Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUNNUNTAI on paskin päivä

Vierailija
31.03.2019 |

Viikosta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein yrittämällä yrittänyt päästä sunnuntai-angstista eroon. En vieläkään rakasta sunnuntaita, mutta ehkei ihan niin pahalta tunnu ajatus siitä, että seuraava päivä on maanantai. Viikon paras päivä on kyllä torstai; silloin viikon puoliväli on ohitettu ja viikonloppu jo häämöttää. Perjantaina menen aikaisin töihin ja pääsen liukuman puitteissa lähtemään jo iltapäivällä kotiin :)

Vierailija
22/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai on päivistä ikävin. Oli se vapaata tai työtä. Maanantai taas on paras, oli se sitten vapaata tai työtä.

Sunnuntaina koko perhe on jotenkin täysin vetämäton. Ärsyttää se koomaaminen. Mies krapuloissaan ja lapset vaan lorvii. Tänään sain nuorimmaisen lähtemään mukaani metsälenkille ja ruoanlaittoon. Siivoamiset tietysti jäi taas mulle. Siivosinkin sitten oikein kunnolla. Huomenna muut menee töihin ja kouluun, minä jään nauttimaan siististä ja hiljaisesta kodista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä tajunnut tätä sunnuntai -angstia. Ihanaa että on kaksi päivää vapaata viikonloppuna ja saa ladata akkuja taas työviikkoa varten.

Vapaapäivät on jees. Kuitenkin kun niitä on 2 vs 5 niin ne kaksi on vtun vähän. Maanantai ankeuttaa yhden päivän etukäteen, sunnuntain ja ainakin kaksi muuten. Siis tietenkin sen maanantain ja vielä jonkin verran tiistain.

Sama kun lapsena kesälomat. Alussa ne tuntui että ne kestää ajasta ikuisuuteen. Sitten kun koulu alkoi taas sitä oli ihan häh, mihin se loma katosi? Vkl 2 päivää on kirotun lyhyt.

Vierailija
24/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunday

Sun päivä

Eli teet siitä sellaisen kuin itse haluat. Oma vika jos on krapulassa, oma vika jos ainoa viihdyke on TV ja sunnuntaina on pska tarjonta siinä.

Krapulapäivinä pitäisi tehdä vain "sitä". Ex kerran lupasi että saan niin monta kertaa kuin haluan. Nainen jaksoi viisi kertaa ja hyytyi. Piti ottaa yksin pari kertaa illalla. Oli yksi parhaita sunnuntaipäiviä. Tai no niin hyvä kun se päivä voi olla.

Vierailija
25/25 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu, että lauantai on viikon ainoa vapaapäivä, niin henkisesti kuin fyysisesti (siis itsellä kun olen töissä vain arkisin). Sunnuntaina saa jo miettiä tulevaa viikkoa, tarkistaa mitä kaikkea lapset tarvitsee kouluun ja päiväkotiin, varmistaa että on evästarpeet töihin ja lapselle kouluun, tehdä viikonloppu siivous jotta työviikolla riittää pelkkä siisteyden ylläpito jne jne. Todella ahdistava päivä on sunnuntai, mutta niin on ma-to päivätkin. Perjantaina kun töistä pääsee niin helpottaa ja elämä hymyilee, mutta jo sunnuntai aamuna alkaa masentaa. Miksi ei voisi olla 4 pvä viikossa töitä ja kolme vapaata (ja palkka olisi silti sama kuin nyt). Näkyisi varmasti työskentelytehossa niin töissä kuin lapsilla koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan