Mies! Olisitko suhteessa...
... naisen kanssa, jolla on kehossa suuria rumia arpia?
Kommentit (10)
Jäin sinkuksi 15 vuotisesta suhteesta. Suhteen aikana jouduin käymään läpi terveyssyistä useita leikkauksia. Nyt sinkuksi jäätyäni olen todella epävarma ulkonäöstäni, pelkään että tämän vuoksi jään yksin.
Jos esim päätyisin lähikontaktiin miehen kanssa, pitäisikö nämä arvet ottaa puheeksi etukäteen? Vai kieltäydynkö riisumasta paitaa?
Kyllä, muut asiat vaikuttavat enemmän kuin ulkonäkö.
Vain tyhmä mies reagoisi arpiin. Aikuisten elämässä on monenlaisia arpia kertynyt!
M39
Eikai arvet naisen vartalossa ketään miestä haittaa.
Ei se sileä ihoinen vartalo ole se mitä miehet himoitsevat vaan se nainen ja sen muodot.
No tuskin sulla niitä arpia pakaroissa niin hirveästi on? Ottaisin sut takaapäin ja laukaisisin lastini pakaroillesi.
Vierailija kirjoitti:
... naisen kanssa, jolla on kehossa suuria rumia arpia?
arvet ei vaikuta,ne ovat elämänjälkiä.varmasti olisin jos luonne on hyvä!tsemppiä sulle,kelpaat kyllä miehelle omana itsenäsi!!!
Ei haittaisi minua. Eikai aikuista miestä haittaa naisen arvet. Voit kertoa miehelle etukäteen, että arvet ovat sinulle itsellesi vähän herkkä paikka.
Kyllähän arvet saa näkymättömiin korsetilla tai isompikokoisilla rintaliiveillä, riippuu arvista. Minä kävin Viipurin erikoiskorsettiliikkeessä Arkadiankadulla, jossa tehdään myös omaa valmistusta. Saa juuri sen kokoisen kuin haluaa ja rinnatkin saa niin paljon näkyviin, ettei tarvitse riisua pois aktinkaan aikana. Muuallakin Suomessa on saman palvelun omaavia liikkeitä. Turussa on Belle Modeste.
Miehille olen sanonut, että riisun sitten enemmän, kun katson ajan olevan oikean. Kaikki ovat ymmärtäneet. On minulla yksi Kiinasta tilattu punainen korsettikin (15 euroa postikuluineen), mutta se on turhan peittävä rinnoista ja käytän sitä vain hieman vakiintuneemmassa suhteessa, koska sen otan tavallisesti pois jossain vaiheessa sängyssä.
Minua kiinnostaa ihan muut asiat ihmisesdä kuin luomet/arvet, joten kyllä.
Olisin, ulkonäkö tai arvet tuskin asiaa heiluttaisivat mihinkään suuntaan.
M41