Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri suunnitelman, miten laihdutan jouluun mennessä 12 kg

Vierailija
31.03.2019 |

Ja ensi vuonna sitten kevään aikana 4 kg vielä pois.
Aloituspaino on 81 kg, jouluna 69 kg.
Etenen 200-300 g viikossa.
Muita hitaasti laihduttaneita? Miten meni?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen.

Vierailija
2/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se konkreettinen suunnitelma on? Mulla lähtenyt nyt 3kk:n aikana 28kg. Vielä voisin vähän jatkaa, jos vaikka sun suunnitelma olis hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika vaikea laihduttaa 200 g viikossa? Mistä tietää edes laihtuneensa? Tuollaisia vaihteluita voi olla viikossa muutenkin.

Vierailija
4/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suunnitelma on yksinkertainen: enemmän kasviksia, vähemmän leipää ja sokeriset herkut pois. Enemmän hyötyliikuntaa. Eli joka kerran kun syön, mietin, miten sen lautasen täytän. Tällaisilla teoilla ajattelin sen saavuttaa. Ap

Vierailija
5/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin viime vuonna 13 kiloa 4,5 kuukaudessa. Tahtini oli kilo viikossa pois, ja homma toimi tosi hyvin.

Vierailija
6/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua laihduttaa nopeasti, koska laihdutin siten 10 vuotta sitten. Laihduin tosi nopeasti, muttei tulokset olleet pysyviä. Nyt haluan hitaan tahdin ja toivottavasti sisäistän silloin paremmin uuden tavan syödä. Ap

Vierailija
7/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se konkreettinen suunnitelma on? Mulla lähtenyt nyt 3kk:n aikana 28kg. Vielä voisin vähän jatkaa, jos vaikka sun suunnitelma olis hyvä.

Jessus. Et tainnut syödä mitään?

Vierailija
8/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee kesäkuun loppuun mennessä 20 kg ja tiristelen siitä vielä 10 lisää. Olen tehnyt tätä ennenkin, kun välillä pitää saada massaa ja lähtee sit vähä lapasesta.

Vierailija
9/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutin viime vuonna 13 kiloa 4,5 kuukaudessa. Tahtini oli kilo viikossa pois, ja homma toimi tosi hyvin.

1,4 kertaa 4 kiloa on sunlaskuopilla 13 kiloa? Jos viikossa lähtee kilo, se on 4 kiloa per kuukausi. 4 kertaa 4 on 16 ja sulla oli vielä siihen 2 viikkoa päälle. Et todellakaan laihduttanut kiloa viikossa.

Vierailija
10/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein taas eilen,kuten joka lauantai, suunnitelman että voitan lotosta ja ostan kivan asunnon jostain lämpimästä maasta.

en voittanut.

Vierailija
11/11 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Kannattaa muistaa, että liikunta (varsinkin alkuun), huonosti nukkuminen ja naisella kuukautiset kerää nestettä kehoon, joten jos alkuun tulee yhtäkkiä kilo kaks lisää vaikka tekee kaiken "oikein" niin ei pelästy, vaan luottaa että lähtee. Mulla joskus laihdutuksen aikana tein treenin, nukuin huonosti, menkat tulossa -> + 2,8 kg vaa'assa. Purin hammasta ja 5 päivän jälkeen -3,5kg.

Naiset tuppaa ressaamaan liikaa lyhyen aikavälin muutoksia ja heittää lusikan nurkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan