Miksi alapääkarvoista ajellaan se kummun osuus pois?
Yleisin perustelu karvojen ajelulle on hygienia/hajuttomuus (joka ei edes pidä paikkaansa), siitä tuli mieleen ajatus että miksi ajelette häpykarvoituksen pois koska n. 95% karvoituksesta on vaan siinä klitoriksen yläpuolella?
Kommentit (152)
Anna toisten tehdä intiimialueilleen mitä haluavat! Tämä on todella kummallinen pakkomielle.
Miehet tykkää karvattomasta. Näyttää lapsen alapäältä. Sairasta.
Vähän väliä näitä samoja aloituksia. Joitakin näyttää kovasti kiinnostavan toisten karvat. :D ajelen koska tykkään olla karvaton.
Samaa mieltä, tuuhea karvoitus on jopa naisellinen ja eroottinen.
Hanki joku kiva harrastus ettei tarvitse kytätä toisten alapäitä, jooko?
Ja karvaiset kalkkunat ne vaan nyökyttelee täällä ja vaahtoaa pedofiileistä :D Kelpais muuten teidänkin ukoillenne.
Vierailija kirjoitti:
Hanki joku kiva harrastus ettei tarvitse kytätä toisten alapäitä, jooko?
Ja karvaiset kalkkunat ne vaan nyökyttelee täällä ja vaahtoaa pedofiileistä :D Kelpais muuten teidänkin ukoillenne.
karvainen kalkkuna? mietipä uudelleen XD
En mäkään siitä kummulta ajele, siistin vaan sivut ja lyhennän.
Itse poistan hygieniasistä. Olen ajellut karvoja parikymppisestä asti ja nyt olen 36-vuotias. Olen sheivannut niin sinkkuna kuin parisuhteessa.
Ajan pari kertaa kuussa eli kahden viikon välein. Toinen kerta puolessa välissä kiertoa ja toisen kerran silloin kun menkat alkaa. Käytän siteitä ja veriset karvat ällöttää ja muutenkin pesut sujuu kivemmin siteiden vaihdon yhteydessä.
Miten niin ei vaikuta hygieniaan? Todellakin vaikuttaa!
Tämä nyt ei liity alapään karvoitukseen mutta
kainalotkin ajelen juuri siitä syystä ettei hiki haise. Minulla on todella niukka karvojen kasvu varsinkin kainaloissa enkä ole koskaan huomannut että hikeni haisee paitsi silloin jos on ne muutama kainalokarva tullut näkyviin. Silloinkaan ei haise kun ihan vähän omaan nenään. Voin vaan kuvitella jos on ihan kauhean tuuheat karvat kainaloissa että mikä käry sieltä tulee päivän päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse poistan hygieniasistä. Olen ajellut karvoja parikymppisestä asti ja nyt olen 36-vuotias. Olen sheivannut niin sinkkuna kuin parisuhteessa.
Ajan pari kertaa kuussa eli kahden viikon välein. Toinen kerta puolessa välissä kiertoa ja toisen kerran silloin kun menkat alkaa. Käytän siteitä ja veriset karvat ällöttää ja muutenkin pesut sujuu kivemmin siteiden vaihdon yhteydessä.
kainalotkin ajelen juuri siitä syystä ettei hiki haise. Minulla on todella niukka karvojen kasvu varsinkin kainaloissa enkä ole koskaan huomannut että hikeni haisee paitsi silloin jos on ne muutama kainalokarva tullut näkyviin. Silloinkaan ei haise kun ihan vähän omaan nenään. Voin vaan kuvitella jos on ihan kauhean tuuheat karvat kainaloissa että mikä käry sieltä tulee päivän päätteeksi.
Höpö höpö. Sinun logiikalla maailmassa olisi hirveä käry miesten takia.
Alapäässäkin karvoitus vaan raikastaa ja tuuletta. Älytön ajatuskin, että nahkakalkkuna olisi jotenkin "sievä ja raikas".
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää karvattomasta. Näyttää lapsen alapäältä. Sairasta.
No joiltain vanhuksiltakin häviää häpykarvoitus.
Miksi sä luulet tietäväsi, missä kohtaa muilla on 95% karvoistansa?
Vierailija kirjoitti:
Anatomian tietämyksestä. 95% pillukarvoista on sellaisella alueella, että niitä ei ajella tarvitsisi.
Kyllä se karvaton on paras.
Mukava nuolla kun ei ole karvoja suussa.
Vierailija kirjoitti:
Taitolaji vaan.
No mä ajelen kaiken pois ihan vain siksi koska tykkään olla karvaton ja sileä ja se on vain ja ainoastaan oma asiani. Mies myös sitä mieltä että kiva noin, tosin on sanonut ettei haittaisi karvoituskaan, hänelle se on ihan se ja sama. Ja hyvä niin, sillä yhdenkään miehen mieliksi en alkaisi tottumuksiani muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anatomian tietämyksestä. 95% pillukarvoista on sellaisella alueella, että niitä ei ajella tarvitsisi.
Mikä kohta on se 5 % mikä sitten pitäisi ajaa?
No siksi kun se karvatuhero siinä kummulla on vaan ihan kaamean näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitolaji vaan.
Jos alapäässä kasvaa viidakko, on se mahdotonta nuolla sieltä ilman että karvat tulevat suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kainalotkin ajelen juuri siitä syystä ettei hiki haise. Minulla on todella niukka karvojen kasvu varsinkin kainaloissa enkä ole koskaan huomannut että hikeni haisee paitsi silloin jos on ne muutama kainalokarva tullut näkyviin. Silloinkaan ei haise kun ihan vähän omaan nenään. Voin vaan kuvitella jos on ihan kauhean tuuheat karvat kainaloissa että mikä käry sieltä tulee päivän päätteeksi.Höpö höpö. Sinun logiikalla maailmassa olisi hirveä käry miesten takia.
Alapäässäkin karvoitus vaan raikastaa ja tuuletta. Älytön ajatuskin, että nahkakalkkuna olisi jotenkin "sievä ja raikas".
No kylla mun mies ainakin ajelee kainalot ja alapaastakin trimmaa. Ja noi kainalot siis just siksi, etta hiki haisee vahemman kun kainalot on karvattomat.
En ma siita kummulta kaikkia ajelekaan, jatan semmoisen hitlerviiksen :D