Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö mukavan, 32-vuotiaan työttömän miehen kansas treffeille?

Vierailija
30.03.2019 |

Mies on mukava, kohtelias, pitkä, urheilee, tekee vapaaehtoistyötä....komeakin vielä, ja hyvässä kunnossa. Autokin tältä löytyy, joka on mielestäni erikoista. Työttömyys vain arveluttaa minua. On käsitykseni mukaan ollut jo vuosia työttömänä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies olis iso ei kiitos, joten en lähtisi.

Varsinkin Tinderissä tää on tullut selväksi, ei siihen kannata haaskata aikaa jos on työtön.

Vierailija
42/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. :)

Onni on muuta kuin rahaa.

Se on luottamusta, helliä kosketuksia ja hyvää ruokaa ja väkivallattomuutta kotona ja yhteisiä suunnitelmia joista molemmat ovat innostuneita, kädentaitoja ja apua korjauksissa ja muissakin kotihommissa ja paljon muutakin kivaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ilman muuta. Ja olen lähtenytkin. Ei työ ole tärkeintä. Itse olen töissä.

Vierailija
44/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tämä herra on työtön sen takia, että on vaikka perinyt miljoonia? En mäkään tekisi töitä jos rahaa olisi tili pullollaan

Silti elämän arvot olisi niin erilaiset, että ei kiitos.

Vierailija
45/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tämä herra on työtön sen takia, että on vaikka perinyt miljoonia? En mäkään tekisi töitä jos rahaa olisi tili pullollaan

Ihan varmasti asia on juuri noin. Miehellä on taatusti tilillään miljoonia ja sitten hän hengaa työttömän tittelillä etsien sitä unelmiensa naista... Joo. Käy kiinni vaan ap. Minä en kilpaile tuosta miehestä.

Vierailija
46/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi, on liian vanha mulle. N30

Vierailija
47/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisikö 32-vuotias mies hyvin sälyneen 50-vuotiaan naisen kanssa treffeille?

No jos se hyvin säilynyt 50 v. nainen lupaa antaa Pimpslooraa, niin totta kai lähtee ! Siitähän lauloi jo Popeda aikoinaan !