Työtön naapuri valitti, että metelöin hiljaisuuden jälkeen
Tulen siis iltavuorosta kymmenen jälkeen kotiin, käyn suihkussa, valmistan ruokaa ja kuuntelen musiikkia. Eli normaalia elämää. Mitä se iltamöly häntäkin muka haittaa, kun hänellä on kuitenkin koko päivä aikaa nukkua.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan normaalia. Musiikki varmaan viimeisenä noista kuuluu naapuriin. Mutta kun naapuri on saanut jonkun asian korvaansa, niin se alkaa ärsyttää, oli se mikä tahansa asia.
Minua ärsyttää kun ihmiset tömistävät jalkojaan lumesta alaovelka oli vuorokauden aikana mikä tahansa. Siinä ulkona on rappurallissa harjat sitä varten.
Kumpi on normaalia elämistä? Tömistely vai ruuanlaittoa?
Tömistely on raivostuttavaa.
Sano sille että vetään v:n päähänsä jos ei edes töitä osaa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi sulle, mutta työtön on oikeassa. Hiljaisuuden jälkeen ollaan hiljaa. Korkeintaa pikasuihku, muttei mitään musajumputuksia. Ruuanlaitosta nyt mitään kummosia ääniä tule, mitkä kuuluis naapuriin. Ellet sitten perhospihvejä hakkaa joka päivä?
Kuulemma kolistelen kattiloita tmv. Hyvähän se on hänen sanoa, kun itse taitaa elää pelkillä pakastepizzoilla.
Ap
Omakotitaloon! Saan soittaa musiikkia ja keittää perunoita vaikka koko yön :D
Mieheni on samanlainen yökukkuja, onneksi.
En vain ymmärrä tätä. Jos naapuri valittaa metelistä, niin miksei voi yrittää olla vähän hiljempaa.
Eri asia on, jos ei tiedä mistä on kyse. Minulle ovat naapurit kerran valittaneet hyppimisen äänistä, mutta en pystynyt muistamaan, missä tilanteessa olisin hyppinyt. Ei se ainakaan jatkuvaa voinut olla.
Me työttömät nousemme joka aamu kuudelta, jotta voimme valmistaa ravitsevan aamupalan, jonka jälkeen haemme kahdeksan tuntia töitä. Ei jaksa kuunnella juoppojen töissä kävijöiden melskaamista.
Kuuntele telkkaria tai musaa kuulokkeilla. Niin minä teen klo 22 jälkeen. Hanki Bluetooth- tai RF-kuulokkeet, niin voi liikkua vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä tätä. Jos naapuri valittaa metelistä, niin miksei voi yrittää olla vähän hiljempaa.
Eri asia on, jos ei tiedä mistä on kyse. Minulle ovat naapurit kerran valittaneet hyppimisen äänistä, mutta en pystynyt muistamaan, missä tilanteessa olisin hyppinyt. Ei se ainakaan jatkuvaa voinut olla.
Minulle kerran naapurin vanha mummo tuli myöhään illalla rimputtamaan ovikelloa ja kitisemään että metelöin. Kysyin että millä helvetillä minä metelöin kun menin nukkumaan jo muutama tunti sitten ja ainakaan minua ei ole mikään muu häirinnyt kuin se kun joku tulee rimputtamaan ovikelloa yöllä ja minulla on aikainen herätys aamulla.
Jos ei saa suihkutella, niin ei persk## saa käyttää hissiäkään.
Jos saa käydä oikasuihkussa, niin saa hiipiä portaita pitkin. Mielummin kengät kädessä.