Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naiset rakastaa siivoamista?

Vierailija
01.04.2019 |

Niin, miks ja perustelut?

Luulis tähän tulevan paljon vastauksia, kun tää on oikein tutkittu, objektiivinen totuus!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan siivoamista. Asunto hukkuu pölyyn ja likaan kun siivoan niin harvoin.

Vierailija
42/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään siivoamisesta, siinä sää omissa ajatuksissa päätään järjestykseen samalla.

Noin toteaa nainen, joka on luotu ja syntynyt siivoamaan.

Mies ei koskaan sanoisi tuollaista, ei mies tykkää siivoamisesta.

Mies vaan joutuu siivoamaan, jollei ole naista, joka siivoaa.

Jos nainen muuttaa tai on miehen asunnolla omin päin, niin mitä nainen yleensä siellä tekee, kun mies ei ole paikalla.

No nainen alkaa siellä siivoamaan ja järjestelemään paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi koska miehet rakastaa remppaamista! <3

Vierailija
44/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta siivoamista, mutta tykkään järjestyksestä ja puhtaasta kodista. Silti jos jaksaisin, niin siivoaisin enemmän ja useammin. 

Moni kontrollifriikki nainen siivoaa, koska siitä saa helpoiten kontrollin tunnetta elämäänsä. Toinen tapa on jäykkä ruokavalio. Jonkinlaisia häiriöitä molemmat, tietty rentous on elämässä terveintä.

N41

Vierailija
45/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista että ns. feministit yrittää murtaa ikiaikaista järjestystä mielivallan ja laiskuuden kriteerein. Toki ymmärrän mukavuudenhalun :)

Kumman, miesten vai naisten?

Onko sellainen termi ja käsite kuin konteksti sinulle tuttu?

Ohiksena huomauta, että sinulle se ei ainakaan näy olevan. Tuo nimittäin tokaisuna toimii loogisesti kummin päin vain.

Itse asiassa jopa nimenomaan niin päin enemmänkin, että koska miehet ovat laiskoja ja käyttävät mielivaltaa naisiin, naisten ei pidä suostua moiseen pomotteluun, vaan katsoa, että hommat hoitukoot tasan tai mies vaihtakoot ruokintapaikkaansa.

Minä en viisikymppisenä naisena ole koskaan TYKÄNNYT siivoamisesta, enkä tunne yhtäkään naista, joka tykkäisi. Sen sijaan olen lapsuudenkodissani oppinut viihtymään siistissä kodissa. Mieheni auttaa siivoamisessa, jos pyydän, mutta olemme jakaneet kotityöt niin, että hän hoitaa kauppa-asioinnit ja tekee ruuan, minä pyykkään ja siivoan. Vapaa-aikaa jää molemmille yhtä paljon. Toimii.

Vierailija
46/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään siivoamisesta, siinä sää omissa ajatuksissa päätään järjestykseen samalla.

Jos nainen muuttaa tai on miehen asunnolla omin päin, niin mitä nainen yleensä siellä tekee, kun mies ei ole paikalla.

Hirveää bullshittiä tuo. Tunnen useammankin himosiivoajamiehen, en yhtäkään himosiivoajanaista. Eli asia on ihan päinvastoin, sinä henk koht olet vaan patalaiska ja epäsiisti pas.a.

Vai oisko kenties sittenkin niin, ettei sukupuolikromosomilla ole asian kansaa yhtikäs mitään tekemistä, korkeintaan rooliodotuksilla, eikä niilläkään juurikaan ole enää näin 2020-luvulla.

Vierailija
47/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on tosi mukavaa. Laitan kuulokkeet korville ja kuuntelen jotain radiokanavaa siivotessani, tunnit vaan sujahtaa ohi. Nautin siitä, kun näen kädenjälkeni lopputuloksessa. Ja siis mulla on aina siistiä, moni ei täällä varmaan ajattelisi olevan mitään siivottavaa, mutta kyllä niitä nurkkia löytyy. Viikkosiivoukseen kuuluu imurointi ja lattioiden pesu, pölyjen pyyhkiminen pinnoilta ja vessan ja kylpyhuoneen pesu. Keittiön siivoan joka aterian jälkeen, samoin vessaa siivoan melkein joka kerta kun siellä itse käyn. Tavaroilla on oma paikkansa, eikä mitään jätetä lojumaan minnekään muualle. Pari kertaa viikossa imuroin myös erikseen eteisen ja keittiön, ja kun lapset oli ryömimis-/konttausiässä, pesin lattiat joka aamu. Muutaman kerran vuodessa sitten siivoan isommin, eli pesemisen lisäksi vahaan lattiat, pesen saunan, pyyhin ovet ja katon (kyllä), pesen ikkunat, uunin ja hyllyt jne. Ihan parasta hyötyliikuntaa, aivolepoa ja todella palkitsevaa hommaa!

Vierailija
48/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko sä ton yhden tyttöystävän kokemuksella, jonne pieni? 😂

Vierailija
49/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti rakasta siivoamista, vaan siistiä kotia.

Ja inhoan sitä, että joku muu sotkee eikä siivoa jälkiään. Tai siivoa muutenkaan.

Siksi haluankin asua loppuelämäni yksin. Miestä en enää ota ja lapset eivät ole tervetulleita luokseni.

Vierailija
50/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta siivoamista mutten halua elää sotkussa. Siivous on sikäli yksinkertainen homma kuitenkin että siinä voi heittää aivot narikkaan, ts lepuuttaa ajatuksiaan. Korjaan jälkeni joka päivä, sotkua ei synny.

Vierailija
51/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan siivoamista.

Olen nainen.

Ap, olet joko provoilija, idiootti tai molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi