Miksi alapääkarvoista ajellaan se kummun osuus pois?
Yleisin perustelu karvojen ajelulle on hygienia/hajuttomuus (joka ei edes pidä paikkaansa), siitä tuli mieleen ajatus että miksi ajelette häpykarvoituksen pois koska n. 95% karvoituksesta on vaan siinä klitoriksen yläpuolella?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää karvattomasta. Näyttää lapsen alapäältä. Sairasta.
Itse tykkäät karvaisesta alapäästä. Näyttää gorillan alapäältä. Sairasta.
:D haha. Eläimillähän on turkit mutta karvaton alapää.
Miksi sinusta naisen luonnollinen naisellinen tuuheakarvainen alapää on ruma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D haha. Eläimillähän on turkit mutta karvaton alapää.
Miksi sinusta naisen luonnollinen naisellinen tuuheakarvainen alapää on ruma?
Taidat tietää aika vähän eläimistäKIN.
Mitä se sinulle kuuluu mitä kukin ajattelee jonkun alapäästä ja ennen kaikkea mitä se sinulle kuuluu kuinka he niitä ajelevat. Sä voit vaikka letittää omia karvojasi... ketään ei kiinnosta.
Mulla ei kyllä ole 95% siinä yläpuolella, vaan on joka puolella, alhaalla ja sivuilla ihan reilusti.
Tunnen itseni sexikkääxi kun pillu on sileä
Vierailija kirjoitti:
Mun alapää näytti kyllä melkoisesti erilaiselta lapsena kuin miltä nyt aikuisena ilman karvoja. Onko kainalokarvojenkin ajelu mielestäsi jotain lapsen kainalon ulkonäön tavoittelua?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se karvaton on paras.
Mukava nuolla kun ei ole karvoja suussa.
Komppaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan kaikki pois, koska en jaksa alkaa erikseen muotoilemaan mitään kumpukarvoitusta.
:D siis "kätevämpää" ajella kaikki kuin alhaalta saksia pari karvaa? Ylipäätään, pesu riittää miksi niitä karvoja muka pitäisi ajella?
On kivempi nuolla sileää kuin karvaista ihoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pitää täysin posliinia alapäätä, eikä mieskään ole valittanut. Toki hän ajelee itsekin kainalot ja alapään.
Onko miehesi siis sekä kainaloista että alapäästä täysin karvaton?
Persepuolella hänellä taitaa karvoja olla, siellä osastolla en itse vieraile.
Kokeile joskus!
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät naiset tekee miestä miellyttääkseen ihan mitä tahansa. Hankkii bush up liivejä, tällää naamaansa, ajelee karvansa kaikkialta, törröttää huuliaan, esittelee tissejään. Turha tulla sanomaan, että tekisit kaiken tuon mukavuus syistä, saati itseäsi varten tms. Nähty on monesti. Kunnes se mies kyllästyy ja heivaa sut. Ja eikun seuraava kana kierrokseen.
Tämä. Haluaisin nähdä sen päivän kun yksinäinen nainen elää autiolla saarella ajelleen pillukarvojaan pois ihan neuroottisesti sekä asentelee tekoripsiä ja -kynsiä + laittaa illalliselleen (syö yksin riisiä kupista) stringit jalkaan.
Autiosta saaresta tuli mieleen, että kumpaa pidätte hygienisempana, terveempänä ja raikkaampana, luomu vai posliini autiolla saarella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään siitä kummulta ajele, siistin vaan sivut ja lyhennän.
Itse poistan hygieniasistä. Olen ajellut karvoja parikymppisestä asti ja nyt olen 36-vuotias. Olen sheivannut niin sinkkuna kuin parisuhteessa.
Ajan pari kertaa kuussa eli kahden viikon välein. Toinen kerta puolessa välissä kiertoa ja toisen kerran silloin kun menkat alkaa. Käytän siteitä ja veriset karvat ällöttää ja muutenkin pesut sujuu kivemmin siteiden vaihdon yhteydessä.
Miten niin ei vaikuta hygieniaan? Todellakin vaikuttaa!
Tämä nyt ei liity alapään karvoitukseen mutta
kainalotkin ajelen juuri siitä syystä ettei hiki haise. Minulla on todella niukka karvojen kasvu varsinkin kainaloissa enkä ole koskaan huomannut että hikeni haisee paitsi silloin jos on ne muutama kainalokarva tullut näkyviin. Silloinkaan ei haise kun ihan vähän omaan nenään. Voin vaan kuvitella jos on ihan kauhean tuuheat karvat kainaloissa että mikä käry sieltä tulee päivän päätteeksi.Höpö höpö. Sinun logiikalla maailmassa olisi hirveä käry miesten takia.
Alapäässäkin karvoitus vaan raikastaa ja tuuletta. Älytön ajatuskin, että nahkakalkkuna olisi jotenkin "sievä ja raikas".
Ai pissainen ja vuotoinen karvoitus raikastaa? Yllättävän harva käyttää käsisuihkua pissalla käynnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan kaikki pois, koska en jaksa alkaa erikseen muotoilemaan mitään kumpukarvoitusta.
:D siis "kätevämpää" ajella kaikki kuin alhaalta saksia pari karvaa? Ylipäätään, pesu riittää miksi niitä karvoja muka pitäisi ajella?
En ole edellinen kirjoittaja, mutta en nuole itseäni.
Inhoan karvoitusta, ajan aina kaikki pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein suuseksissä nuollaan IHOA?
BTW. Kuka haluaa, että ihossa on mikroskooppisia haavaumia kun nuoleskellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi kun se karvatuhero siinä kummulla on vaan ihan kaamean näköinen.
Naiseuden ja hedelmällisyyden ilmentymä kuten rinnat, lantio ja muut muodot. Onko nekin vaan rumia? Haluaisit olla kaikenkaikkiaan lapsen näköinen?
Kaikilla naisilla ei ole rintoja, leveää lantiota tai "muita muotoja" ja silti he ovat viehättäviä aikuisia naisia. Kaikilla naisilla ei ole pitkää tukkaa tai ripsiäkään ja silti he ovat viehättäviä naisia, eivätkä vauvoja. En käsitä miksi jotkut ottaa niin henkilökohtaisesti sen että osa ihmisistä ei tykkää häpykarvoista. Saattehan te omanne pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poistan hygieniasistä. Olen ajellut karvoja parikymppisestä asti ja nyt olen 36-vuotias. Olen sheivannut niin sinkkuna kuin parisuhteessa.
Ajan pari kertaa kuussa eli kahden viikon välein. Toinen kerta puolessa välissä kiertoa ja toisen kerran silloin kun menkat alkaa. Käytän siteitä ja veriset karvat ällöttää ja muutenkin pesut sujuu kivemmin siteiden vaihdon yhteydessä.
kainalotkin ajelen juuri siitä syystä ettei hiki haise. Minulla on todella niukka karvojen kasvu varsinkin kainaloissa enkä ole koskaan huomannut että hikeni haisee paitsi silloin jos on ne muutama kainalokarva tullut näkyviin. Silloinkaan ei haise kun ihan vähän omaan nenään. Voin vaan kuvitella jos on ihan kauhean tuuheat karvat kainaloissa että mikä käry sieltä tulee päivän päätteeksi.Höpö höpö. Sinun logiikalla maailmassa olisi hirveä käry miesten takia.
Alapäässäkin karvoitus vaan raikastaa ja tuuletta. Älytön ajatuskin, että nahkakalkkuna olisi jotenkin "sievä ja raikas".
Ai pissainen ja vuotoinen karvoitus raikastaa? Yllättävän harva käyttää käsisuihkua pissalla käynnin jälkeen.
Mielestäsi kusi suoraan pillun iholle on parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein meillä päin. Häpykummun suutelukin tuntuu paremmalta kun ei ole karvoja vaan tuntee huulet! En usko, että monikaan heti sheivauksen tai sokeroinnin jälkeen on nuoltavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina. Ihoa siinä nimenomaan omaan nuollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli muita miellyttääkseen pitäisi ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi kusi suoraan pillun iholle on parempi?
No itse käytän käsisuihkua oli karvoja sillä viikolla tai ei. Ihon saa myös pyyhittyä kostutetulla paperilla. Kusi ei ole myrkkyä, mutta jää kyllä karvoihin hautumaan.