakerman kanssa, ei todellakaan sokeria
Sokeria mämmiin? sehän on jo valmiiksi makeaa. Ostan ainoastaan imellettyä mämmiä niin vaniljakastike/kerma pelkästään riittää lisukkeeksi.
En ole 15 vuoteen pystynyt syömään viljoja, mutta mämmiä ja vaniljakastiketta on edelleen ikävä! Kerma on liian rasvaista, "pyöreää" ja mautonta. Hyvä vaniljakastike sen sijaan tuo mämmin makuvivahteet esiin.
Kuohukermaa. Mutta arvatkaas, mitä mun mies laittaa mämmiin! Lakritsikastiketta! Ja tää ei oo aprillipila.
Pelkkää kuohukermaa (ei vatkattua). Mämmi on ihan hyvää, kun sitä syö pieninä annoksina.
Pasha sen sijaan on oikeasti tosi hyvää. Ehkä tänä vuonna teen sitä itse.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Kuohukermaa. Mutta arvatkaas, mitä mun mies laittaa mämmiin! Lakritsikastiketta! Ja tää ei oo aprillipila.
Varmaa parempaa kuin se kuohukerma.
Vaniljakastikkeella. Jossain marketissa oli maistatus viime vuonna ja siitä alkoi tämän kolmekymppisen mämminsyöntiura.
En saata syödä mämmiä. On muuten ainoa syötävä jota en pysty katsomaan muidenkaan syövän. Kerran peruskoulussa laattasin kun katsoin sitä mämmin lusikointia. Hyi nytkin tekee pahaa kun muistikuvat tuli mieleen. Se näyttää ihan pas.. syömiseltä. Yök, yök hyi vit...
Ette taida pitää mämmistä, kun sotkette sekaan muita aineita peittämään makua?
lusikalla