Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko epäonnistunut naisena? (Tinder-treffeistä)

Nainen25
01.04.2019 |

Nyt alkuvuonna olen käynyt Tinder-treffeillä kolmen eri miehen kanssa ja kaikki näistä treffeistä sujuivat ihan mukavasti. Juttua riitti siitä huolimatta, että saatan olla aluksi uusien ihmisten kanssa ujo. Olen saanut lähes aina sellaisen kuvan, että miehet ovat treffien jälkeen innostuneempia kuin naiset ja ottavat yhteyttä. Minulla tilanne on ollut sellainen, että ensimmäiselle miehelle laitoin viestiä treffien jälkeen ja kiitin mukavasta illasta, en kuitenkaan saanut mitään vastausta. Toiselle laitoin viestiä treffejä seuraavana päivänä ja tapailu jatkui muutaman kerran kuitenkaan ilman mitään fyysistä kontaktia ja se päättyi siihen, että mies kertoi minulle, ettei hänen mielestään välillämme ole kemiaa. Kolmmanesta miehestä ei kuulunut mitään treffien jälkeen, enkä näistä kahdesta aikaisemmasta kokemuksesta lannistuneena lähestynyt häntä mitenkään.

Mikä on vikana, että kukaan mies ei kiinnostu minusta edes sen vertaa, että haluaisi nähdä lisää edes vaikkapa kaverimielessä ja pitää yhteyttä? Onko teillä antaa vinkkejä mitä voisin tehdä toisin? Olen 25-vuotias nainen ja olen ihan perusnätti ja normaalipainoinen/hoikka. Takana minulla on kaksi aikaisempaa pidempää suhdetta.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiss miehillä ja naisilla on suuret odotukset.

Etsivät sitä suurta täydellisyyttä, mutta mikään ei kelpaa. Siksi tinderitreffit on perseestä.

Mäkään en löytänyt kuin treffiseuraa.

Mutta löysin miehen sitten omien kaverien kautta.

Mene pois tinderistä, pilaat vain oman itsetunnon siellä!

Vierailija
62/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kolmet treffit ole vielä mitään. Pistä nolla perään niin aletaan olla semmoisissa lukemissa että voisi olla jo tilastollinen mahdollisuus osua oikeaan. Ei näiden kanssa hätäillä kannatakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on jotenkin niin lapsellinen. Mikä ihmeen pakko ap:lla on löytää itselleen mies? Senkö takia, että kaikilla kavereillakin on...?

Entä mitä hän itse ajattelee tyypeistä? Onko hänellä itsellään yhtään mitään mielipidettä miehistä? Minä ainakin kuuntelen ensin itseäni ja sitten vasta mietin mitä joku toinen minusta ajattelee. Arvostan itseäni niin paljon, että en todellakaan vinkuisi yhdenkään miehen perään silloin kun itselläni ei ole aika varma olo. Ja jos treffit ovat menneet ihan kivasti, mutta niiden lopulla ei ole nopeaa kaverillista halausta enempää ja minun ei olisi edes tehnyt mieli jatkaa treffejä/halata toista kertaa, niin toivottaisin vain hyvät jatkot.

Se on treffeillä minä, joka päätän omasta puolestani mitä haluan ja en jää inisemään miehen mahdollista tapaamisehdotusta. Se asia minkä näköinen minä olen, ei kuulu asiaan mitenkään ja en todellakaan mieti kertaakaan "kelpaanko minä tämän näköisenä" jollekin. Minä olen minun näköinen ja miehet ovat itsensä näköisiä, ulkonäöllä ei ole mitään yhtäläisyyttä kelpaamiseen.

Aikuistu siis ap ja opettele hieman arvostamaan itseäsi. Jos sitä et tee, niin voi olla, että miehetkään eivät sinua arvosta. Nätti naama ei sinun arvoasi lisää normaalien miesten silmissä.

Vierailija
64/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

trytrytr kirjoitti:

realisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin 26 miehen kanssa treffeillä, ennen kuin viimeisen kanssa sitten tunne oli molemminpuolinen. Useammin varmasti minä olin kiinnostuneempi (edes tapaamaan toistamiseen), kuin miehet, vaikka toki joskus mies oli se kiinnostuneempi tai yhteisen sävelen puuttumisen huomasi heti molemmat. En ollut ajatellut että tuo nyt mikään kauhean suuri määrä treffejä nykypäivänä olisi, mutta vissiin sitten, jos kolmen jälkeen iskee jo epätoivo :D

Tinderissä treffimäärä voi olla järkyttävän suuri. Jokainen tajuaa, ettei silloin ehdi ketään ottaa vakavasti. Jos löytää lopulta sopivan, johtuu siitä, että väsyneenä ei enää jaksa enempää. Sama kuin käyt vaatekaupoissa ja etsit aikasi hyvää takkia ja lopulta päädyt ottamaan jonkun. Tietenkin selität sen onnistuneeksi ostokseksi! 

Treffejä on paljon, mutta kyllä silti jokaisille treffeille ehtii ihan ottamaan treffikaverin vakavasti. Ei niitä nyt sentään päällekkäin buukata. Todennäköisyys sen itsellesi ihan oikeasti sopivan löytymiselle on pieni, joten kyllä se yleensä ahkeraa deittailua vaatii, mutta harva on silti niin pöljä että tyytyisi johonkin ihan vain väsymystään. Sinä voit olla sellainen, mutta minä en kyllä ottaisi takkiakaan jos en oikeasti siitä tykkäisi, vielä vähemmän naista.

Parisuhde on tällä urakoinnilla kuin 24/7 työsuhde. Tottahan työkavereistakin pitää tykätä. 

Vierailija
65/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö suudellut tai halannut kenenkään miehen kanssa? Jos minä tykkään naisesta treffien päätteeksi niin haluan suudella. Seuraavalla tapaamisella olisi kiva päästä jo luoksesi kylään. Voidaan juoda kahvia ja keskustella. Istua vierekkäin sohvalla telkkaria katsellessa ja pussailla. Ei tarvitse mennä vielä sänkyyn.

Kivempi antaa useamman tapaamisen verran paineen kerääntyä. Siitä se sitten lähtee. Miehenä mun pitää päästä fyysisellä läsnäololla näyttämään ja tuntemaan sitä läsnäoloa. Jos mua ei ole aikaa tavata tai ei ole edes pussailua niin kaikki lässähtää hyvin nopeasti. En ole mikään naistenmies vaan kiltti mies ja vähän ujokin.

Ei tuo nyt kyllä ujolta käytökseltä vaikuta yhtään. Melkein kuin heti suoraan asiaan. Et ainakaan tule saamaan ujoa naista, jos heti pitäisi alkaa suutelemaan vierasta, yök. Koska et anna naiselle aikaa tutustua, treffailusi päättyy heti noihin ensimmäisiin treffeihin, jos yrität suudella. Tosi tökeröä käytöstä.

Vierailija
66/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voi löytyä monia syitä.

1.) Ikä ja ikäluokan tarjonta. Huomasin itse +25-vuotiaana, että seuraa on vaikeampi löytää ja suuri osa omanikäisistä on jo suhteissa. Poikkeuksena pääkaupunkiseutu. Miehiä löytyi eniten ikäluokassa 21-24.

2.) Kuvasi ovat "liian hyviä". Tiedän monia naisia jotka eivät näytä lainkaan itseltään todellisuudessa vs. somekuvissa. Syinä luontainen kuvauksellisuus, meikki, kuvakulmat ja filtterit...

Tapaus a) 150cm, hoikka hiirulainen, jolla tihrusilmät, pyöreät pienet kasvot ja maantienharmaat pitkät hiukset. Näyttää vahvasti meikattuna ja kuvissaan nukkemaiselta, upealta mallilta. Saa helposti matsejä kylän alfaäijistä, joita ei livetapaamisen jälkeen enää jostain syystä kiinnostakaan. Tätä sitten ihmettelee.

Tapaus b) Blondi, seksikkäät kuvat ja meikki. Sirot piirteet kuvissa. Livenä reilusti ylipainoa ja pyöreät, yrmeät kasvot ja kaksari. Aivan kuin eri kasvot. Ihmettelen miten upean kuvauksellinen hän kuitenkin on.

Molemmat naiset ovat enemmän söpöjä kuin rumia, mutta kuvat tekevät heistä aivan _eri ihmisiä_ vartaloltaan ja kasvoiltaan. Eli kannattaa mieluumin downplayata ulkonäköä kuin liioitella sitä deittisovelluksissa: vähän meikkiä, eikä pelkästään niitä parhaita kuvia. Tietysti paras on tutustua alkujaankin livenä, niin viehätys on taatusti aitoa.

T. N29

Vierailija
67/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä jotenkin outo kun minusta kolme ihmistä kolmeen kuukauteen on jo paljon?

Vierailija
68/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveritapaamisissa on se huono puoli, että lapsellisilla varsinkin vapaat illat harvemmassa. Tapaanko ennemmin potentiaalisen deitin vai naispuolisen uuden kaverin?

Vierailija
69/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko perus keskiverto tyyppi vai jotenkin persoonallisempi? Minusta tinderissä on niin sattumankauppaa se että kenen kanssa treffeille päätyy, että itse näen outona jos heti löytyy sopiva. Viesteistä ja kuvista ei kuitenkaan täysin välity se olemus ja ulkonäkö tai muu kemia, huumori jne.

Vierailija
70/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon voi löytyä monia syitä.

1.) Ikä ja ikäluokan tarjonta. Huomasin itse +25-vuotiaana, että seuraa on vaikeampi löytää ja suuri osa omanikäisistä on jo suhteissa. Poikkeuksena pääkaupunkiseutu. Miehiä löytyi eniten ikäluokassa 21-24.

2.) Kuvasi ovat "liian hyviä". Tiedän monia naisia jotka eivät näytä lainkaan itseltään todellisuudessa vs. somekuvissa. Syinä luontainen kuvauksellisuus, meikki, kuvakulmat ja filtterit...

Tapaus a) 150cm, hoikka hiirulainen, jolla tihrusilmät, pyöreät pienet kasvot ja maantienharmaat pitkät hiukset. Näyttää vahvasti meikattuna ja kuvissaan nukkemaiselta, upealta mallilta. Saa helposti matsejä kylän alfaäijistä, joita ei livetapaamisen jälkeen enää jostain syystä kiinnostakaan. Tätä sitten ihmettelee.

Tapaus b) Blondi, seksikkäät kuvat ja meikki. Sirot piirteet kuvissa. Livenä reilusti ylipainoa ja pyöreät, yrmeät kasvot ja kaksari. Aivan kuin eri kasvot. Ihmettelen miten upean kuvauksellinen hän kuitenkin on.

Molemmat naiset ovat enemmän söpöjä kuin rumia, mutta kuvat tekevät heistä aivan _eri ihmisiä_ vartaloltaan ja kasvoiltaan. Eli kannattaa mieluumin downplayata ulkonäköä kuin liioitella sitä deittisovelluksissa: vähän meikkiä, eikä pelkästään niitä parhaita kuvia. Tietysti paras on tutustua alkujaankin livenä, niin viehätys on taatusti aitoa.

T. N29

Eihän kukaan nyt herranjestas laita tinderii luonnollisia/meikittömiä kuvia!!!

Vierailija
71/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt sitä miksi jotkut naiset ovat niin suosittuja deittiympyröissä, vaikka eivät ole edes kummoisen näköisiä.

Yliopiston ruokalassa aina välillä joku sankaritar kertoo kovaan ääneen, kuinka koko ajan miehet pyytävät treffeille. Ihan jo riesaksikin asti, maitokaupassakin, asuntonäytöissä. Ja kun katsoo millainen Scarlett Johansson siellä puhuu, niin totuus on enemmänkin... no. Carey Mulligan ilman meikkiä, maantienruskeilla säkkäröillä hiuksilla ja vähän pyöreämpänä.

Minulle ei ainakaan ole tuota miesmagneetti-geeniä siunaantunut, joten vain harvat ja valitut miehet kiinnostuvat. Joskin he saattavat olla sitten sitäkin miellyttävämpiä. Olen itse vähän kuin joku iranilainen Winona Ryder isolla leualla: siro ja sporttinen, kasvoista sekä söpö, että kolho. Ei vissiin ole sitten miesten suosiossa tällaiset tummat, kylmän kulmikkaat naiset vaan ne söpöt, pehmeäpiirteiset, pullantuoksuiset tavikset.

Vierailija
72/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on perseestä jos ei ole kuvauksellinen. Ei niitä mätsejä ihan hirveesti siellä satele.

Vierailija
73/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä jotenkin outo kun minusta kolme ihmistä kolmeen kuukauteen on jo paljon?

Oikeasti? Kolmet treffit viikossa alkaisivat olemaan aika paljon, mutta kolmet treffit kuukauden sisällä ovat pieni määrä, saati sitten yhdet treffit kuukaudessa...

Jos olisin vapaa, niin varmaan treffailisin suurinpiirtein yhdet treffit viikossa tahtia. Eihän nuo ap:n treffit edes olleet mitkään naintitreffit, vaan ilmeisesti vain pieni keveä jutustelutuokio. Ei sellaisilla treffeillä itsestä avauduta, vaan vain jutustellaan ja katsotaan, tuleeko toisia treffejä vai jatketaanko eri suuntiin heti.

En kirjoittelisi kovin kauan, vaan haluaisin tavata naamatusten nopeasti.

Vierailija
74/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihmetellyt sitä miksi jotkut naiset ovat niin suosittuja deittiympyröissä, vaikka eivät ole edes kummoisen näköisiä.

Yliopiston ruokalassa aina välillä joku sankaritar kertoo kovaan ääneen, kuinka koko ajan miehet pyytävät treffeille. Ihan jo riesaksikin asti, maitokaupassakin, asuntonäytöissä. Ja kun katsoo millainen Scarlett Johansson siellä puhuu, niin totuus on enemmänkin... no. Carey Mulligan ilman meikkiä, maantienruskeilla säkkäröillä hiuksilla ja vähän pyöreämpänä.

Minulle ei ainakaan ole tuota miesmagneetti-geeniä siunaantunut, joten vain harvat ja valitut miehet kiinnostuvat. Joskin he saattavat olla sitten sitäkin miellyttävämpiä. Olen itse vähän kuin joku iranilainen Winona Ryder isolla leualla: siro ja sporttinen, kasvoista sekä söpö, että kolho. Ei vissiin ole sitten miesten suosiossa tällaiset tummat, kylmän kulmikkaat naiset vaan ne söpöt, pehmeäpiirteiset, pullantuoksuiset tavikset.

Aika monet välttää lähestymästä ulkomaalaisia naisia ihan siitä syystä että ne naisen suvun miehet ei välttämättä katso orastavaa romanssia katso niin hyvällä

Vierailija
75/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö suudellut tai halannut kenenkään miehen kanssa? Jos minä tykkään naisesta treffien päätteeksi niin haluan suudella. Seuraavalla tapaamisella olisi kiva päästä jo luoksesi kylään. Voidaan juoda kahvia ja keskustella. Istua vierekkäin sohvalla telkkaria katsellessa ja pussailla. Ei tarvitse mennä vielä sänkyyn.

Kivempi antaa useamman tapaamisen verran paineen kerääntyä. Siitä se sitten lähtee. Miehenä mun pitää päästä fyysisellä läsnäololla näyttämään ja tuntemaan sitä läsnäoloa. Jos mua ei ole aikaa tavata tai ei ole edes pussailua niin kaikki lässähtää hyvin nopeasti. En ole mikään naistenmies vaan kiltti mies ja vähän ujokin.

Mulla ei kyllä tulis mieleenkään suudella vierasta ihmistä. Hyi yäk. Tai päästää kotiin lääppimään ja nuolemaan naamaa. 

Oon aina tykännyt tutustua rauhassa ihmiseen enkä pysty ihastumaan tyyppiin, jota en tunne. Siksi oon pysynyt poissa näistä nettijutuista ja selvästi hyvä niin jos odotukset on tällaiset..

Vierailija
76/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut liian aktiivinen. älä laita mitään viestiä treffien päälle. Jos miehistä kuuluu niin vastaa kun kerkiät. "Kiitos kivasta illasta" ym jutut antaa epätoivoisen kuvan.

Alapeukut? Kertokaapa sitten, mitä hyötyä on, että nainen laittaa kiitos-viestin?

Vierailija
77/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Kolmet treffit viikossa alkaisivat olemaan aika paljon, mutta kolmet treffit kuukauden sisällä ovat pieni määrä, saati sitten yhdet treffit kuukaudessa...

Jos olisin vapaa, niin varmaan treffailisin suurinpiirtein yhdet treffit viikossa tahtia. Eihän nuo ap:n treffit edes olleet mitkään naintitreffit, vaan ilmeisesti vain pieni keveä jutustelutuokio. Ei sellaisilla treffeillä itsestä avauduta, vaan vain jutustellaan ja katsotaan, tuleeko toisia treffejä vai jatketaanko eri suuntiin heti.

En kirjoittelisi kovin kauan, vaan haluaisin tavata naamatusten nopeasti.

Lähinnä tarkoitin monta ihmistä kiinnostua siinä mielessä että jopa harmittaa ettei niistä tullut mitään. Ihan ammatikseen sarjadeittajat ihan eri asia.

Vierailija
78/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä tulis mieleenkään suudella vierasta ihmistä. Hyi yäk. Tai päästää kotiin lääppimään ja nuolemaan naamaa. 

Oon aina tykännyt tutustua rauhassa ihmiseen enkä pysty ihastumaan tyyppiin, jota en tunne. Siksi oon pysynyt poissa näistä nettijutuista ja selvästi hyvä niin jos odotukset on tällaiset..

Taidat pysyä kaikista normaaleista asioista pois ihan olosuhteiden pakosta, eli sinua ei huoli yksikään. Otan osaa.

Jos mies on oikein vetovoimainen, niin kyllä minulla alkaa ainakin mieli tehdä muutakin kuin vain jutella. Kosketus on helppo tapa lähestyä ja halaaminen tulee aika pian mukavan kosketuksen jälkeen. Siitä ei olekaan pitkä matka pusuun ja jos sen jälkeen haluttaa, niin mikä ihme estää kahta aikuista ihmistä etenemästä pitemmälle?

En jaksa mitään siveyden sipuleita ja ikuisia vanhoja piikoja, he eivät ole normaaleita.

Vierailija
79/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi yäk, poikabakteereita!!!

Oletko seitsemän vuotias?

Vierailija
80/94 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut liian aktiivinen. älä laita mitään viestiä treffien päälle. Jos miehistä kuuluu niin vastaa kun kerkiät. "Kiitos kivasta illasta" ym jutut antaa epätoivoisen kuvan.

Alapeukut? Kertokaapa sitten, mitä hyötyä on, että nainen laittaa kiitos-viestin?

Ei mitään. Totta puhut, että joku kiitos viesti on epätoivoisen ele silloin kun huomaa jääneensä taas ilman vastakaikua.