Hei, olen edustusrouva Ullanlinnasta ja koulutukseltani filosofi ja valtiotieteilijä :)
Olen ensimmäistä kertaa palstailemassa. Ihan ajan kuluksi. Kannattaisiko tänne rekisteröityä, että saisi nimimerkin?
Perheemme on minä, aviomieheni, tämän tytär lapsineen ja kaksi koiraa.
Harrastamme reippailua, antiikkia, matkailua, kirjallisuutta ja bridgeä.
Oma harrastukseni on antiikin kreikan kieli ja filosofia. Muutenkin harrastan kieliä.
Minua saa kutsua Demetriaksi.
Mistäs jutellaan?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Kenen tarjoamassa suojatyöpaikassa työskentelet vai elätkö miehesi siivellä?
Tällä hetkellä siipeilen. Kun mies jää eläkkeelle, menemme sitten minun ehdoila. Rahaa minulla on itsellänikin ihan tarpeeksi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt korsossa?
Itse asiassa, luullakseni en. Ei ainakaan jäänyt mieleen.
Onko miehesi vielä salilla vai palstailetko illallisen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Missä on Succès-kahvilan naistenvessa?
Ja tämän kysymyksen tarkoitus on testata asunko Ullanlinnassa? Hoh hoijaa!
Voin luvata, etten sinun testeihisi lähde mukaan ;)
Tämä on juuri niin huvittava palsta, kuin otaksuinkin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta kannatat?
RKP:tä.
Vierailija kirjoitti:
Ska ha fika i Brunnsparken i Carusel?
En fika på Carusel låter bra (fast Carusel är nog int i Brunsparken)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pidät hauskaa?
Minulla on aina hauskaa. Ei tarvitse tehdä mitään erityistä.
Tiedän olevani valtavan etuoikeutettu.
Mahtaa olla tylsää, jos ei koskaan pidä hauskaa. On vain valtavan etuoikeutettu. :DD
Olisit nyt edes yrittänyt keksiä jotain.
No sinun mieliksesi sitten voin kertoa, että ensi kesänä lähdemme taas purjehtimaan Kreikan saaristoon. Se on hauskinta mitä tiedän. Kreikka on minulle kaikki kaikessa.
Sun miehesi kalu on ihana.Se otti mut pukukaapeilla kun erehdyin pyllistämään. T: Staffan 23v
Mitä hauskaa siinä on?käkätätkö koko reissun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Succès-kahvilan naistenvessa?
Hei minäkin tiedän vastauksen tähän vaikken ole edustusrouva, filosofi tai valtiotieteilijä!
Oks se se snadi ranskalaistyyline zufeela Kvuorenkadul?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi vielä salilla vai palstailetko illallisen aikana?
Mies tuli salilta jo ajat sitten. Söimme Bouillabaissea ja nyt mies lukee ja minä kuuntelen musiikkia ja palstailen.
Nyt se kossupullo sohvan alle piiloon ja päätä tyynyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ska ha fika i Brunnsparken i Carusel?
En fika på Carusel låter bra (fast Carusel är nog int i Brunsparken)
Tycker du att saivarrella lite, känns mig bättre staden, känns mig bättre folket där.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa siinä on?käkätätkö koko reissun?
En käkätä. Se ei todellakaan kuulosta hauskalta. Purjehtiminen Kreikan vesillä sen sijaan on. Sitä hauskuutta on vaikea selittää, jos on itse purjehtinut varmasti ymmärtää sen hauskuuden.
Ja minä olen sellainen vähän varautuneempi tyyppi. Minulle hauskuus on aika hiljaista: kauniita esineitä ja asioita, hyviä keskusteluja, mukavia ihmisiä, kirjoja, musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pidät hauskaa?
Mahtaa olla tylsää, jos ei koskaan pidä hauskaa. On vain valtavan etuoikeutettu. :DD
Olisit nyt edes yrittänyt keksiä jotain.No sinun mieliksesi sitten voin kertoa, että ensi kesänä lähdemme taas purjehtimaan Kreikan saaristoon. Se on hauskinta mitä tiedän. Kreikka on minulle kaikki kaikessa.
Vain köyhälistö matkustelee Kreikassa. Lähtisit mieluummin shoppailumatkalle New Yorkiin, on aivan mahtava paikka :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Tähän onkin hyvä päättää palstailut tältä illalta. Hyvää yötä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pidät hauskaa?
Olisit nyt edes yrittänyt keksiä jotain.No sinun mieliksesi sitten voin kertoa, että ensi kesänä lähdemme taas purjehtimaan Kreikan saaristoon. Se on hauskinta mitä tiedän. Kreikka on minulle kaikki kaikessa.
:D Näin arvelinkin, hauskaa matkaa taas ensi kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pidät hauskaa?
Vain köyhälistö matkustelee Kreikassa. Lähtisit mieluummin shoppailumatkalle New Yorkiin, on aivan mahtava paikka :)
New Yorkissa ei ole Akropolista ym. upeita muinaismuistoja jotka ovat paljon kiinnostavampia kuin joku ignorantti infantiilien hedonististen ihmisten kiertely putiikeissa.
Minulla on paljon tuttuja. Ja täällä olen palstailemassa.