Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi musta tuntuu että ärsytän monia olemassa olollani?

Vierailija
01.04.2019 |

Eivät ehkä vihaa vaan ärsyyntyvät minusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo.

Vierailija
2/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä et olemassaolollasi mutta oikeinkirjoitustaidollasi kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin voi olla. Jotkut ihmiset on ärsyttävämpiä kuin toiset. Ei sille mitään voi. Voit tietysti yrittää analysoida mistä ärsyttävyytesi johtuu, ja yrittää parantaa itseäsi.

Vierailija
4/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko energiavampyyri? Väsytät ihmiset jonninjoutavilla jutuilla väsyttävän tasaisella hypnoottisella äänelläsi.

Vierailija
5/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon masentunut tän asian takia.

ap

Vierailija
6/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko energiavampyyri? Väsytät ihmiset jonninjoutavilla jutuilla väsyttävän tasaisella hypnoottisella äänelläsi.

en ole, vaan olen aika vähäsanainen ja yksinäinen perheestä huolimatta.

ap

Vierailija
7/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaoppinen pilkun käyttö olisi ihan suotavaa, jos kokee tarpeekseen arvostella muiden oikeinkirjoittustaitoa.

Vierailija
8/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin mahdollista, että oikeasti ärsytät ihmisiä vain olemassaolollasi. Olen itsekin kohdannut elämäni aikana ihmisiä, jotka vain kerta kaikkiaan ovat todella ärsyttäviä, eivätkä sitä itse tajua. Jotkut ovat koko ajan äänessä, huomiokipeitä ja vaativia, jotkut ovat sellaisia koko ajan anteeksi pyytelevän oloisia, jotka saavat kaikki muut vaivaantumaan, kun ovat niin nöyrää ja huomaamatonta ja ihan täällä nurkassa minä vain hiljaa, etten häiritse, joissain ihmisissä ärsyttää pelkkä puhetyyli ja olemus jne. Kovasti sitä yrittää olla näyttämättä, mutta varmasti toisinaan se ärsyttäväksi koettu ihminen kyllä huomaa.

Vierailija
9/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et olemassaolollasi, mutta oikeinkirjoitus taidoillasi kyllä.

Vierailija
10/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut aina sama. Lapsesta asti, olen päätynyt aina missä tahansa syrjityksi, vieroksutuksi, kiusatuksi tms. Tiedän että vika on minussa, koska tämä on tosiaan joka paikassa, niin kouluissa kuin työpaikoillakin. 

Tiedän olevani jotenkin sosiaalisesti vähän "pökkelö", sellainen jäykkä ja kömpelö. Olen yrittänyt olla avoimempi ja sosiaalisempi mutta se ei vaan käy luontevasti ja johtaa entistä oudompaan käytökseen ja omituisiin töksäytyksiin jotka loukkaavat toisia. Niinpä hyväksyn sen että olen vaan vähän sosiaalisesti kömpelö ja ihmiset ei pääosin siksi minusta pidä. Onneksi tällä hetkellä töissä ei suorastaan kiusata, vaikka vältelläänkin mun kanssa puhumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan