Kyllä ihmisten päät kääntyy kun ajelen uudenkarhealla Audilla
Hintaluokka 60 000e. Kyllä kääntyy niin jokaisen naisen kun miehenkin pää. Tänään yksi tuntematon pikkupoika huusi parkkihallissa moi, vilkutti ja jäi tuijottamaan. Tänään myös kaksi kaunista nuorta naista pyysi treffeille kun ajelin erään huoltsikan parkkipaikalle ja nousin autosta tarkoituksena mennä kahville. No nämä naiset tunkivat mukaan sumpille ja halusivat kyytiin. Loppu onkin sitten historiaa...
M25
Kommentit (33)
Nykyään ei kyllä tavallisilla miehillä ole mitään asiaa deittimarkkinoille... Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat ja Audi-miehet kerää koko potin...
Olet varmaan vähintäänkin yhtä haluttua treffeiseuraa kuin naispuolinen tuplamaisteri.
Kyllä katson ihaillen, miten työllistävä vaikutus tuollaisella premium-autolla on kun merkkiliikkeessä veloitetaan huimia summia huolloista joilla sitten voidaan palkata työttömiä autonasentajia töihin!
Kyllä useimmat ajattelevat: on siinä pojalla vielä monen monta maksuerää edessä, mahtaako saada hoidettua.
USAssa sinun Audiasi ei edes vilkaistaisi. Pitaisi olla joku Lamborghini vahintaan etta joku autohullu katsoisi peraan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä en rinkulavolkkarilla paljoa kehuskelisi t. mersumies
Älä nyt noin ilkeä ole olympia-ifalla ajavalle. On se sentään Daciaa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei kyllä tavallisilla miehillä ole mitään asiaa deittimarkkinoille... Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat ja Audi-miehet kerää koko potin...
Mulla on sellanen viiden euron auto ja eipä käänny naisten päät sen takia, että haluis kyytiin. Mutta kun sain kaverin uuden Range Rover Evoguen viikoksi lainaan, kun lähti itse lomalle. Kyllähän se auto kääntää päitä oikeasti.. Mulla vaan tuli se fiilis, kun ajoin sitä viikon että ei kehtaa oikein ajaa sellasta autoa. Se oli liian hieno auto mulle. Itiksessä kun kävin cittarissa kaupassa, niin ihmiset kattoo ku ajaa sillä parkkiiin. Siinä tuli ekana mieleen, että noikin ajattelee et voi vttu mikä pelle toikin on. Aion pysyä ihan edelleen femman autossa ja kun se hajoo johonkin, niin se jää siihen paikkaan avaimet virtalukossa ja kävelen lähimpään pyöräliikkeeseen ja ostan polkupyörän.
Vierailija kirjoitti:
Säälien katsovat, että siinä menee taas joku velkaluuseri.
Mitä kuulenkaan, kateellisen panettelua? Joillain sitä rahaa saattaa ihan oikeasti olla... Se, että ajat 90-luvun Corollalla ei tarkoita, ettei kellään muullakaan ole varaa kunnon autoon.
Just joo. Suurin osa ihmisistä ei edes tunnista Audia. Samanlaiselta se näyttää kuin useimmat autot.
Kyllähän se kääntää päitä, kun joku kehtaa ajella tuollaisella halvalla romukopalla. :)
Audeja on kolmetoista tusinassa, sellainen on joka insinöörillä. Alfauros (ja -naaras) ajaa Alfalla!
Hauska, en edes erota Audia muista autoista. Mutta kiva, jos itsetuntosi nousi.
Niin varmaan... 😂