Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta/yö/viikonlopputyöt

Alanvaihtaja
31.03.2019 |

Luetelkaa aloja/firmoja missä yleensä pystyy tekemään pelkkää yötä, iltaa tai viikonloppua. Ei noita kaikkia sekaisin vaan pelkkää yötä TAI pelkkää iltaa TAI pelkkää viikonloppua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala, esim tekemään vain yövuoroja.

Vierailija
2/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, teen pelkkää iltavuoroa ettei pienintä tarvitse viedä hoitoon. Mies tekee päivätöitä ja läpsystä vaihto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen hammashoitajana töitä la-ma 12.30-20.30. Sunnuntaista tulee tuplapalkka ja la lisä on 20%. Toki tuo ei onnistu kaikissa työpaikoissa. Minua ei haittaa perheettömänä tehdä työtä viikonloppuisin. Pystyn myös tarvittaessa vaihtamaan vuoron, jos tarviin vapaata viikonloppuna.

Vierailija
4/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikko

Vierailija
5/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen sairaanhoitajana pelkkiä yövuoroja, mutta tämä on todella raskasta, enkä usko jaksavani enää kauan.

Vierailija
6/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tekemään pelkkää yötä, kuin ehkä tilapäisesti. On todella rankkaa, voin kertoa kokemuksesta. T: toinen sairaanhoitaja

Vierailija
7/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomoala

Vierailija
8/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa voi varmaan toivoa iltatyötä tai viikonloppuvuoroja.

Vierailija
9/9 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele tekemään pelkkää yötä, kuin ehkä tilapäisesti. On todella rankkaa, voin kertoa kokemuksesta. T: toinen sairaanhoitaja

Eikö kaikista pahinta ole juuri 3-vuorotyö, kun siinä joutuu koko ajan sopeutumaan uuteen rytmiin. Minkälainen vuorokausirytmi sinulla on luonnostaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä