Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön osti pakastepizzoja

Vierailija
31.03.2019 |

Hyvähän se on herkutella, kun työssäkäyvät kustantavat hänen elämisensä. Miten jotkut kehtaavatkin?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

Vierailija
2/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut olla työtön. Ne pakastepizzat on kalliita. Uskoisin jos osti vehnäjauhoja, öljypullon, punalaputetun jauhelihan ja punalaputetun juustonkannikan.

Vierailija
4/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa lisäainelättyä edullisesti

Vierailija
5/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiteristä saa eurolla

Vierailija
6/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työtön, ostin viikonlopuksi jopa Lidlistä naudan entrecôteeta :) Jep, ei tule näin usein tehtyä, mutta kerrankos sitä törsää vähän.

Vierailija
7/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kans äsken. Osti vielä sellasen missä oli kaks pitsaa samassa paketissa. Ja pannupitsoja siis, Pirkka-merkkisiä, ei edes mitään halpoja siis. Vähänkö alkoi ärsyttämään 😡.

Vierailija
8/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepizzat on halpoja, kun vertaa johonkin pizzeriaan tai pitsataksiin. Varsinkin Lidlin pakastepizzat.

Vierailija
9/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen työtön, ostin viikonlopuksi jopa Lidlistä naudan entrecôteeta :) Jep, ei tule näin usein tehtyä, mutta kerrankos sitä törsää vähän.

Brasilialaista lihaa ylihintaan. Varsinainen ilmastoteko.

Vierailija
10/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön syö kuules noita lidlin 8,99e 4 pihvin pajetteja sekä ranskan viikoilla lidlistä saatavia pommes noisettes peruna palloja ja erinöisiä juusto-kilon jugurtti-mausteet-luomuvalkosipuli kastiketta. Annos 3e. 100e/kk. Loput rahoista eli vajaa tonnin työtön tunkee pörssiin koska rahalle ei ole muuta käyttöäkun kela maksaa laskut.

Iki-työttömällä onkin 320.000e osakesalkku vaikkei ole elämässään koskaan ollut töissä tai koulutuksessa.

Vierailija
11/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei sentään käynyt Mäkkärissä kalliilla hampurilaisaterialla

Vierailija
12/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai tilannut pizzaa kotiin, IIK Kotipizza se vasta kallista on. Ja jos lattemukin kanssa kaupungilla näet, niin kumauta päähän.

Vierailija
13/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäriaterian hinnalla pystyy syömään itsepaistetun sisäfilepihvin.

Vierailija
14/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastepizzat on halpoja, kun vertaa johonkin pizzeriaan tai pitsataksiin. Varsinkin Lidlin pakastepizzat.

Pakastepizzojen kilohinnatkin on alle pizzerioiden kappalehintojen, eikä ne normaalipizzat kiloa paina. Tyypilliset Grandiosat jms on jotain 7–9e/kg, ja Lidlin Alfredot jotain vitosen paikkeilla ja allekin. Katsoin pizzaonlinesta jonkin random pizzerian hinnat, niin normaalikokoiset pizzat oli välillä 7.50–9.50e/kpl.

Vierailija
15/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko hänellä otsassa "työtön", vai mikä paljasti? Eikä työtön aina ole köyhä, monen ansiosidonnainen vastaa perusduunarin palkkaa ja säästöjäkin voi olla ajalta ennen työttömyyttä.

Vierailija
16/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin kans äsken. Osti vielä sellasen missä oli kaks pitsaa samassa paketissa. Ja pannupitsoja siis, Pirkka-merkkisiä, ei edes mitään halpoja siis. Vähänkö alkoi ärsyttämään 😡.

Ja mistä tiesit työttömäksi? senkin HÖNÖ

Vierailija
17/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brasilialaista lihaa ylihintaan. Varsinainen ilmastoteko.

Tää ei kait ollut varsinaisesti mikään ilmastoketju? Eiköhän sullakin sitä jotain kulutusta löydy, että joku pääsisi sivaltamaan. 

Vierailija
18/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiko hänellä otsassa "työtön", vai mikä paljasti? Eikä työtön aina ole köyhä, monen ansiosidonnainen vastaa perusduunarin palkkaa ja säästöjäkin voi olla ajalta ennen työttömyyttä.

No kun näytti omaan silmään työttömältä niin rohkenin kysyä että onko työtön.

Vierailija
19/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saatan prismassa käydessäni rahapäivänä ostaa useamman kerralla, maksaa 1,49/kpl. Niitä on hyvä tuunata.

Syön niitä ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa, huhhuh mitä rahan tuhlausta.

Vierailija
20/38 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähes kaikki työttömät polttaa ja mistä rahat?