Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoreen tutkimuksen mukaan lääkärit ohjaavat kauniit potilaat hoitoon rumia useammin

Vierailija
01.04.2019 |

Deittimaailman lait pätevät erityisesti mieslääkärien kohdalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisiin kannattaa satsata rahaa.

Vierailija
2/6 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat ohjata hoitoon helpommin ihmisiä, jotka huolehtivat itsestään pitämällä itsensä hoikkina tai normaalipainoisina. Silloin voi olettaa, että potilas on motivoituneempi hoitamaan mahdollista pitkäaikaissairauttaan, esim. diabetesta tai verenpainetautia.

En usko, että kauneus on se kriteeri, luulen että kriteeri on ylipaino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen ruma ja sain ennen paljon ala-arvoista kohtelua. Nyt olen kaunis (anteeksi, että sanon ääneen) niin saan paljon todennäköisemmin ystävällistä palvelua. Mutta tässä on vielä sekin, että ne jotka ovat kateellisia käyttäytyvät usein vihamielisesti. Tämä kohtelu tulee yleensä niiltä, jotka ovat aiemmin saaneet kauniilta ylimielistä kohtelua. Silloin täytyy pinnistellä ollakseen ekstraystävällinen ja muuttakseen heidän skeemojaan.

Vierailija
4/6 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa ihan kaikkeen. En siis yllättynyt tästä mitenkään erityisesti.

Pitkät ja kauniit/komeat vievät työpaikatkin rumempien edestä, sillä heidät arvioidaan pätevimmiksi. Samoin esim. rusketus on merkki hoikkuudesta ja urheilullisuudesta, siitä huolimatta onko ihminen todella sitä vai ei.

Me teemme ulkonäöstä päätelmiä salamannopeasti ja alitajuisesti, halusimme tai emme.

Vierailija
5/6 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Päinvastoin on vaikea mieltää, että kaunis voisi olla sairas ja sen takia jää diagnosoimatta. Ohjataan kyllä eteenpäin, mutta terveysahdistuksen takia mt-hoitoon. Tai sitten sairaus vahingossa löytyy, kun potilaan mieliksi/mielenrauhaksi annetaan testi, joka paljastaa asiain tilan.

Vierailija
6/6 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattavat ohjata hoitoon helpommin ihmisiä, jotka huolehtivat itsestään pitämällä itsensä hoikkina tai normaalipainoisina. Silloin voi olettaa, että potilas on motivoituneempi hoitamaan mahdollista pitkäaikaissairauttaan, esim. diabetesta tai verenpainetautia.

En usko, että kauneus on se kriteeri, luulen että kriteeri on ylipaino.

Ai jos löytyy ykköstyypin diabetes, niin lääkäri on hiljaa ja katsoo, miten potilas menehtyy muutamassa päoivässä. Kun se on ruma, ei se millään voi olla motivoitunut hoitamaan sairauttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä