Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äänestät kokoomusta?

Vierailija
31.03.2019 |

Nyt kokoomus haluaa lapset siivoamaan Attendon kuolemankoteja ilman palkkaa viikonlopuiksi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4c75c1da-8286-4e46-b33d-db4dba18bf1d. Ei riitä ahneelle kokkarille mikään! Aikuisille sentään kokoomus on valmis maksamaan 2 euron tuntipalkan, mutta sekin on ahneelle liikaa. Lapset saa ilmaiseksi.

Miksi äänestät Kokoomusta ja hyväksyt tämän kaiken?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän, koska toinen vaihtoehto on olla kokonaan äänestämättä.

Sitäpaitsi tuo ap on joku ideologisesti työtön anarkisti, joka paskat piittaa attendosta tai tuntipalkoista, kunhan vaan keppihevosinaan käyttää.

Vierailija
22/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä enää kokoomuksesta huolehditaan. Toi 15,8% on sysipaska tulos, kun huomioidaan vielä, että Ylen käyttämät korjauskertoimet eivät ole millekään puolueelle yhtä suosiollisia kuin kokoomukselle. Oikeas kannatus saattaa hyvin olla alhaisempi kuin gallupeiss,a koska korjauskertoimet nostavat sitä ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä luki tieto työn tekemisestä ilmaiseksi?

Vierailija
24/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo keksitystä kahden euron tuntipalkasta toistuva vouhottaminen taida oikein upota. Toivottavasti ei tule ihan hirveän isona uutisena, että opiskelijat ovat valmiita tekemään pieniäkin määriä lisätöitä rahoittaakseen elämäänsä. Se on ihan normaalia.

Kai sinäkin kokkari haluat köyhien lapset siivoamaan luxuskämppääsi....?

Kauheeta. Joutuisiko ne tekemään ihan töitä rahaa vastaan? Ei tuosta voi ihminen selvitä. Itsekin olin reilusti alaikäisenä satamassa duunissa ja kauheat traumat on jäänyt omakotitalon lisäksi käteen...

No just näin. Itse teen normityön lisäksi vapaaehtoistyötä ja todella toivon, että lapsenikin tekisivät joskus. Sekin avartaa paljon maailmankuvaa. Kyllä työmoraalin tulee olla kunnossa, sillä pärjää elämässä pitkälle. Tai pitäisi pärjätä. Siksi kokoomus. Täysi protestiääni vasemmistopolitiikalle, joka ei salli mitään menestymistä, vaurastumista tai omistamista...Vastustan sitä, että kaiken pitää tippua täysin passiivisille ilmaiseksi käteen ja se revitään tekevien selkänahasta.

Vierailija
25/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo keksitystä kahden euron tuntipalkasta toistuva vouhottaminen taida oikein upota. Toivottavasti ei tule ihan hirveän isona uutisena, että opiskelijat ovat valmiita tekemään pieniäkin määriä lisätöitä rahoittaakseen elämäänsä. Se on ihan normaalia.

Köyhien lapset? Kehottaisin tutustumaan monen kokoomuslaisen taustaan. Selviää, että moni on aloittanut työuransa jo reippaasti alaikäisinä. Kyllä se työnteko on yleensä kokoomuslaisten verissä ja opetuksissa...

Vierailija
26/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta. Joutuisiko ne tekemään ihan töitä rahaa vastaan? Ei tuosta voi ihminen selvitä. Itsekin olin reilusti alaikäisenä satamassa duunissa ja kauheat traumat on jäänyt omakotitalon lisäksi käteen...

No just näin. Itse teen normityön lisäksi vapaaehtoistyötä ja todella toivon, että lapsenikin tekisivät joskus. Sekin avartaa paljon maailmankuvaa. Kyllä työmoraalin tulee olla kunnossa, sillä pärjää elämässä pitkälle. Tai pitäisi pärjätä. Siksi kokoomus. Täysi protestiääni vasemmistopolitiikalle, joka ei salli mitään menestymistä, vaurastumista tai omistamista...Vastustan sitä, että kaiken pitää tippua täysin passiivisille ilmaiseksi käteen ja se revitään tekevien selkänahasta.

Niin tossa kirjoituksessa tulikin jo esiin "vaurastuminen" ja "omistaminen". Pitää olla rahaa jolla ostaa kaikkea turhaa tavaraa jota valmistetaan riistämällä luonnosta resursseja. Pitää olla rahaa matkustaa, paskat siitä että lentäminen saastuttaa. Minä minä minä ja minä - se on lahtarikokkarin maailma. Menestys on heidän mukaan omaa ansiota, vaikka rahaa on saatu perintönä tai vain riistämällä. "Jokainen on oman onnensa seppä" on hokema joka on täyttä valhetta. Menestyminenhän on vain tuurista kiinni. ja vain pieniltä osin siihen voi itse vaikuttaa. 

Vierailija
27/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät joudu, vaan saavat mahdollisuuden ansaita rahaa. Voivat sitoutua omasta tahdostaan sopimukseen, jonka voivat myös halutessaan irtisanoa. Jostain kumman syystä jotkut hinkuavat tällaiseen asemaan. Kesätöihin tulee hakemuksia pilvin pimein ja pitää arpoa onnekaat tuollaiseen toimintaan.

Vierailija
28/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää hyvinvointoyhteiskunnan ja hyvien julkisten palvelujen turvin varallisuutensa kasvattaneet, mahdollisesti vanhaa rahaa/perintöä saaneet kermap3rs33t, jotka nyt ovat valmiita leikkaamaan julkisista palveluista, tuista, ja keräämiään seuraavan sukupolven perinnöt yksityisten hoivakotien holveihin.

Ei teidän menestyksenne perustu orjatyön tekoon, eikö mene jakeluun?? Ei kenenkään menestys perustu siihen, paitsi orjatyön teettäjän - kenellekään ei pitäisi olla epäselvää, että tämä on se mitä kokoomus haluaa. Omien etujen säilyttämistä.

Ei ne suuret tulot, eikä ne pienet menotkaan, vaan tasavertaiset mahdollisuudet, hyvät julkiset palvelut ja todellinen mahdollisuus olla syntymättä köyhänä!!

Vierailija
29/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa suurta eroa siihen ole, että demarien mielestä työttömät pitäisi pakottaa tekemään hoitotyötä yhdeksällä eurolla /pv. Tästä syystä on vaikea ymmärtää, miksi hoitajat ovat nyt niin siirtymässä demarien äänestäjiksi. Toki ne sentään jo tajuavat, että kokoomusta ei hoitajien todellakaan kannata äänestää, mutta sitä ei vielä ymmärretä, että demaritkin paskovat niiden päälle noilla "työttömät hoitamaan vanhuksia" jutuillaan.

Miksi eivät äänestä vihreitä ja vasureita, jotka ovat oikeasti sitä mieltä, että kaikesta työstä pitäisi maksaa palkkaa ja kieltää se, että työttömien kepittämisella vähennetään oikeiden työpaikkojen määrää? Demarien "tyttömät ulkoiluttamaan vanhuksia" mallihan nimenomaan veisi pois oikeaita työpaikkoja hoitoalalta,

Vierailija
30/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät joudu, vaan saavat mahdollisuuden ansaita rahaa. Voivat sitoutua omasta tahdostaan sopimukseen, jonka voivat myös halutessaan irtisanoa. Jostain kumman syystä jotkut hinkuavat tällaiseen asemaan. Kesätöihin tulee hakemuksia pilvin pimein ja pitää arpoa onnekaat tuollaiseen toimintaan.

No eiköhän köyhyys ole hyvä motivaatio tehdä mitä vain p4sk4hommaa millä tahansa palkalla. Joillakin voi olla aktiivimalli toisena motivaattorina.

Tämän takiahan kokkarit haluavat sitä ulkomaista halpatyövoima suomeen, suostuvat mihin tahansa millä ehdoilla tahansa eikä tarvitse huolehtia työntekijän hyvinvoinnista kun eivät osaa mitään vaatia.

Vierailija
31/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tossa kirjoituksessa tulikin jo esiin "vaurastuminen" ja "omistaminen". Pitää olla rahaa jolla ostaa kaikkea turhaa tavaraa jota valmistetaan riistämällä luonnosta resursseja. Pitää olla rahaa matkustaa, paskat siitä että lentäminen saastuttaa. Minä minä minä ja minä - se on lahtarikokkarin maailma. Menestys on heidän mukaan omaa ansiota, vaikka rahaa on saatu perintönä tai vain riistämällä. "Jokainen on oman onnensa seppä" on hokema joka on täyttä valhetta. Menestyminenhän on vain tuurista kiinni. ja vain pieniltä osin siihen voi itse vaikuttaa. 

Itse olen kouluni käynyt ja työni tehnyt. Mutta sulle se kaikki on toki vain tuuria... Samoin kun työhistoria ja muut valinnat elämässä... Pelkkää tuuripeliä. Ei meidän tosiaan kannata jatkaa keskustelua täatä eteenpäin, jos tuo on todella näkemyksesi. Turhaa emme omista yhtään enempää kuin muutkaan. Emmekä juurikaan matkustele, huomattavasti enemmän matkustelevat vasemmistolaiset/vihreät tuttavani. Perintöä ei ole. Ja kuten sanoin, hyödytän tätä yhteiskuntaa myös täysin ilmaisella työpanoksellani, ole hyvä siitäkin.

Vierailija
32/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän köyhyys ole hyvä motivaatio tehdä mitä vain p4sk4hommaa millä tahansa palkalla. Joillakin voi olla aktiivimalli toisena motivaattorina.

Tämän takiahan kokkarit haluavat sitä ulkomaista halpatyövoima suomeen, suostuvat mihin tahansa millä ehdoilla tahansa eikä tarvitse huolehtia työntekijän hyvinvoinnista kun eivät osaa mitään vaatia.

Missä luki että kyseessä on "mikä tahansa paskahomma millä tahansa palkalla?"

On kuule ihan normaalia, että aloittaessaan työuransa, ei olla siellä johtajan liksalla tekemässä just mitä huvittaa ilman taitoja ja koulutusta... Jostain se on aloitettava nuorenkin. Eikä kukaan tuohon pakota. Jotkut HALUAVAT työllistyä jo nuorena, vaikka tämä on joillekin passiivisille todella hankala asia ymmärtää.

Vierailija
33/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan juurikin päinvaistoin. Tuurista voi olla kyse silloin että pääsetkö huippurikkaaksi ja huippumenestyneeksi, mutta menestyminen ja vaurastuminen on hyvinkin paljon omista valinnoista kiinni. tuhlaatkoko holtittomasti, laitatko säästöön pankkitilille vai sijoitatko kaikki tuottavat erilaisen lopputuloksen. Lisäksi tartutko mahdollisuuksiin vai jäätkö "odottamaan parempaa tilaisuutta" jne.  Kyllä ainakin minä, köyhän perheen kasvatti olen ihan omilla valinnoillani päässyt rikkaimpaan 10% suomalaisista (jonka raja on uskomattoman alhaalla). Ja minullekin on käynyt (useita) vastoinkäymisiä, joka on hidastanut tätä vaurastumista. Ja en asu missään ökyasunnossa, en omista ökyaudia ja ulkoisesti en erotu naapurustosta juuri mitenkään. Asun ihan keskiluokkaisesti 100 neliön paritalossa espoossa, meillä on kaksi c-segmentin eurooppalaista autoa, ja joka kuukausi mietitään että mitä ostetaan ja mihin on varaa. Silti tai ehkäpä juuri siksi meillä on varaa laittaa sijoituksiin kuukausittain lisää pääomaa tuottojen takaisinsijoittamisen lisäksi.

Vierailija
34/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän kuluja sitä enemmän osinkoja. Jos saa ilmaista työvoimaa. Nou mani!

Ulkomaalaiset hoitajat ovat perhekeskeisiä VAIN omalle perheelleen. TIETYSTI.

Kaikki, myös suomalaiset ajattelevat lähimpään.

Myös Juha ja Petteri haluavat turvata OMAN perheensä "hyvinvoinnin" vaikka toisten kustannuksella.LUE: huono palkka 2 e tunti tai vielä parempi tapa: ILMAINEN!

Vierailija
35/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat vasemmistolaisempia kuin persut.

Vierailija
36/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan juurikin päinvaistoin. Tuurista voi olla kyse silloin että pääsetkö huippurikkaaksi ja huippumenestyneeksi, mutta menestyminen ja vaurastuminen on hyvinkin paljon omista valinnoista kiinni. tuhlaatkoko holtittomasti, laitatko säästöön pankkitilille vai sijoitatko kaikki tuottavat erilaisen lopputuloksen. Lisäksi tartutko mahdollisuuksiin vai jäätkö "odottamaan parempaa tilaisuutta" jne.  Kyllä ainakin minä, köyhän perheen kasvatti olen ihan omilla valinnoillani päässyt rikkaimpaan 10% suomalaisista (jonka raja on uskomattoman alhaalla). Ja minullekin on käynyt (useita) vastoinkäymisiä, joka on hidastanut tätä vaurastumista. Ja en asu missään ökyasunnossa, en omista ökyaudia ja ulkoisesti en erotu naapurustosta juuri mitenkään. Asun ihan keskiluokkaisesti 100 neliön paritalossa espoossa, meillä on kaksi c-segmentin eurooppalaista autoa, ja joka kuukausi mietitään että mitä ostetaan ja mihin on varaa. Silti tai ehkäpä juuri siksi meillä on varaa laittaa sijoituksiin kuukausittain lisää pääomaa tuottojen takaisinsijoittamisen lisäksi.

Sijoitatteko Attendon ja Esperi Care n osakkeisii!?

Eikö se ole moraalitonta!

Vierailija
37/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he ovat vasemmistolaisempia kuin persut.

Kyllä ovat kokkoomuksen ARVOT heillä eli mulle kaikki muille ei mitään.

Vierailija
38/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ilmaistyö tai mikä ihmeen 2 euron tuntipalkka? Ei kai ny kukaa tienaa alle 2600 euroa kuukaudessa?

Vierailija
39/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras läppä on, jos joku perustelee kokkariuttaan sillä, että kannattaa kokoomuksen arvoja. Mikä on hulvatonta, koska ei kokoomuksella sellaisia ole 😂

Jos on joskus ollut, niin viimeistään Käteisen ja Stubidon kausilla ne myytiin ulkomaisille suursijoittajille samalla kuin puolet Suomestakin.

Vierailija
40/68 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää valittajat hetkeks jonnekin muualle maailmaan asumaan ja elämään. Ei muualla teille tipu ilmaiseksi asioita toisten lompakon kautta rahoitettuna. Suomessa on poikkeuksellisen hyvin asiat. Tässä maassa rutistaan ku pitäis saada aina vaan enemmän ja enemmän. Tehkää työnne ja tehkää viisaita päätöksiä. Kaikkeen sillä ei tietenkään voi elämässä vaikuttaa (tämän luulisi olevan täysin selvää), mutta moneen asiaan voi. Marginaalinen on se porukka, joka on täysin olosuhteiden uhreja siihen nähden kuinka moni kuvittelee olevansa. Kaikki sympatiat ja tuki heille, joita elämä oikeesti potkii päähän ja on potkinut. Laiskoille, saamattomille, "onks pakko jos ei taho" -ihmisille moitteet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan