Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstailijoiden keski-ikä taitaa olla jo lähemmäs 50v

Vierailija
31.03.2019 |

Alkaa jutut olla jo vähän sellaisia :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60, mutta henkinen tasoni vastaa obaut 25 vuotiasta selfiehoroa, joten tunnen kuuluvani palstalle kuin nenä naamaan.

Runsaan alkoholinkäyttöni seurauksena pystyn myös hyvin samaistumaan jopa kokoomusnuorten eriarvoiseen maailmaan ja yleisimmin kannatankin halpatyövoiman maahantuontia ja tarveharkinnan poistoa.

Krapulassa tosin järki osittain palaa nuppiin ja häpeän kirjoituksiani muutamaman päivän.

Suomi ja minä uuteen nousuun, vaikka Alkon kautta.

Vierailija
22/37 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 52-vuotias ja esikoiseni tuli juuri täysi-ikäiseksi. Aloin selata AV:ta ekoja kertoja odottaessani häntä ja totean vaan, että yhtä häröjä/järkeviä juttuja niin silloin kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan fifty-sixty.

Vierailija
24/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin melko kova stondis

Vierailija
25/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuoden heinäkuussa 5-kymppiä pamahtaa täyteen :D 

Vierailija
26/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aloitin vuonna -98 , silloin tämä oli suppea Vauva-lehden yleisönosasto ja jututkin taisi olla samoja kuin painetussa lehdessä. Nettiin oli silloin lähinnä vain yliopisto-opiskelijoilla.

t. N47a

Vierailija
27/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sä ap jotain ihquja instajuttuja meille?

Kyllä täällä vauvojenkin äidit saa käydä :)

Miten niin? Tää on vauvapalsta.

Vierailija
28/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ahdistaa tulen tänne. Ahdistus lievenee dramaattisesti joko huomaamalla miten suuria ongelmia teillä on tai nauramalla hassun hauskoille jutuille. #someprinsessa#sweetsixteen toivon tämän myös kehittävän yleissivistystä ja muuta viisautta lol

Vierailija
29/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 v, harvoin kommentoin mitään.

Vierailija
30/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 N.

Vierailija
31/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46

Vierailija
32/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45

Vierailija
33/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 60.

Vierailija
34/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin palstan 18 vuotta sitten, kun odotin ensimmäistä lastani. Olen pian 45 vuotias ja harvoin täältä löytyy enää mitään kivaa luettavaa, vaan jutut ovat teinimäistä ja haukotuttavan tylsiä.

Sama juttu. Silloin täällä oli hemmetin hyvä porukka ja laitettiin omia valokuviakin välillä tänne, että nähtiin kenen kanssa oikeasti juteltiin =) Oi niitä aikoja.

Vierailija
35/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helkkaristi S24:en sinkut palstan urpoja täällä,huomaa sanoista ja teoria lässytyksistä. Miksi piti tännekkin?! ^-^ 

Se on se aktiivinen 1%, joka kirjoittelee päivät pitkät nettiin. Yhteistä tuolle porukalle on yksinäisyys. Eli maailmankuva, joka palstaltaltä välittyy, kuvastaa 1 prosentin maailmankuvaa.

En ole ihan varma tästä... ainakin ennen täällä on käynyt hyvin monenlaista sakkia. Tunnen monta ihmistä irl jotka ovat myöntäneet joskus lukevansa tätä palstaa "läpällä" (ja aivan taatusti kirjoittavatkin tänne), ja kovin on kirjavaa porukkaa, 75-vuotiaasta eläkeläisrouvasta 30-vuotiaaseen lääkäriin. Taisi Pupulandian Jennikin joskus myöntää palstailevansa.

Itse käyn täällä kausittain - en ollut piiiitkään aikaan täällä käynytkään, mutta pari viikkoa sitten eksyin tylsänä hetkenä ja olen sporadisesti palstaillut siitä lähtien. Kohta kyllästyn taas.

Vierailija
36/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N62

Vierailija
37/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millaisia juttuja?

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän