Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko epäonnistunut naisena? (Tinder-treffeistä)

Nainen25
01.04.2019 |

Nyt alkuvuonna olen käynyt Tinder-treffeillä kolmen eri miehen kanssa ja kaikki näistä treffeistä sujuivat ihan mukavasti. Juttua riitti siitä huolimatta, että saatan olla aluksi uusien ihmisten kanssa ujo. Olen saanut lähes aina sellaisen kuvan, että miehet ovat treffien jälkeen innostuneempia kuin naiset ja ottavat yhteyttä. Minulla tilanne on ollut sellainen, että ensimmäiselle miehelle laitoin viestiä treffien jälkeen ja kiitin mukavasta illasta, en kuitenkaan saanut mitään vastausta. Toiselle laitoin viestiä treffejä seuraavana päivänä ja tapailu jatkui muutaman kerran kuitenkaan ilman mitään fyysistä kontaktia ja se päättyi siihen, että mies kertoi minulle, ettei hänen mielestään välillämme ole kemiaa. Kolmmanesta miehestä ei kuulunut mitään treffien jälkeen, enkä näistä kahdesta aikaisemmasta kokemuksesta lannistuneena lähestynyt häntä mitenkään.

Mikä on vikana, että kukaan mies ei kiinnostu minusta edes sen vertaa, että haluaisi nähdä lisää edes vaikkapa kaverimielessä ja pitää yhteyttä? Onko teillä antaa vinkkejä mitä voisin tehdä toisin? Olen 25-vuotias nainen ja olen ihan perusnätti ja normaalipainoinen/hoikka. Takana minulla on kaksi aikaisempaa pidempää suhdetta.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit liian komeita miehiä

Vierailija
2/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa minusta (miehestä) tarvitse olla mitään erityistä vikaa tai puutetta, jos kolmesta "Tinder miehestä", jolle et ilm itse ole ehdottanut jatkamista kavereina jos tai tai kun parisuhde ei syystä tai toisesta luonnistu ja onnistu.  - Jos minä miehenä lähtisin ajatuksesta, että kolmesta tinder treffikumppanista ainakin yhden naisen tulisi tajuta pyytää minua vähintään kaveriksi, ellen päätyisi heistä kenenkään kanssa parisuhteeseen, niin minua luultavsti pidettäsiin aivan liian paljon itsestäni luulevana ja uskovani, jonka olsi korkea aika luopua omista harhoistaan.     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Lukemattomia pakkeja. Mulle on jotkut sanoneet että olen liian ujo ja jotkut toiset taas liian avoimeksi sanoneet. Miehille ei kelpaa mikään. Ihan sama enää.

Vierailija
4/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö suudellut tai halannut kenenkään miehen kanssa? Jos minä tykkään naisesta treffien päätteeksi niin haluan suudella. Seuraavalla tapaamisella olisi kiva päästä jo luoksesi kylään. Voidaan juoda kahvia ja keskustella. Istua vierekkäin sohvalla telkkaria katsellessa ja pussailla. Ei tarvitse mennä vielä sänkyyn.

Kivempi antaa useamman tapaamisen verran paineen kerääntyä. Siitä se sitten lähtee. Miehenä mun pitää päästä fyysisellä läsnäololla näyttämään ja tuntemaan sitä läsnäoloa. Jos mua ei ole aikaa tavata tai ei ole edes pussailua niin kaikki lässähtää hyvin nopeasti. En ole mikään naistenmies vaan kiltti mies ja vähän ujokin.

Vierailija
5/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Lukemattomia pakkeja. Mulle on jotkut sanoneet että olen liian ujo ja jotkut toiset taas liian avoimeksi sanoneet. Miehille ei kelpaa mikään. Ihan sama enää.

Tapailetko jotain alffoja?

Vierailija
6/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tyyppiä? Vain kolme? Mene kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi...

Vierailija
7/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tietenkään ajattele/koe samalla tavalla, mutta mulla on ollut kaksi Tinderkumppania. Ei tietenkään saman aikaan:) Treffailin monia, mutta heti jo ensimmäisillä treffeillä molemmat tiesi, että nyt sujuu hyvin ja jatkoa on luvassa. Siis sovittiin uudet treffit jo treffien aikana. Kyllä sen kemian tuntee heti, tai minä ja mun treffikumppanit ainakin.

Vierailija
8/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Mutta lukemattomia pakkeja ja saada kolmelta "Tinder -mieheltä" pakit on kyllä minusta eri asioita. 

Vierailija
9/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö suudellut tai halannut kenenkään miehen kanssa? Jos minä tykkään naisesta treffien päätteeksi niin haluan suudella. Seuraavalla tapaamisella olisi kiva päästä jo luoksesi kylään. Voidaan juoda kahvia ja keskustella. Istua vierekkäin sohvalla telkkaria katsellessa ja pussailla. Ei tarvitse mennä vielä sänkyyn.

Kivempi antaa useamman tapaamisen verran paineen kerääntyä. Siitä se sitten lähtee. Miehenä mun pitää päästä fyysisellä läsnäololla näyttämään ja tuntemaan sitä läsnäoloa. Jos mua ei ole aikaa tavata tai ei ole edes pussailua niin kaikki lässähtää hyvin nopeasti. En ole mikään naistenmies vaan kiltti mies ja vähän ujokin.

Ööö miksi tätä alapeukutetaan wtf?

Vierailija
10/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut yhtäkään alfaa. Aika tavallisia ovat olleet.

Vierailija
11/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas. Ei taida ymmärtää Tinderiä ollenkaan. Naisen pitää esittää tosi kuumaa, että tulisi jatkoa. Se vaan kuuluu Tinder etikettiin. Ekalla kerralla ei tarvitse mennä sänkyyn, mutta jo kolmannella pitäisi lakanoiden pölistä tai missä nyt sitten seksiä harrastetaankin.

Toinen juttu on sitten vakavampien suhteiden etsintä.  Niitä Tinderissä ei synny promilleakaan kaikista. 

Vierailija
12/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on tuossa iässä, olet jo ylittänyt "parasta ennen" päiväyksen. Tiedäthän mitä Japanissa sanotaan?

"TIL that in Japan, unmarried women in their late 20's were called "Christmas Cakes" because "after the 25th they're not good""

https://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/4ox8jg/til_that_in_japa…

Tuossa ei muuten tarkoiteta ulkonäköä. Aasialaiset ovat muutenkin nuoremman näköisiä kuin länsimaalaiset ja esim. Japanissa iän mukaan pukeutuminen on tärkeää, koska muuten 15- ja 25-vuotiasta ei erota toisistaan.

Pointti on se, että naisen moraali nähdään huonona ja nainen on ns. huono nainen, kun ei ole halunnut sitoutua kehenkään tuohon ikään mennessä. En tiedä toimiiko sama ajattelu länsimaissa.

Vierailija
13/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nykyään tavallisella miehellä ole mitään asiaa naismarkkinoille. Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat yms. keräävät potin.

Tässäkin tapauksessa treffasit sugardaddyjä tai miljonäärikiekkoilijoita, ja he totesivat ettet livenä näytäkään niin hyvältä ja bailed out.

Että sinä jaksat laittaa tärä samaa viestiä joka ikiseen avaukseen! Jankkasit sitä metoo:ta kuukausia ja nyt olet siirtynyt tähän. Oletko nyt elämääsi täydellisen tyytyväinen?

Vierailija
14/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko vastata tähän ap?

Vierailija
15/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee taas mieleen se ketju jossa naiset laittoivat mielestään "tavallisten" miesten kuvia ja todellisuudessa kaikki näyttivät lihaksikkailta miesmalleilta.

Vierailija
16/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua kuulla mitä miehet haluaisivat tehdä.

Vierailija
17/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutin siksi, että ajatus oli niin korni. Toisella tapaamisella istutaan sohvalla katsomassa televisiota ja pussaillaan? Ehh... Koko tuo pussailun hokeminen sai viestin kuulostamaan siltä kuin olisit 14-vuotias.

Vierailija
18/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kanssa halasin treffien päätteeksi ja lopuksi, mutta ei ainuttakaan suudelmaa. Halit olivat enemmän sellaisia kaveri tyyppisiä paitsi yhden näistä miehen kanssa hali kesti aavistuksen pidempään, mutta sekin päättyi sitten siihen että muutamien treffien jälkeen mies ei enää halunnut jatkaa tapailua.

- ap

Vierailija
19/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee taas mieleen se ketju jossa naiset laittoivat mielestään "tavallisten" miesten kuvia ja todellisuudessa kaikki näyttivät lihaksikkailta miesmalleilta.

Mutta nykyajan tematiikassa julkkis vs. tavis nuo olivatkin taviksia. Rikas pääsee myös julkkis -kategoriaan mutta miesmallien näköiset lihaskimput ovat naisten mielestä niitä tavallisia miehiä..

Vierailija
20/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä :D

Joku täällä sanoi joskus, että eivät tykkää kuntosalilla käyvistä miehistä ja että parempi on luonnollisesti lihaksikas mies. Sitten pyydettiin kuvaa niin mammat laitto Magic Micken kuvan :D

Naiset eivät ymmärtäneet miten paljon työtä sen kehon eteen piti tehdä salilla, ensin bulkata ja sitten pirunmoista dieettiä päälle. Todennäköisesti vielä hormooneja päälle, että pääsee niin kireään kuntoon.

Naisilla on ihan omat käsitykset ''tavallisesta'' miehestä.