Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs aiotte tehdä tänään?

Vierailija
31.03.2019 |

Mä oon sopinut yhden kaverin kanssa kuvaussession, jonka tähtenä on koiramme. Muuten ei varmaankaan ihan kauheasti tapahdu, kun mursin eilen pari sormeani. Pitää jotenkin yrittää selviytyä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla vaan, ja siivota, käydä pesula Arja tälleen. Selailen myös tätä AVtä, sekä demiäkin.

Vierailija
2/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus taas jonkun palstalle eksyneen lapsukaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vokotella vaimoni seksiin näin sunnuntain kunniaksi. :) Sitten täytyisi tehdä hieman pihahommia. Ja jos jää aikaa, niin haluaisin harjoitella uuden droonini lennättämistä, toistaiseksi meinaa ns. drooni karata käsistä. Ruokaostoksilla kävin jo eilen, mutta yksi pikku juttu täytyy käydä hakemassa, että voin illemmalla laittaa vaimokullalleni hänen suosikkipäivällistä. Siinähän se pyhäpäivä menikin.

Vierailija
4/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 38-vuotias lapsukainen... Koiramme on vanha ja kremppoja on, joten eläinkuvauksia sivutoimenaan tekevä kaverini ottaa koirastani kunnon kuvat, jotka jäävät sitten muistoksi.

Ap

Vierailija
5/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen haluaako neito seksiä ja sitten haen varmaan kaljaa. Ei ole mitään tekemistä eikä velvotteita että aivan sama viihtyä kaljaa juoden.

Vierailija
7/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut kun eilen en ehtinyt. 

Kohta yksi aikuisista lapsista perheineen ja yksi ystävä tulevat syömään myöhäisen lounaan. Ruuan tein jo eilen joten ei tarvitse tehdä kuin salaatti ja risottoa. Siinä se iltapäivä meneekin

Vierailija
8/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä päivä edessä, ei mitään suunnitelmia . Ehkä kirjan lukemista.

Vierailija
9/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailaa bylettää dogailla sikailla.

Vierailija
10/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.51 kirjoitti:

Yritän vokotella vaimoni seksiin näin sunnuntain kunniaksi. :) Sitten täytyisi tehdä hieman pihahommia. Ja jos jää aikaa, niin haluaisin harjoitella uuden droonini lennättämistä, toistaiseksi meinaa ns. drooni karata käsistä. Ruokaostoksilla kävin jo eilen, mutta yksi pikku juttu täytyy käydä hakemassa, että voin illemmalla laittaa vaimokullalleni hänen suosikkipäivällistä. Siinähän se pyhäpäivä menikin.

Kysyn mielenkiinnosta.. Jos ei vaimo anna, niin saako vaimokulta suosikkipäivällistä silti??

Vierailija
11/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 38-vuotias lapsukainen... Koiramme on vanha ja kremppoja on, joten eläinkuvauksia sivutoimenaan tekevä kaverini ottaa koirastani kunnon kuvat, jotka jäävät sitten muistoksi.

Ap

Paljon maksaa kun tollanen ammattikuvaaja kuvaa eläimiä

Vierailija
12/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä