Grillikausi avattu!!!
Jee, sisäfile meni grilliin. Possua.
Kuin hyvin te muut siivootte grillin talven jäljiltä?
Itse poltin viikko sitten kuumamaksi. Ja harjannu/rapsutellu mitä saanu.Kaasugrilli.
Kommentit (11)
Meillä on ympäri vuoden grillikausi.
Kuulostaa mahtavalta. Olen hankkimassa uutta grilliä ruostuneen tilalle. Vappuna ajattelin tehdä hampurilaisia, jauhelihapihvit grilliin.
Hyvin onnistu, joten kauden avaus onnistu.
Ekaks kuumalla pinnat kiinni/väriä sopivasti ja folioon.
Aa... ihanaa... pitäisköhän itekin alkaa grillailee jo!
Meillä eilen avautui grillikausi. Iso lasitettu terassi on jo niin lämmin, että voi mukavasti viettää aikaa sisävaatteissa. Ihanaa... kesä tulee! Grilliin meni ribsejä, krakovan makkaraa, täytettyjä sieniä, tuoretta ananasta ja pekoniin käärittyjä parsoja. Oli hyvää, nam!
Meillä oli eilen ensimmäinen grilliateria. Tänä vuonna lämmitin kuumaksi ja sitten harjasin puhtaaksi ja jäähdyttyään vielä pyyhin läpi märän rätin kanssa. Joskus olen pessyt painepesurilla ja usein ritilät myös astianpesukoneessa.
Pääsiäinen on ollut meillä grillikauden avaamiseen takarajana.
Vierailija kirjoitti:
Pesen painepesurilla kaasugrillin.
Itsehän pesen sen pakastimesta sulatetulla makaronin keitinvedellä, jolla on kertaalleen ennen pakastamista pesty myös jauhelihat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä eilen avautui grillikausi. Iso lasitettu terassi on jo niin lämmin, että voi mukavasti viettää aikaa sisävaatteissa. Ihanaa... kesä tulee! Grilliin meni ribsejä, krakovan makkaraa, täytettyjä sieniä, tuoretta ananasta ja pekoniin käärittyjä parsoja. Oli hyvää, nam!
Onk sulla grilli tuolla?
Eiks lasit tummu?
Perjantaina tuli grillikausi avattua. Syksyllä pesin grillin kunnolla ja nyt vaan polttelin hetken aikaa ja harjasin.
Grilliin meni erilaisia tuore makkaroita.
Pesen painepesurilla kaasugrillin.