Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseinho - miten siitä eroon?

N42
30.03.2019 |

Inhoan itseäni. Olen köyhä, lihonut, ruma ja itsestäni huoltapitämätön 42v nainen. Olen käynyt viimeksi kampaajalla 2v sitten, kosmetologilla jotain 15v sitten. Värjäsin vaaleat latvat 3e värillä pari kk sitten, ja ostin Tokmannilta 3e shampoon, siinä panostus ulkonäkööni. Rumat hoitamattomat hampaat, roikkuva nahka ja orastava vanhan naisen kaksoisleuka. Silmälasit. Vatsa, jonka voi jotenkin peittää L koon huparilla. Kirppikseltä tai ilmaisilta toreilta vaatteet tietenkin.

Vituttaa niin pirusti tämä olemus. Niinpä olen myös tyytymätön käyttäytymiseeni. Murjotan ja tiuskin perheelle. Lapsille vältän toki näinkin, mutta seksi on arvatenkin harvinaista. Ja arvaatteko, että erektiovaikeuksia on. Tilailin joskus houruissani seksikkäitä alusvaatteita, jotta josko ne piristäisi, mutta paketeissaan ovat kaapin perukoilla.

Juoksuharrastus jäi virtsankarkailun ja reuman takia. Punttivehkeet mies hankki kotiin, mutten ole saanut aikaiseksi sitäkään. Töissäkin olisi ilmainen hyvä punttis, mutta huomaan puputtavani pullaa mieluummin ja sanon itselleni et just nyt en kerkee kun syy X. No joo, mutta töissä viihdyn ja pyrin siellä olemaan pätevä ja innostava. Semmoinen kuva musta töissä onkin.

Ystäviä mulla on yksi, ja yhdessä joskus surraan elämäämme. Viinakaan ei enää auta, aikaisemmin punkkulasin jälkeen elämä näytti onnelliselta, mutta ei enää.

Rahaa on noin 50e tilillä, 15 päivä tulee lisää, laskujen jälkeen jää oletetusti se 200 - 300e plus lapsilisät. Miehelle ei jää sitäkään.

Että tälleen. Alapeukkuja odotellen,

N42

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää hetki keskittyä asioihin jotka on hyvin, eikä vaan niihin mitkä ei ole. Voisit olla sairaampi, lihavampi, luottotiedoton tms. Ei tuo ole mitenkään toivoton lähtökohta lähteä tavoittelemaan parempaa elämänlaatua. Harva jaksaa töiden ja perheen ohella tehdä mitään täyskäännöstä elintavoissakaan, mutta anna itsellesi aikaa ja aloita pienin askelin vaikkapa ottamalla tavaksi että 15 min. Puntataan päivittäin, tai että kerran viikossa valmistat ison kulhollisen salaattia, pienistä päätöksistä monesti poikii hyvä kierre ajan kanssa. Tsemppiä ja nautitaan keväästä, se ei maksa mitään! :)

Vierailija
2/7 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on perhe. Sua rakastaa joku. Se on jo paljon se.

Vierailija
4/7 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää jotenkin täysin ymmärtää sen, että sinä itse et ole luonut itseäsi! Et voi sille mitään miltä näytät ulospäin, eivätkä tervejärkiset ihmiset sinusta pahaa ulkomuotosi tai näkösi takia ajattele. :)

Siihen voit vaikuttaa, miten itseesi suhtaudut ja miten käyttäydyt. Keskity tosiaankin siihen rakkauteen mikä sisälläsi on ja säteile sitä ympärillesi, se on kuitenkin se mitä tämä onneton maailma tarvitsee!

Pyri kosketuksiin todellisuuden kanssa, todellisuudessa kaikki on hyvin!')

Vierailija
5/7 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kivoja viestejä. Jospa tästä nousisi. Itsehän sen teen, ei kukaan muu. Ja on mulla ilonaiheitakin paljon, ihanat lapset vaikka näin aluksi.

Vierailija
6/7 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
7/7 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi