Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alapääkarvoista ajellaan se kummun osuus pois?

Vierailija
01.04.2019 |

Yleisin perustelu karvojen ajelulle on hygienia/hajuttomuus (joka ei edes pidä paikkaansa), siitä tuli mieleen ajatus että miksi ajelette häpykarvoituksen pois koska n. 95% karvoituksesta on vaan siinä klitoriksen yläpuolella?

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummulta en ole ikinä ajallut, vain alempaa, häpyhuulet paljaiksi. Silloin kauan sitten joskus kun ajelin.

Vierailija
82/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku kiva harrastus ettei tarvitse kytätä toisten alapäitä, jooko?

Ja karvaiset kalkkunat ne vaan nyökyttelee täällä ja vaahtoaa pedofiileistä :D Kelpais muuten teidänkin ukoillenne. 

Ei kelpaa. Mieheni järkyttyi kun siistin bikinirajoja liikaa. Pyysi, että älä tee noin, tulee fiilis, että panee pikkutyttöä ja alkaa voimaan pahoin.

Kertoo miehestäsi jo jotain jos ensimmäisenä tulee pikkutyttö mieleen aikuisesta naisesta joka on ajellut karvat. Hyi olkoon.

Kyllä naisen olemus on melkoisen paljon erilainen jos alapää on vain vako/viiva verrattuna jos alaosastossa olisi normi karvakolmio kuten naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa koska alapään karvat alkavat harmaantua, ja mitä sitten teen. Värjään vai ajan kaikki pois.

Vierailija
84/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoista viis ja kuus mutta vaalentakaa ne ruskeat perssreikänne. 

Vierailija
85/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa koska alapään karvat alkavat harmaantua, ja mitä sitten teen. Värjään vai ajan kaikki pois.

Niin onko se sillä tavalla, että jos on tummat ja nätin tuuheat karvat niin moni pitäisikin karvakolmion?

Vierailija
86/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sileästä tunteesta.

Vierailija
87/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kummulta koska voin ja haluan tehdä niin. Seuraava kysymys?

M41

Vierailija
88/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku kiva harrastus ettei tarvitse kytätä toisten alapäitä, jooko?

Ja karvaiset kalkkunat ne vaan nyökyttelee täällä ja vaahtoaa pedofiileistä :D Kelpais muuten teidänkin ukoillenne. 

Ei kelpaa. Mieheni järkyttyi kun siistin bikinirajoja liikaa. Pyysi, että älä tee noin, tulee fiilis, että panee pikkutyttöä ja alkaa voimaan pahoin.

Yritetään uskoa kun kerran sanot.

Olikohan tämä se sama mies joka jäi kiinni salolaisella hevostallilla housut kintuissa..?

Luultavasti muitakin miehiä kuin lapsiin tai eläimiin sekaantuvia on vielä olemassa.

Vierailija
89/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti siks ettei mee karvoja suuhun, hammaslääkäri sit joutuu nykii niitä hampaan väleistä

Vierailija
90/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, mitä muut karvoilleen tekee, mutta sitä mietin, että mikä järki on ajella kummulta pois, mutta jättää häpyhuulet ja persvako karvaisiksi. Tätä näkee aika paljon kuitenkin. 

Vierailija
91/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla sileä, se tuntuu mukavalta ja sopii omaan estetiikkaani. Myös mieheni onneksi diggaa. Mua aina ihmetyttää näissä karvakeskusteluissa, kun ne menee niin intensiivisiksi et ruvetaan haukkumaan toisenlaisen maun omaavia - miksi se suututtaa, jos toinen haluaa pitää oman karvoituksensa erilaisena kun itse ?

Mun puolesta voi olla karvoilla tai ilman ihan vapaasti - en vietä aikaani miettien muiden karvoituksia ja haukkuen niitä.

N26

Vierailija
92/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää karvattomasta. Näyttää lapsen alapäältä. Sairasta.

Sairasta on se, että vertaa aikuisen naisen ajeltua alapäätä lapsen alapäähän ! Mitä sun mielessä liikkuu?

N26

Vierailija
93/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan sääret, kainalot ja intiimialueen säännöllisesti. Ihan siitä syystä että vihaan karvoja. Myöskään kumppanin mielipiteellä ei ole tässä merkitystä.

Vierailija
94/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se karvaton on paras.

Mukava nuolla kun ei ole karvoja suussa.

Et tiedä nuolemisesta mitään, jos niitä karvoja nuolet. Onneksi useimmat miehet kuitenkin tietvät ja poikiin ei naiset sekaannu.

Vierailija
95/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se karvaton on paras.

Mukava nuolla kun ei ole karvoja suussa.

Et tiedä nuolemisesta mitään, jos niitä karvoja nuolet. Onneksi useimmat miehet kuitenkin tietvät ja poikiin ei naiset sekaannu.

No jos olisit itse joskus nuollut, niin tietäisit, että jos alueella on karvoja niin kyllä niitä suusta hyvin herkästi löytyy. 

Vierailija
96/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää karvattomasta. Näyttää lapsen alapäältä. Sairasta.

Minä taas en pidä karvattomasta p*llusta. Mielestäni se on esteettisesti arveluttava, se kynittyä broileria muistuttava näky.

Vierailija
97/152 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kateellinen teille, jotka voitte olla ilman karvoja. Mä kun sheivaan niin päivän oon ihanan sileä ja seuraavana kynitty broileri. Onneksi ei oo miestä niin ei tarvi stressata. Tosin viimeksi mies tykkäsi karvoistakin

Vierailija
98/152 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan sääret, kainalot ja intiimialueen säännöllisesti. Ihan siitä syystä että vihaan karvoja. Myöskään kumppanin mielipiteellä ei ole tässä merkitystä.

Vihaatko myös hiukset, ripset ja kulmakarvat pois? Entä vihaatko ja ällöttelet miehen alapään karvoja?

Vierailija
99/152 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siitä kummulta ajelekaan silloin kun olen ajellut.

Vierailija
100/152 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.health.com/sexual-health/pubic-hair-natural

Naisten omia perusteluita:

- Vähemmän vaivaa

- ei sisäänpäin kasvavia karvoja tai muuta iho-ongelmaa

- Seksikkäämpi ja itsevarmempi olo karvoituksen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän