Olenko epäonnistunut naisena? (Tinder-treffeistä)
Nyt alkuvuonna olen käynyt Tinder-treffeillä kolmen eri miehen kanssa ja kaikki näistä treffeistä sujuivat ihan mukavasti. Juttua riitti siitä huolimatta, että saatan olla aluksi uusien ihmisten kanssa ujo. Olen saanut lähes aina sellaisen kuvan, että miehet ovat treffien jälkeen innostuneempia kuin naiset ja ottavat yhteyttä. Minulla tilanne on ollut sellainen, että ensimmäiselle miehelle laitoin viestiä treffien jälkeen ja kiitin mukavasta illasta, en kuitenkaan saanut mitään vastausta. Toiselle laitoin viestiä treffejä seuraavana päivänä ja tapailu jatkui muutaman kerran kuitenkaan ilman mitään fyysistä kontaktia ja se päättyi siihen, että mies kertoi minulle, ettei hänen mielestään välillämme ole kemiaa. Kolmmanesta miehestä ei kuulunut mitään treffien jälkeen, enkä näistä kahdesta aikaisemmasta kokemuksesta lannistuneena lähestynyt häntä mitenkään.
Mikä on vikana, että kukaan mies ei kiinnostu minusta edes sen vertaa, että haluaisi nähdä lisää edes vaikkapa kaverimielessä ja pitää yhteyttä? Onko teillä antaa vinkkejä mitä voisin tehdä toisin? Olen 25-vuotias nainen ja olen ihan perusnätti ja normaalipainoinen/hoikka. Takana minulla on kaksi aikaisempaa pidempää suhdetta.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin aloitus on palstan MGTOW-vässykän käsialaa, tekee tänne aloituksia "naisena" päästäkseen haukkumaan heitä kommenteissa😴
Vainoihin on apua saatavilla.
No haepa sitä, in_celi-insinööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On selvää, että treffailemasi miehet kokivat että heillä on parempiakin vaihtoehtoja tarjolla. Tästä syystä tapailua oli siis turha jatkaa.
Luulisi tämän olevan ihan no brainer kaikille..?
Ja mikäli kyseessä oli urheilullisia ja supliikkeja korkeakouluopiskelijoita, niin he eivät tosiaan ole mitään "tavallisia" miehiä, vaan kaikki muutkin preferoivat heitä.
^ap, 25v "nainen", oikeasti Jyrki Pirkammaalta...
Nyt nopeasti foliohattu takaisin päähän ettei haitallinen säteily saa enempää tuhoa aikaan
Jos ei ekoilla tindertreffeillä lohkea pildee, niin en todellakaan laittele enää viestiä vaan ghostaan totaalisesti.
Päättele vinkkini tästä.
Itse kävin 26 miehen kanssa treffeillä, ennen kuin viimeisen kanssa sitten tunne oli molemminpuolinen. Useammin varmasti minä olin kiinnostuneempi (edes tapaamaan toistamiseen), kuin miehet, vaikka toki joskus mies oli se kiinnostuneempi tai yhteisen sävelen puuttumisen huomasi heti molemmat. En ollut ajatellut että tuo nyt mikään kauhean suuri määrä treffejä nykypäivänä olisi, mutta vissiin sitten, jos kolmen jälkeen iskee jo epätoivo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas. Ei taida ymmärtää Tinderiä ollenkaan. Naisen pitää esittää tosi kuumaa, että tulisi jatkoa. Se vaan kuuluu Tinder etikettiin. Ekalla kerralla ei tarvitse mennä sänkyyn, mutta jo kolmannella pitäisi lakanoiden pölistä tai missä nyt sitten seksiä harrastetaankin.
Toinen juttu on sitten vakavampien suhteiden etsintä. Niitä Tinderissä ei synny promilleakaan kaikista.
Tinderissä yllättävän monikin mies vaikuttaa oleva ihan parisuhdemielellä liikkeellä. Olen käynyt vähän alta kymmenen kanssa treffeillä ja sänkyä ei kukaan ole heti ehdottanut mutta jatkotapaamisia kyllä. En toisaalta esitäkään mikään "kuumaa" vaan ihan itsenäni menen aina paikalle. Ehkä olen valinnut oikeanlaisia miehiä treffattavaksi. Vähän kannattaa tutustua ensin viestitellen. Jopa ne alfan näköiset poliisit ja lääkärit voivat olla ihan "tosissaan" liikkeellä. Se on sitten eri juttu natsaako kemiat molemmin puolin tosielämässä.
Vaikuttaa! Eli tämä on se, miten haluat asiat nähdä. Totuus vaan on vähän toinen. Ei sitten kannata valittaa, että jatkoa ei seuraa. Nykymiehistä vain junteimmat ehdottaa suoraan seksiä. Eri juttu sitten on se, mitä Tinder deiteiltä oikeasti odotetaan. Tästä olen jutellut lukuisien Tinder miesten kanssa. Reaalimaailmassa vastaava asia löytyy siitä, että tottakai voit mennä tavallisen naisena yökerhoonkin vaikka siellä olisitkin se ainoa tavallinen nainen. Tinderissä vaan et näe muiden tarjontaa.
Siinä keskustellessa yleensä tulee aika selväksi, millä mielellä toinen on liikkeellä, ja varsinkin jos asiasta puhutaankin. Tietysti totuus voi olla eri, mutta oletusarvona on, että toinen puhuu totta. Ovat miehet suoraan viestitellessäkin osannet seksiä ehdottaa, jos sitä vain hakevat. Silloin on jäänyt tapaamatta.
Omista miespuoleisista kavereistani, jotka sovellusta käyttävät, jokainen on siellä ihan parisuhdetta silmällä pitäen. Heitäkin siis on, varmaan kuitenkin vähemmistössä.
Voi voi ei kolmet pakit ole vielä mitään vaikka uskon että tuntuu pahalta. Mä uskon silti vetäväni pohjat sillä tapasin itse tinderistä 28 miestä eikä yksikään kelpuuttanut ei suhteeseen eikä edes kaveriksi. En aio enää yrittää, ikisinkkuna hautaan. N30
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin 26 miehen kanssa treffeillä, ennen kuin viimeisen kanssa sitten tunne oli molemminpuolinen. Useammin varmasti minä olin kiinnostuneempi (edes tapaamaan toistamiseen), kuin miehet, vaikka toki joskus mies oli se kiinnostuneempi tai yhteisen sävelen puuttumisen huomasi heti molemmat. En ollut ajatellut että tuo nyt mikään kauhean suuri määrä treffejä nykypäivänä olisi, mutta vissiin sitten, jos kolmen jälkeen iskee jo epätoivo :D
Tinderissä treffimäärä voi olla järkyttävän suuri. Jokainen tajuaa, ettei silloin ehdi ketään ottaa vakavasti. Jos löytää lopulta sopivan, johtuu siitä, että väsyneenä ei enää jaksa enempää. Sama kuin käyt vaatekaupoissa ja etsit aikasi hyvää takkia ja lopulta päädyt ottamaan jonkun. Tietenkin selität sen onnistuneeksi ostokseksi!
realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä treffimäärä voi olla järkyttävän suuri. Jokainen tajuaa, ettei silloin ehdi ketään ottaa vakavasti. Jos löytää lopulta sopivan, johtuu siitä, että väsyneenä ei enää jaksa enempää. Sama kuin käyt vaatekaupoissa ja etsit aikasi hyvää takkia ja lopulta päädyt ottamaan jonkun. Tietenkin selität sen onnistuneeksi ostokseksi!
Ei kai kukaan oikeesti noin tee :D Ei pidä tyytyä, muistakaa se!
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas. Ei taida ymmärtää Tinderiä ollenkaan. Naisen pitää esittää tosi kuumaa, että tulisi jatkoa. Se vaan kuuluu Tinder etikettiin. Ekalla kerralla ei tarvitse mennä sänkyyn, mutta jo kolmannella pitäisi lakanoiden pölistä tai missä nyt sitten seksiä harrastetaankin.
Toinen juttu on sitten vakavampien suhteiden etsintä. Niitä Tinderissä ei synny promilleakaan kaikista.
Miten voi syntyä mitään vakavaa, jos ei toinen vedä edes sen verran puoleensa että seksiä syntyisi? Seksi on luonnollinen osa tutustumista ja yksi askel matkalla kohti mahdollista suhdetta. Vai vieläkö nykyäänkin jotkut odottavat papin aamenta ennen seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö suudellut tai halannut kenenkään miehen kanssa? Jos minä tykkään naisesta treffien päätteeksi niin haluan suudella. Seuraavalla tapaamisella olisi kiva päästä jo luoksesi kylään. Voidaan juoda kahvia ja keskustella. Istua vierekkäin sohvalla telkkaria katsellessa ja pussailla. Ei tarvitse mennä vielä sänkyyn.
Kivempi antaa useamman tapaamisen verran paineen kerääntyä. Siitä se sitten lähtee. Miehenä mun pitää päästä fyysisellä läsnäololla näyttämään ja tuntemaan sitä läsnäoloa. Jos mua ei ole aikaa tavata tai ei ole edes pussailua niin kaikki lässähtää hyvin nopeasti. En ole mikään naistenmies vaan kiltti mies ja vähän ujokin.
Ööö miksi tätä alapeukutetaan wtf?
Minä alapeukutin siksi, että ajatus oli niin korni. Toisella tapaamisella istutaan sohvalla katsomassa televisiota ja pussaillaan? Ehh... Koko tuo pussailun hokeminen sai viestin kuulostamaan siltä kuin olisit 14-vuotias.
Sinä taidat sitten olla 64-vuotias, tai muuten vain kuivakka ja huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö suudellut tai halannut kenenkään miehen kanssa? Jos minä tykkään naisesta treffien päätteeksi niin haluan suudella. Seuraavalla tapaamisella olisi kiva päästä jo luoksesi kylään. Voidaan juoda kahvia ja keskustella. Istua vierekkäin sohvalla telkkaria katsellessa ja pussailla. Ei tarvitse mennä vielä sänkyyn.
Kivempi antaa useamman tapaamisen verran paineen kerääntyä. Siitä se sitten lähtee. Miehenä mun pitää päästä fyysisellä läsnäololla näyttämään ja tuntemaan sitä läsnäoloa. Jos mua ei ole aikaa tavata tai ei ole edes pussailua niin kaikki lässähtää hyvin nopeasti. En ole mikään naistenmies vaan kiltti mies ja vähän ujokin.
Olisiko "alapeukuttaa" vaikka siksi, että osa meistä kokee sinut vähän hätäisenä; vaikka et ole "heti" halukas ryntäämään harrastamaan seksiä naisen kanssa. - En itse (myös miehenä) koe tai tunne itseäni erityisen estyneensi, Vaikka en ensimmäisellä kertaa kun olen treffeillä en tuntisi eritystä halua suudella.
Voin suudella, jos tilanne etenee siihen luontevasti ja vaivattomasti; mutta missään nimessä, jos ensimmäiillä treffeillä emme suutelisi, niin en pitäisi sitä merkki treffien epäonnistumisesta.
Olisin hieman hämmentunyt, jos nainen haluaisi järjestää toiset treffit, niin että ne tapahtuisivat hänen luonaan. - Tarkoitan, että itse saattaisin tavata vielä tuossa vaiheessa mieluummin "julksella paikalla" kuin kutsua naista luokseni. (En siksi, että kodissani olisi jotain salattavaa tai hävettävää).
En minäkään suutelua odota ekoilla treffeillä, ellei tilanne johda siihen luonnollisesti. Mutta jos ekoilta treffeiltä molemmat haluavat jatkoa, niin kyllä seuraavat treffit pitää jo olla jommankumman kotona vähän yksityisemmässä meiningissä. En tarkoita seksiä, mutta kyllä se niin on että asiat joko etenevät suhteellisen nopeasti tai sitten eivät ollenkaan, tämä on minun kokemukseni.
kyläpyörät pyörii (sukupuolesta riippumatta) :)
mikäs muu on uutta?
tyuyruy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi syntyä mitään vakavaa, jos ei toinen vedä edes sen verran puoleensa että seksiä syntyisi? Seksi on luonnollinen osa tutustumista ja yksi askel matkalla kohti mahdollista suhdetta. Vai vieläkö nykyäänkin jotkut odottavat papin aamenta ennen seksiä?
Niin, eikös ensin tulekin anaalinen vaihe ja sitten vasta oraalinen, näin niin kuin psykologisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko "alapeukuttaa" vaikka siksi, että osa meistä kokee sinut vähän hätäisenä; vaikka et ole "heti" halukas ryntäämään harrastamaan seksiä naisen kanssa. - En itse (myös miehenä) koe tai tunne itseäni erityisen estyneensi, Vaikka en ensimmäisellä kertaa kun olen treffeillä en tuntisi eritystä halua suudella.
Voin suudella, jos tilanne etenee siihen luontevasti ja vaivattomasti; mutta missään nimessä, jos ensimmäiillä treffeillä emme suutelisi, niin en pitäisi sitä merkki treffien epäonnistumisesta.
Olisin hieman hämmentunyt, jos nainen haluaisi järjestää toiset treffit, niin että ne tapahtuisivat hänen luonaan. - Tarkoitan, että itse saattaisin tavata vielä tuossa vaiheessa mieluummin "julksella paikalla" kuin kutsua naista luokseni. (En siksi, että kodissani olisi jotain salattavaa tai hävettävää).
Minä en näe tuossa ongelmaa, koska ihmiset vie humalassa kotiinsa ihmisiä panolle parin tunnin tapaamisen perusteella.
Sinun kokemuksesi mukaan ihmiset toimivat samalla tavalla etsiessään ihan selvinpäin mahdollista loppuelämän parisuhdetta ja halutessaan kännissä pikaista tyydytystä?
Minulla on useammankin kerran alkanut suhde ihan vaan baarireissulta. Kokonaan ilman seksiä ei ole alkanut yksikään suhde.
ertewrt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe tuossa ongelmaa, koska ihmiset vie humalassa kotiinsa ihmisiä panolle parin tunnin tapaamisen perusteella.
Sinun kokemuksesi mukaan ihmiset toimivat samalla tavalla etsiessään ihan selvinpäin mahdollista loppuelämän parisuhdetta ja halutessaan kännissä pikaista tyydytystä?
Minulla on useammankin kerran alkanut suhde ihan vaan baarireissulta. Kokonaan ilman seksiä ei ole alkanut yksikään suhde.
Ja niitähän riittää ;)
Olet ollut liian aktiivinen. älä laita mitään viestiä treffien päälle. Jos miehistä kuuluu niin vastaa kun kerkiät. "Kiitos kivasta illasta" ym jutut antaa epätoivoisen kuvan.
realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffejä on paljon, mutta kyllä silti jokaisille treffeille ehtii ihan ottamaan treffikaverin vakavasti. Ei niitä nyt sentään päällekkäin buukata. Todennäköisyys sen itsellesi ihan oikeasti sopivan löytymiselle on pieni, joten kyllä se yleensä ahkeraa deittailua vaatii, mutta harva on silti niin pöljä että tyytyisi johonkin ihan vain väsymystään. Sinä voit olla sellainen, mutta minä en kyllä ottaisi takkiakaan jos en oikeasti siitä tykkäisi, vielä vähemmän naista.
Itse ehdin käydä 28 miehen kanssa treffeillä ennenkuin 29 oli hyvä. Siis toki muutamia tapailin muutaman kk ja muutamia tapasin kerran, pari lisää ennen kuin totesin ettei natsaa. Ainoastaan yksi mies ei kysellyt uusien treffien perään ekojen jälkeen. Mutta ehkä yli 30 vuotiailla on eritarjonta, siis vaihtoehtoja vähemmän kuin parikymppisillä....
Mutta pointti on siis että ei se siltikään useimmiten johda mihinkään vaikka mies haluaisikin nähdä uudestaan.
Eli älä aloittaja masennu, jo seuraava treffikumppanisi voi olla se oikea vaikka .
Vierailija kirjoitti:
ertewrt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niitähän riittää ;)
No, onhan noita ollut varmaan keskimääräisesti ainakin :D Tämä viimeisin on kyllä ihan deittipalvelun kautta. Nykyään ei tahdo jaksaa enää baareissa pyöriä, ikä alkaa painaa ;)
Päätteletkö tilanteen muutaman miehen perusteella? Ethän sinäkään pidä kaikista miehistä.
Suosittelen, että käyt useampien miesten kanssa treffeillä, niin tapaat ehkä miehen, joka oikeasti kiinnostaa sinua.
PS Osa etsii vain seksiseuraa.