Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko epäonnistunut naisena? (Tinder-treffeistä)

Nainen25
01.04.2019 |

Nyt alkuvuonna olen käynyt Tinder-treffeillä kolmen eri miehen kanssa ja kaikki näistä treffeistä sujuivat ihan mukavasti. Juttua riitti siitä huolimatta, että saatan olla aluksi uusien ihmisten kanssa ujo. Olen saanut lähes aina sellaisen kuvan, että miehet ovat treffien jälkeen innostuneempia kuin naiset ja ottavat yhteyttä. Minulla tilanne on ollut sellainen, että ensimmäiselle miehelle laitoin viestiä treffien jälkeen ja kiitin mukavasta illasta, en kuitenkaan saanut mitään vastausta. Toiselle laitoin viestiä treffejä seuraavana päivänä ja tapailu jatkui muutaman kerran kuitenkaan ilman mitään fyysistä kontaktia ja se päättyi siihen, että mies kertoi minulle, ettei hänen mielestään välillämme ole kemiaa. Kolmmanesta miehestä ei kuulunut mitään treffien jälkeen, enkä näistä kahdesta aikaisemmasta kokemuksesta lannistuneena lähestynyt häntä mitenkään.

Mikä on vikana, että kukaan mies ei kiinnostu minusta edes sen vertaa, että haluaisi nähdä lisää edes vaikkapa kaverimielessä ja pitää yhteyttä? Onko teillä antaa vinkkejä mitä voisin tehdä toisin? Olen 25-vuotias nainen ja olen ihan perusnätti ja normaalipainoinen/hoikka. Takana minulla on kaksi aikaisempaa pidempää suhdetta.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö oikeasti oletko epäonnistunut naisena? Sen takia ettei nämä 3 miestä ole kiinnostunut sinusta???

Sekö tekee naisesta epäonnistuneen?

Olet kuitenkin ollut treffeillä ja mitään katastrofia ei ole syntynyt. Hyvän miehen löytäminen on kuin lottovoitto.

Nainen on epäonnistunut jos hän pettää miestään, tappaa jonkun, pahoinpitelee lapsiaan..

Vierailija
82/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö suudellut tai halannut kenenkään miehen kanssa? Jos minä tykkään naisesta treffien päätteeksi niin haluan suudella. Seuraavalla tapaamisella olisi kiva päästä jo luoksesi kylään. Voidaan juoda kahvia ja keskustella. Istua vierekkäin sohvalla telkkaria katsellessa ja pussailla. Ei tarvitse mennä vielä sänkyyn.

Kivempi antaa useamman tapaamisen verran paineen kerääntyä. Siitä se sitten lähtee. Miehenä mun pitää päästä fyysisellä läsnäololla näyttämään ja tuntemaan sitä läsnäoloa. Jos mua ei ole aikaa tavata tai ei ole edes pussailua niin kaikki lässähtää hyvin nopeasti. En ole mikään naistenmies vaan kiltti mies ja vähän ujokin.

Mulla ei kyllä tulis mieleenkään suudella vierasta ihmistä. Hyi yäk. Tai päästää kotiin lääppimään ja nuolemaan naamaa. 

Oon aina tykännyt tutustua rauhassa ihmiseen enkä pysty ihastumaan tyyppiin, jota en tunne. Siksi oon pysynyt poissa näistä nettijutuista ja selvästi hyvä niin jos odotukset on tällaiset..

Hyi yäk, poikabakteereita!!!

Oletko seitsemän vuotias?

Menipä jollain tunteisiin ettei kaikki halua vaihtaa kuolaa tuntemattoman ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena haluan pian suutelemaan. Ensin kahvitreffit, jos jutut kohtaa ja on kemiaa niin halaus treffien päätteeksi, toisilla treffeillä ehkä suuteluakin. Se suutelu on tärkeää koska se kertoo, kuinka hyvin sovimme yhteen. Vaikea ihastua ilman mitään fyysistä kontaktia. Nykyisestä miehestäni en ollut ihan varma (ajattelin, että ihan mukava tyyppi, ei kuitenkaan perhosia vatsassa) ennen kuin suudeltiin, se olikin niin ihanaa, että en enää muuta voinut ajatellakaan.

Vierailija
84/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö suudellut tai halannut kenenkään miehen kanssa? Jos minä tykkään naisesta treffien päätteeksi niin haluan suudella. Seuraavalla tapaamisella olisi kiva päästä jo luoksesi kylään. Voidaan juoda kahvia ja keskustella. Istua vierekkäin sohvalla telkkaria katsellessa ja pussailla. Ei tarvitse mennä vielä sänkyyn.

Kivempi antaa useamman tapaamisen verran paineen kerääntyä. Siitä se sitten lähtee. Miehenä mun pitää päästä fyysisellä läsnäololla näyttämään ja tuntemaan sitä läsnäoloa. Jos mua ei ole aikaa tavata tai ei ole edes pussailua niin kaikki lässähtää hyvin nopeasti. En ole mikään naistenmies vaan kiltti mies ja vähän ujokin.

Mulla ei kyllä tulis mieleenkään suudella vierasta ihmistä. Hyi yäk. Tai päästää kotiin lääppimään ja nuolemaan naamaa. 

Oon aina tykännyt tutustua rauhassa ihmiseen enkä pysty ihastumaan tyyppiin, jota en tunne. Siksi oon pysynyt poissa näistä nettijutuista ja selvästi hyvä niin jos odotukset on tällaiset..

Taidat pysyä kaikista normaaleista asioista pois ihan olosuhteiden pakosta, eli sinua ei huoli yksikään. Otan osaa.

Jos mies on oikein vetovoimainen, niin kyllä minulla alkaa ainakin mieli tehdä muutakin kuin vain jutella. Kosketus on helppo tapa lähestyä ja halaaminen tulee aika pian mukavan kosketuksen jälkeen. Siitä ei olekaan pitkä matka pusuun ja jos sen jälkeen haluttaa, niin mikä ihme estää kahta aikuista ihmistä etenemästä pitemmälle?

En jaksa mitään siveyden sipuleita ja ikuisia vanhoja piikoja, he eivät ole normaaleita.

Kyläpyörät ja puhui nussitut kulllit on nykypäivää. Jos et heti homaa seksitautia ei kukaan sinua halua.

Jopas täällä on lapsellisia keskustelijoita.

Vierailija
85/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap todella rasittavalta ja hyvin epätoivoiselta naikkoselta. Epätoivoisuutesi loistaa kauas ja mitä luultavimmin miehiä suorastaan pelottaa se. Tai sitten naurattaa.

Tiedän yhden kaltaisesi naisen, joka ei yrityksistä huolimatta löydä itselleen mitään järkevää seuraa. Hän yrittää liikaa, hän näyttelee miehille olevansa juuri sellainen kuin he haluavat, mutta koska hän ei ole sellainen, niin metsään menee. Härskit miehet käyttävät häntä hyväkseen ja fiksut jättävät leikin ensimmäisiin treffeihin.

Vierailija
86/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat pysyä kaikista normaaleista asioista pois ihan olosuhteiden pakosta, eli sinua ei huoli yksikään. Otan osaa.

Jos mies on oikein vetovoimainen, niin kyllä minulla alkaa ainakin mieli tehdä muutakin kuin vain jutella. Kosketus on helppo tapa lähestyä ja halaaminen tulee aika pian mukavan kosketuksen jälkeen. Siitä ei olekaan pitkä matka pusuun ja jos sen jälkeen haluttaa, niin mikä ihme estää kahta aikuista ihmistä etenemästä pitemmälle?

En jaksa mitään siveyden sipuleita ja ikuisia vanhoja piikoja, he eivät ole normaaleita.

Kyläpyörät ja puhui nussitut kulllit on nykypäivää. Jos et heti homaa seksitautia ei kukaan sinua halua.

Jopas täällä on lapsellisia keskustelijoita.

Haukotuuus...

Äitisi oli kyläpyörä.

Vierailija
87/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Mä en todellakaan halua suudella heti ekojen treffien jälkeen, vaikka ne oliskin menneet kivasti. Ihan liian intiimi veto siinä vaiheessa. Enkä kutsu ketään kotiini toisilla treffeillä. No way. Jos homma natsaa, niin pari-kolme-neljä ekaa kertaa ainakin tavataan jossain "puolueettomalla" maaperällä: kahvila, baari, harrastukset, leffat jne. Vasta sen jälkeen voidaan siirtyä jomman kumman kotiin.

Hirvee hoppu sulla. Käykö kovakin flaksi?

Vierailija
88/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/94 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä jotenkin outo kun minusta kolme ihmistä kolmeen kuukauteen on jo paljon?

Oikeasti? Kolmet treffit viikossa alkaisivat olemaan aika paljon, mutta kolmet treffit kuukauden sisällä ovat pieni määrä, saati sitten yhdet treffit kuukaudessa...

Jos olisin vapaa, niin varmaan treffailisin suurinpiirtein yhdet treffit viikossa tahtia. Eihän nuo ap:n treffit edes olleet mitkään naintitreffit, vaan ilmeisesti vain pieni keveä jutustelutuokio. Ei sellaisilla treffeillä itsestä avauduta, vaan vain jutustellaan ja katsotaan, tuleeko toisia treffejä vai jatketaanko eri suuntiin heti.

En kirjoittelisi kovin kauan, vaan haluaisin tavata naamatusten nopeasti.

Veikkaan, että tässä syy miksi treffejä kertyy. Suurin osa haluaa tavata mahdollisimman nopeasti. Jos on treffit viikossa niin ei siinä kauheasti ole vielä toisesta edes perusasioita ehtinyt vaihtaa. Itse en pidä tuosta tyylistä ja haluan viestitellä ja/tai soitella ensin. Olen käynyt yhteensä kuusi kertaa treffeillä ja jatkoa olisi ollut neljän kanssa, kahta näistä en itse halunnut enää tavata ja kahden lopun kanssa oltiin suhteessa. Viimeisen kanssa tällä hetkellä. Viestittelin kyllä huomattavasti useamman kanssa, siis monen kymmenen, jos olisin tuota nopeasti tapaavaa tyyppiä niin siinähän niitä treffejä olisi tullut kymmeniä sitten.

Vierailija
90/94 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Mä en todellakaan halua suudella heti ekojen treffien jälkeen, vaikka ne oliskin menneet kivasti. Ihan liian intiimi veto siinä vaiheessa. Enkä kutsu ketään kotiini toisilla treffeillä. No way. Jos homma natsaa, niin pari-kolme-neljä ekaa kertaa ainakin tavataan jossain "puolueettomalla" maaperällä: kahvila, baari, harrastukset, leffat jne. Vasta sen jälkeen voidaan siirtyä jomman kumman kotiin.

Hirvee hoppu sulla. Käykö kovakin flaksi?

Ei Suomessa valitettavasti, mutta rakkauden ja romantikaan eurooppalaisissa maissa käy. En kuitenkaan tarkoita, että seksiä pitäisi harrastaa heti tutustuessa. Suomalaisille suutelu on varmasti iso asia, mutta muualla tutustuessa jo poskisuudellaan. Suomalainen tarvitsee alkoholia tunteiden näyttämiseen kun muualla humaltuminen on enemmän häpeällinen asia ja tunteet olisi hyvä näyttää selvinpäin.

Vierailija
91/94 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että Tinder sekoittaa pään. Vaikka nykyinen deittikumppani olisi ihan mukava, niin siellä on todennäköisesti joku parempi odottamassa. Ja sama seuraavalla kerralla.

Vierailija
92/94 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trytrytr kirjoitti:

realisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin 26 miehen kanssa treffeillä, ennen kuin viimeisen kanssa sitten tunne oli molemminpuolinen. Useammin varmasti minä olin kiinnostuneempi (edes tapaamaan toistamiseen), kuin miehet, vaikka toki joskus mies oli se kiinnostuneempi tai yhteisen sävelen puuttumisen huomasi heti molemmat. En ollut ajatellut että tuo nyt mikään kauhean suuri määrä treffejä nykypäivänä olisi, mutta vissiin sitten, jos kolmen jälkeen iskee jo epätoivo :D

Tinderissä treffimäärä voi olla järkyttävän suuri. Jokainen tajuaa, ettei silloin ehdi ketään ottaa vakavasti. Jos löytää lopulta sopivan, johtuu siitä, että väsyneenä ei enää jaksa enempää. Sama kuin käyt vaatekaupoissa ja etsit aikasi hyvää takkia ja lopulta päädyt ottamaan jonkun. Tietenkin selität sen onnistuneeksi ostokseksi! 

Treffejä on paljon, mutta kyllä silti jokaisille treffeille ehtii ihan ottamaan treffikaverin vakavasti. Ei niitä nyt sentään päällekkäin buukata. Todennäköisyys sen itsellesi ihan oikeasti sopivan löytymiselle on pieni, joten kyllä se yleensä ahkeraa deittailua vaatii, mutta harva on silti niin pöljä että tyytyisi johonkin ihan vain väsymystään. Sinä voit olla sellainen, mutta minä en kyllä ottaisi takkiakaan jos en oikeasti siitä tykkäisi, vielä vähemmän naista.

Parisuhde on tällä urakoinnilla kuin 24/7 työsuhde. Tottahan työkavereistakin pitää tykätä. 

???

Vierailija
93/94 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä jotenkin outo kun minusta kolme ihmistä kolmeen kuukauteen on jo paljon?

Oikeasti? Kolmet treffit viikossa alkaisivat olemaan aika paljon, mutta kolmet treffit kuukauden sisällä ovat pieni määrä, saati sitten yhdet treffit kuukaudessa...

Jos olisin vapaa, niin varmaan treffailisin suurinpiirtein yhdet treffit viikossa tahtia. Eihän nuo ap:n treffit edes olleet mitkään naintitreffit, vaan ilmeisesti vain pieni keveä jutustelutuokio. Ei sellaisilla treffeillä itsestä avauduta, vaan vain jutustellaan ja katsotaan, tuleeko toisia treffejä vai jatketaanko eri suuntiin heti.

Suomalaisilla tuntuu olevan kummallinen käsitys treffailusta. Yhdetkin treffit otetaan kuolemanvakavasti, mietitään ensin kuukausikaupalla että lähtisinkö ja sitten jos ei heti natsaa, niin suututaan ja heitetään kirves kaivoon, "en käytä enää Tinderiä, ihan paska". Hyvät ihmiset, menkää rennosti ja useammille treffeille, se on vain ihmisen kohtaamista jotta nähdään että löytyykö sitä yhteistä säveltä ja kiinnostusta. Ehdottakaa vaikka kahvit jonnekin kauppakeskukseen samalla kun olette menossa asioille, ikään kuin ohimennen. Se on numeropeliä, mitä reippaammin tapailee ihmisiä niin sitä todennäköisemmin se vastakappalekin löytyy. Niinhän se on muutenkin elämässä, vaikkei tietoisesti kumppania etsisikään ja se tulee muuten vain vastaan.

Vierailija
94/94 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tässä syy miksi treffejä kertyy. Suurin osa haluaa tavata mahdollisimman nopeasti. Jos on treffit viikossa niin ei siinä kauheasti ole vielä toisesta edes perusasioita ehtinyt vaihtaa. Itse en pidä tuosta tyylistä ja haluan viestitellä ja/tai soitella ensin. Olen käynyt yhteensä kuusi kertaa treffeillä ja jatkoa olisi ollut neljän kanssa, kahta näistä en itse halunnut enää tavata ja kahden lopun kanssa oltiin suhteessa. Viimeisen kanssa tällä hetkellä. Viestittelin kyllä huomattavasti useamman kanssa, siis monen kymmenen, jos olisin tuota nopeasti tapaavaa tyyppiä niin siinähän niitä treffejä olisi tullut kymmeniä sitten.

Perusasiat saa sanottua vaikka yhdessä viestissä. Enemmänkin täällä on ongelma se, että ihmiset EIVÄT käy monilla treffeillä, vaan kirjoittelevat sen yhden kanssa kuukausikaupalla ja pistävät lopulta kaiken toivonsa ja intonsa häneen. Kasvattavat hänestä mielessään kuvitteellisen ihannekuvan ja sitten livenä ei toimikaan yhtään. Kun kaikkea sitä läsnäoloon liittyvää ei millään viestittelyllä saa korvattua, ei sinne päinkään.