Kysy forever alone aseksuaalilta
Tein joskus keskustelun samalla otsikolla ja siihen kertyi muutama sivu mielenkiintoista ja melko asiallista keskustelua, kunnes joku päätti poistattaa sen. Toivottavasti tällä kertaa ei käy samoin. Mutta tosiaan, saa kysyä. Ja kertoa kokemuksistasi jos olet myöskin aseksuaali.
Kommentit (59)
Voisitko seurustella forever alone pedofiilin kanssa? Tietysti sellaisen, joka ei käytä lapsia seksuaalisesti hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella forever alone pedofiilin kanssa? Tietysti sellaisen, joka ei käytä lapsia seksuaalisesti hyväkseen.
Olisi erikoista kun ei itse kuuluisi kohderyhmään...
Vierailija kirjoitti:
En voisi, enkä ymmärrä miksi pedofiili haluaisi seurustella aikuisen kanssa. Vaikka trollihan tämä olikin
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ei eroaisi paljon kahdesta aseksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi pedofiililla tuskin on minkäänlaista romanttista kiinnostusta toista kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi, enkä ymmärrä miksi pedofiili haluaisi seurustella aikuisen kanssa. Vaikka trollihan tämä olikin
ap
Ei edes ole trolli. Yksinäisyyttä karkottamaan ja ehkä jopa perheen perustamiseen jollakin aikavälillä. Aivan hyvin voisin kuvitella eläväni jonkun kivan naisen kanssa, jos seksi ei kuulu mukaan kuvioon eikä tarvitsisi sortua valehteluun. Yksin ollessa seksuaalisuuteni ei kuulu kenellekään muulle, mutta kumppanille siitä olisi pakko voida kertoa, eikä se tai seksin puute saisi koitua ongelmaksi. Helppo yhtälö, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi pedofiililla tuskin on minkäänlaista romanttista kiinnostusta toista kohtaan
En tiedä, voisi ollakin. En aina ollut eksklusiivinen ja tuossa kohtaa on iso kysymysmerkki johon en saa vastausta pelkällä itsetutkiskelulla. Kokemuksia suhteista ei juurikaan ole.
En kaappaa keskustelua tämän enempää. Vastauksen osasin suurin piirtein arvatakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, voisi ollakin. En aina ollut eksklusiivinen ja tuossa kohtaa on iso kysymysmerkki johon en saa vastausta pelkällä itsetutkiskelulla. Kokemuksia suhteista ei juurikaan ole.
En kaappaa keskustelua tämän enempää. Vastauksen osasin suurin piirtein arvatakin.
Ajatuksesi olivat oikeastaan tosi kiinnostavia, näistä harvoin puhutaan. Vaikka periaatteessa sekin on yksi suuntaus muiden joukossa, sellainen, johon ihmisellä itsellään ei paljoa ole vaikutusmahdollisuuksia. Tuskin kukaan vapaaehtoisesti on pedofiili. Luulen, että heitä on kuitenkin paljon enemmän kuin yleisesti uskotaan, mutta useimmat päätyvät elämään elämänsä yksin tai "näytellen" normaalia parisuhteessa. Tai kieltävät itseltäänkin tosiasian. Harva päätyy (onneksi!) toteuttaamaan itseään.
Pystyisitkö pariutumaan seksuaalisen ihmisen kanssa, jos hän hoitaisi tarpeensa yksin omassa rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi forever alone?
Koska en ole koskaan ollut parisuhteessa, enkä usko, että löydän koskaan varsinaista elämänkumppania. Jollei sitten käy lottovoitto ja löydän toisen aseksuaalin. Mutta olen realisti enkä usko että niin käy.
ap
Eikö aseksuaaleilla voisi olla vaikka omia deittipalveluja? Aseksuaalien tinder jne...
Paljonkohan aseksuaaleja on prosentuaalisesti väestöstä? ..ja poikkeaakohan lukema miesten ja naisten välillä?
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö pariutumaan seksuaalisen ihmisen kanssa, jos hän hoitaisi tarpeensa yksin omassa rauhassa?
Siis jos masturboisi niin kyllä, mutta jos kävisi vieraissa niin ei. Osa aseksuaaleista on romanttisia, eli muodostavat henkisen seurustelusuhteen. joten myös uskollisuus on tärkeää. Pariutumaan olettaen tietysti, että seksuaalinen kumppani ei painostaisi "kokeilemaan edes".
- Ei ap
Millaisessa perheessä oot kasvanut? Onko sulla sisaruksia? Ovatko vanhempasi yhdessä? Minkälainen sosioekonominen asema heillä on?
Vierailija kirjoitti:
En ole ap enkä aseksuaali mutta kiinnostaisi, tarkoitettiinko tässä nyt avoin suhde/maksulliset tyyppistä vai masturbointia? Vai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi forever alone?
Koska en ole koskaan ollut parisuhteessa, enkä usko, että löydän koskaan varsinaista elämänkumppania. Jollei sitten käy lottovoitto ja löydän toisen aseksuaalin. Mutta olen realisti enkä usko että niin käy.
ap
Eikö aseksuaaleilla voisi olla vaikka omia deittipalveluja? Aseksuaalien tinder jne...
Paljonkohan aseksuaaleja on prosentuaalisesti väestöstä? ..ja poikkeaakohan lukema miesten ja naisten välillä?
Toivon että olisi mutta en ole vielä löytänyt mitään kunnollista. On ainakin joitain kv-deittifoorumeita aseksuaaleille mutta lienevät amerikkalaisia, niin että Euroopassa suurissakaan kaupungeissa tuskin on enempää kuin muutama jäsen. Olen lukenut arvioita että noin prosentin luokkaa, sukupuolijakaumasta ei ole tietoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos masturboisi niin kyllä, mutta jos kävisi vieraissa niin ei. Osa aseksuaaleista on romanttisia, eli muodostavat henkisen seurustelusuhteen. joten myös uskollisuus on tärkeää. Pariutumaan olettaen tietysti, että seksuaalinen kumppani ei painostaisi "kokeilemaan edes".
- Ei ap
Olen samaa mieltä, vieraissa käyntiä en hyväksyisi mutta toki itsekseen saa tehdä mitä haluaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei ap
Olen samaa mieltä, vieraissa käyntiä en hyväksyisi mutta toki itsekseen saa tehdä mitä haluaa.
ap
Haluat siis että kumppanisi hyväksyisi sinun seksuaalisuutesi toteuttamisen mutta sinä et hyväksyisi hänen.
Minä saattaisin jopa treffeille lähteä, jos joku kiinnostava vaan pyytäisi, siinä promillen toivonkipinässä että hänkin olisi aseksuaali tai muuten vain ei seksin perään :D Tuo on ihan totta että tulee se hetki, jolloin käy ilmi että seksi ei käy. Mutta jos aikuinen ihminen siitä raivostuu ja alkaa painostamaan, niin huhhei good riddance. Järkevä ja empaattinen ihminen ymmärtää ettei ole muiden velvollisuus harrastaa seksiä hänen kanssaan vaikka treffeillä olisi käyty. Vaan tosiaan, tuntuu joskus että järkevistä ja empaattisista miehistä on muutenkin pula, saati sitten aseksuaaleista...
ap