Työtön osti pakastepizzoja
Hyvähän se on herkutella, kun työssäkäyvät kustantavat hänen elämisensä. Miten jotkut kehtaavatkin?
Kommentit (38)
Osti pizzaa vaikka senkin ajan olisi voinut käyttää pikku kittarin perustamiseen?? Törkeä työtön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko hänellä otsassa "työtön", vai mikä paljasti? Eikä työtön aina ole köyhä, monen ansiosidonnainen vastaa perusduunarin palkkaa ja säästöjäkin voi olla ajalta ennen työttömyyttä.
No kun näytti omaan silmään työttömältä niin rohkenin kysyä että onko työtön.
Etkä rohjennut. Miksi olisit kysynyt, tänne kirjoittamiseen olisi hyvin riittänyt faktojen tarkistamattomuuskin.
Miksi osti pizzoja eikä käynyt kalastamassa? Järvet ja joet täynnä ilmaista ruokaa onkijalle. Aikaa kyllä työttömällä on.
Pakastepizza ei vastaa käsitystäni herkuttelusta.
10-11€ saa 7kpl (viikoksi)pakastepitsat smarketista, onpa kallista. Lidlistä varmaan vielä halvemmalla
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähes kaikki työttömät polttaa ja mistä rahat?
Ja ämä väite perustuu mihin, voit laittaa vastauksen tähän_____________________
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko hänellä otsassa "työtön", vai mikä paljasti? Eikä työtön aina ole köyhä, monen ansiosidonnainen vastaa perusduunarin palkkaa ja säästöjäkin voi olla ajalta ennen työttömyyttä.
No kun näytti omaan silmään työttömältä niin rohkenin kysyä että onko työtön.
Etkä rohjennut. Miksi olisit kysynyt, tänne kirjoittamiseen olisi hyvin riittänyt faktojen tarkistamattomuuskin.
No kysyn tietysti joka reissulla jos on epäilys! Esim yks tyyppi osti viikko sitten kaljaa niin kysyin onko alkoholisti ja yks hyypiö kun osti sellasen pikkupullon sitruunamehua niin kysyin onko narkkari. Pakastepitsaa ostaa usein työtön jne. 😁
Minäkin ostin koko perheelle pitsat, meni yli 20e.
T. Pitkäaikaistyötön
Mistä sinä tiedät monenko kymppitonnin säästöt sille työttömälle on kertynyt töissäollessaan?
Vierailija kirjoitti:
Aijai, jäät hyvästä paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Liiteristä saa eurolla
Lidlin klassikkopizza on Deliziosa Salame - Trattoria Alfredo - 1050 g (3 x 350 g).
Kolme salamipizzaa samassa pakkauksessa.
Ainesosaluettelo:
vehnäjauho, 30 % tomaattimurskaa, 15,2% juustoa (7,6% mozzarellajuustoa, 7,6% edamjuustoa), 12,5 % savustettua salamia [sianliha, silava, suola, säilöntäaine (natriumnitriitti), mausteet, hapettumisenestoaineet (natriumerytorbaatti, rosmariiniuutteet), mausteuutteet, rypälesokeri, savu], rapsiöljy, hiiva, sokeri, suola, vesi, ekstra-neitsytoliiviöljy, basilika, muunnettu perunatärkkelys, oregano, paprikajauhe, mustapippuri, hydrolysoitu maissiproteiini, täysmaitojauhe, kuivattu vehnätaikinanjuuri, ohramallasuute, herajauhe (maidosta), paahdetut mallasjauhot (vehnä, ohra), auringonkukkaöljy, mausteuutetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, jäät hyvästä paitsi.
Pakastepizzasta voi myös loihtia oman gourmet-version lisäämällä siihen täytteitä, juustoa ja mausteita.
mitähä ittuu tää aloittaja on hakenut tällä :D
ei mitään logiikkaa ihmisellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen työtön, ostin viikonlopuksi jopa Lidlistä naudan entrecôteeta :) Jep, ei tule näin usein tehtyä, mutta kerrankos sitä törsää vähän.
Brasilialaista lihaa ylihintaan. Varsinainen ilmastoteko.
Se on ainakin kunnolla raakakypsytetty. Kotimaista kun ostaa, saa vastateurastettua, joka on sitkeää kuin kengänpohja. Raakakypsytys vaatii viikkoja ja täällä lykätään se heti kauppan menemään teurastuksen ja leikkaamisen jälkeen
Valitettavasti näin on !
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tykkää kaviaarista.
Itse olen ostanut varmaan 100 pakastepizzaa jo vuosien ajan työttömänä. Olen ostanut myös tuhansia tölkkejä kaljaa. Työttömänä.
Ei nuoret ihmiset polta, vaan käyttää nuuskaa.