Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Angiinasta?

Vierailija
31.03.2019 |

Minulla on ollut kurkku kipeä nyt 3 viikkoa. 4 päivää sitten menin lääkäriin ja nieluviljelyssä löytyi angiina. Nyt syön antibiootteja siis neljättä päivää, mutta kurkkukipu on edelleen melko voimakas. Onkohan normaalia? Nieleminenkin tuntuu tänään jotenkin hankalammalta voikohan olla kurkkupaise vai kuvittelenko vain kun siitä olen mennyt lukemaan? Voiko odotella mihin suuntaan kehittyy vai kannattaako tänään päivystykseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää kysyä täällä päivystykseen menoa niin totta hitossa menet. Ihan kun olisit jo.

t. 8 vuotta sitten angiina, ja sen takia päiviä sairaalassa erityksessä saaden antibiootteja suonensisäisesti

Vierailija
2/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää kysyä täällä päivystykseen menoa niin totta hitossa menet. Ihan kun olisit jo.

t. 8 vuotta sitten angiina, ja sen takia päiviä sairaalassa erityksessä saaden antibiootteja suonensisäisesti

Okei, kiitos neuvosta. En vain haluaisi vaivata turhaan jos olenkin vain ylidramaattinen. Itse olen ymmärtänyt niin että yleensä parin päivän antibioottien jälkeen pitäisi olla jo lähes oireeton ja siksi tätä nyt ihmettelen, mutta täytyy tosiaan nyt ainakin soittaa ja kysyä, että kuulostaako siltä että pitää käydä näyttämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos neuvosta. En vain haluaisi vaivata turhaan jos olenkin vain ylidramaattinen. Itse olen ymmärtänyt niin että yleensä parin päivän antibioottien jälkeen pitäisi olla jo lähes oireeton ja siksi tätä nyt ihmettelen, mutta täytyy tosiaan nyt ainakin soittaa ja kysyä, että kuulostaako siltä että pitää käydä näyttämässä.

Ja vauhdilla soitatkin. Nyt heti! Tiesit varmaan että angiina vahingoittaa sydäntä jos et hoida sitä kuntoon?

Vierailija
4/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo nyt on dramaattinen vastaaja linjoilla.

Ei ole päivystysluonteinen asia, jos yleisvointi on hyvä. Syöt kuuriasi ja otat särkylääkettä, ja jos et et parane, menet arkena päiväsaikaan lääkärille.

Vierailija
5/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vauhdilla soitatkin. Nyt heti! Tiesit varmaan että angiina vahingoittaa sydäntä jos et hoida sitä kuntoon?

Höpöhöpö. Suomessa ei ole enää kymmeniin vuosiin ollut sellaisia str-kantoja, jotka aiheuttaisivat reumakuumetta, siihen ilmeisesti viittasit.

Vierailija
6/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla virustulehdus samanaikaisesti. oletko katsonut kurkkuun?

Vierailija
7/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Suomessa ei ole enää kymmeniin vuosiin ollut sellaisia str-kantoja, jotka aiheuttaisivat reumakuumetta, siihen ilmeisesti viittasit.

Oletko sote-alan ammattilainen?

Vierailija
8/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla virustulehdus samanaikaisesti. oletko katsonut kurkkuun?

Olen yrittänyt kyllä, mutta en itse ainakaan näe mitään tavallisesta poikkeavaa.

Vierailija
9/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota buranaa.

Vierailija
10/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkän kuurin sait?

Vierailija
11/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkän kuurin sait?

10 päivää.

Vierailija
12/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen niin saat toisen kuurin joka auttaa.

Vierailija
13/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri söin kuurin angiinaan ja taisi olla niin että kolmas tai neljäs päivä kuurista kun kurkkukipu hellitti kokonaan, kesti siis jonkun aikaa. 

Vierailija
14/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap meni?

Vierailija
15/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota buranaa.

Niin ja sitten mobilatia kurkun iholle

Vierailija
16/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se heti tehoa se ottaa aikansa ja sun pitää syödä kuuri loppuun ja jos on vielä kipeä sen jälkeen niin meet lääkäriin.

Mulla on ollut angiina ja kurkkuongelmaa ja oon myös miettiny reumakuumetta mutta oon ottanu sen vastaanotolla puheeks ja se lääkäri sanoi että ei siihen nykypäivänä uskota ja joku edellinen kirjoittaja varmaan tarkoittaa reumakuumetta tai sitten on sekoittanut ihan eri asiat eli angiina ja angiina pectoris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän