Olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen, kiltti, hyväntahtoinen ja liikunnallinen mies ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen mm. työssäni
Silti kukaan nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut, aina ollut yksipuolista.
Mikä mahtaa olla minussa vikana?
:(
Kommentit (23)
Jäät odottamaan että joku voisi olla susta kiinnostunut etkä tee aloitetta.
Ei se sitä tarkoita, että sinussa jotain "vikaa" on, jos ei kukaan ole (vielä) koskaan kiinnostunut.
Muutenkin, ei sitä itse tosiaankaan ole kovin kiinnostava ihminen toisten silmissä, jos ihan ns. "tavan tallaaja" on, joten ei siitä liikaa paineita kannata ottaa.
Luultavasti kohtaat sielunkumppanisi vielä, kunhan vaan elelet! :)
Emmehän me voi sitä tietää. Haluat varmaankin kuulla, että se johtuu "kunnollisuudestasi"?
Niin se vain menee, että kaikki eivät löydä kumppania ikinä. Samanlaista se on meillä rumanpuoleisilla ja hiljaisilla naisilla - yksinäistä on. Miehet haluavat kauniin ja iloisen naisen.
En silti valita vaan keskityn muihin asioihin, tällä hetkellä mm. työntekoon.
Ja jos kumman syystä viet jonkun kahville, jäät sitten taka-alalle odottamaan hänen yhteydenottoaan. Kiltisti.
Niin mistä nainen voisi tietää että olet oikeasti kiinnostunut?
Kerro parista viimeisimmästä kerrasta, kun itse kiinnostuit naisesta ja osoitit sen hänelle. Mitä tapahtui?
Ehkä sä kohtelet ihmisiä kuin asiakkaita. Annat asiakaspalvelua työajan ulkopuolella. Toi oli siis esimerkki. En tiedä mitä työtä teet... Tunnen yhden kodikonemyyjän, joka tulee toimeen kaikkien kanssa, mutta se on duunissa kun tulee toimeen. Ulkopuolella se on samanlainen kun asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä kohtelet ihmisiä kuin asiakkaita. Annat asiakaspalvelua työajan ulkopuolella. Toi oli siis esimerkki. En tiedä mitä työtä teet... Tunnen yhden kodikonemyyjän, joka tulee toimeen kaikkien kanssa, mutta se on duunissa kun tulee toimeen. Ulkopuolella se on samanlainen kun asiakkaille.
Minuun taitaa olla helppoa ja välitöntä suhtautua työasioissa, mutta voiko olla, että joissain miehissä ei vaan ole sellaista, joka kiinnostaisi romanttisessa mielessä, vaikka mitään erityisesti mainittavaa tiettyä vikaa ei olisikaan?
Sinulla voi myös olla epärealistinen käsitys itsestäsi. Minulla on kaveri, joka kuvailer itseään noin. Minun näkemyksessäni noista mikään ei pidä hänen kohdallaan paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuulostaa itse asiassa melko hyvältä. Kaikille ihmisille tekisi hyvää työskennellä jonkin aikaa asiakaspalvelutehtävissä.
Käy maksullisissa! Se on aika sama asia verrattuna naisten irtosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun taitaa olla helppoa ja välitöntä suhtautua työasioissa, mutta voiko olla, että joissain miehissä ei vaan ole sellaista, joka kiinnostaisi romanttisessa mielessä, vaikka mitään erityisesti mainittavaa tiettyä vikaa ei olisikaan?
Se on just noin. Olen sen kokemuksen kautta huomannut, että romanttiseen kiinnostukseen tarvitaan muutakin kuin mukavaa jutustelua.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla voi myös olla epärealistinen käsitys itsestäsi. Minulla on kaveri, joka kuvailer itseään noin. Minun näkemyksessäni noista mikään ei pidä hänen kohdallaan paikkansa.
Miehillä tuntuu olevan usein epärealistinen käsitys itsestään. Näkyyhän tuo jo tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että tyyppi vain jutustelee mukavia mutta ei anna itsestään oikein mitään? Juttelee niitä näitä keskustelun ylläpitämiseksi, mutta ei kerro varsinaisesti itsestään mitään eikä hänestä näin ollen saa mitään otetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että tyyppi vain jutustelee mukavia mutta ei anna itsestään oikein mitään? Juttelee niitä näitä keskustelun ylläpitämiseksi, mutta ei kerro varsinaisesti itsestään mitään eikä hänestä näin ollen saa mitään otetta.
Kyllä juuri noin ymmärsin minäkin pointin. Olin yhden naisen kanssa treffeillä ja se oli asiakaspalvelija. Osas se jutella ja oli erittäin mukava, mutta mitään ei jäänyt mieleen mitä sanoi ja enkä tiedä mistä hän pitää ja mikä on hänelle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos kumman syystä viet jonkun kahville, jäät sitten taka-alalle odottamaan hänen yhteydenottoaan. Kiltisti.
Niin mistä nainen voisi tietää että olet oikeasti kiinnostunut?
Ihan siitä samasta kuin mieskin voisi tietää että nainen olisi oikeasti kiinnostunut.
Vika on varmaan siinä, ettei sinusta saa mitään irti. Et ole tännekään tullut kommentoimaan mitenkään saamiasi vastauksia. Miksi joku nainen kiinnostuisi sellaisesta tuppisuusta, joka kanssa ei saa minkäänlaista vuorovaikutusta aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käy maksullisissa! Se on aika sama asia verrattuna naisten irtosuhteisiin.
Niin paitsi että aloittaja väitti olevansa kiltti ja kunnollinen, joten ei harrastaisi myöskään irtoseksiä.
Ehkä naiset vaistomaisesti käsittävät että olet liian kunnollinen heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaikisessä ihmisessä on jotain sellaista, mikä ei vain joitain ihmisiä kiinnosta romanttisesti, vaikkei heissä mitään vikaa olisikaan. Vai oletko sinä muka romanttisesti kiinnostunut jokaisesta tapaamastasi naisesta? Aivan, et ole. Ei kukaan ole kaikkien mielestä romanttisesti kiinnostava.
kiltti = ei kiinnosta